Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - BONURI VALORICE ? CARBURANT AUTO


Anunt de participare numarul 145347/31.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Tiganus, Tel. +40 213138170, Email: [email protected], Fax: +40 213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
BONURI VALORICE ? CARBURANT AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Administratia Strazilor Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 512, 096.77RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual, in functie de necesitatile institutiei. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 450.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona bonuri de carburant auto pentru autoturismele aflate in dotarea Administratiei Strazilor, conform specificatiilor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniulCantitatea minima acordului cadru: 530carnete, reprezentand cca 65.190 litri carburant.Cantitatea maxima a acordului cadru: 2.500carnete reprezentand cca 307.500 litri carburant.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 512, 096.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de15.200, 00 lei; se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 alin.1 din H.G nr. 925/2006. Contul de garantii al ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI- RO18TREZ7015006XXX000213Trezoreria Sector 1;
- In cazul constituirii garantiei de particip. prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pt. confirmare.- In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati.- In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, va beneficia de prevederile Lg. nr. 346/2004- (reducerea cu 50%)-Se vor anexa garantiei de participare, documentele ce atesta statutul de IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita pentru depunerea ofertelor.Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006. Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si modalitatea stabilita prin prezenta documentatie pana la data si ora specificata in anuntulde participare publicata in SEAP, atrage dupa sine respingerea ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent (lei, fara TVA); se poateconstitui in conf cu prevederile art.90 alin.1 din HG 925/2006, sau daca partile convin, conform prevederilor art.90 alin 3 din HG 925/2006, asa cum a fost modificat prin dispozitiile HG nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neancadrarea in dispozitiile art.180- Formular 1. Fiecare ofertant individual, ofertant asociat si tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.
- Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-Formular 2. Fiecare ofertant individual, ofertant asociat si tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente. Tertul sustinator va prezenta o declaratie care sa dovedeasca neincadrarea in prevederile art.181, lit.a, c1 si d.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (conform Ordinului nr.170/2012)- Formular 3. Tertul sustinator si subcontractantul sunt obligati sa depuna acest document.
Persoanele cu functie de decizie din autoritatea contractanta:
- Director Gen.-Alina Roman
- Director Adj.-Mirela Ionita
- Director Adj. ?Radu Hoarta
- Sef Serv.Achizitii-Raluca Tiganus
- Sef Serv.Juridic Contencios-Elena Obreja- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 4.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordinului nr.314/2010) ? Formular 5.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor la bugetul local si bugetul general consolidat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele component ale bugetului general consolidate, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.
Lipsa depunerii acestor documente duce la descalificarea ofertantului.
In situatia in care, din documentele prezentate, reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art. 180, art. 181, art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a acordului-cadru de achizitie publica. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original, copie legalizatasau copie lizibila certificata , ,conform cu originalul?? din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similarecelui care face obiectul prezentei proceduri.
In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia sa prezinte acest formular pentru partea din contract pe care o va realiza.
In cazul agentilor economici (persone fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi insotite de traducere in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 900.000, 00 lei. Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani in masura in care acestea sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte -2010 - 4, 2099 lei, -2011 - 4, 2379 lei, -2012 - 4, 4560 lei;Se va prezenta bilantul contabil aferent anilor 2010, 2011, 2012.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa, semna si stampila Formularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica ? Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani in care vor fi mentionate obligatoriu date referitoare la: beneficiarul furnizarii, tipul bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat furnizarea, valoarea furnizarii.Experienta similara ? Lista principalelor livrariva fi insotita de cel putin un document (contract, proces verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirmelivrari de produse similare in valoare de minim 450.000, 00 lei, fara TVA.Se va prezenta lista completa privind reteaua de distributie la nivelul Municipiului Bucuresti, precum si datele de contact ale acestor statii de distributie (adresa, telefon, fax), din care sa rezulte ca ofertantul detine statii la care se poate efectua plata pe baza de bonuri valorice.
Documentele emise de organisme nationale sau Internationale acreditate care confirma sistemul de Management al calitatii firmelor ofertante respectiv, ISO 9001, sau echivalent valid la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta, completata, o Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul 7, semnat si stampilatSe va prezenta certificatul in originalul sau copie legalizata/copie conform cu originalulin termenul de valabilitate al acestuia.Nota : Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acestia vor primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2013 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1 sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Dacape locul 1 (unu) se claseaza doua sau mai multe oferte care contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul celmai scazut.Ofertantul are obligatia de a exprima pretul total ofertat in lei si nu se va actualiza pe toata perioada de derulare a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.256?2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridic Contencios
Adresa postala: Str. Domnita Ancuta, nr.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel. +4 021/3138170, Fax: +4 021/3138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer