Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare si epurare ape uzate menajere , modernizare drumuri comunale DC 26 din DJ248-B Cogeasca,construire centru zi(cresa copii),comuna Letcani,judetul Iasi"


Anunt de participare numarul 83172/29.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LETCANI (PRIMARIA COMUNEI LETCANI IASI)
Adresa postala: COMUNA LETCANI, JUDETUL IASI, Localitatea: Letcani, Cod postal: 707280, Romania, Punct(e) de contact: Turcu Stelian, Tel.0232-296770, Email: [email protected], Fax: 0232-296900, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare si epurare ape uzate menajere , modernizare drumuri comunale DC 26 din DJ248-B Cogeasca, construire centru zi(cresa copii), comuna Letcani, judetul Iasi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Letcani, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Licitatia deschisa se va realiza pentru atribuirea a trei contracte de lucrari pentru urmatoarele loturi:
LOT 1: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Canalizare si epurare ape uzate , satele Letcani si Bogonos , comuna Letcani, judetul Iasi
LOT 2: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Modernizare drum comunalDC 26 din DJ248B-Cogeasca , comuna Letcani, Judetul Iasi
LOT 3: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Construire centru zi (cresa copii), comuna Letcani, Judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45215215-7-Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VALOAREA TOTALA ESTIMATA A CONTRACTULUI DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI fara TVA nu poate depasi8.593.734LEI fara TVA defalcata pe 3loturidupacum urmeaza: LOTUL 1: VALOAREA TOTALA ESTIMATA fara TVA A CONTRACTULUI DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI pentru obiectivul de investitii Canalizare si epurare ape uzate , satele Letcani si Bogonos , comuna Letcani.judetul Iasi nu poate depasi valoarea de 4.078.226 LEI din carevaloarea servicilor de proiectare nu va depasi251.923 LEI.LOTUL 2: VALOAREA TOTALA ESTIMATA fara TVA A CONTRACTULUI DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI pentru obiectivul de investitii Modernizare drum comunalDC 26 din DJ248B-Cogeasca , comuna Letcani, Judetul Iasinu poate depasivaloarea de 3.393.268LEI fara TVA din carevaloarea servicilor de proiectare nu va depasi 88.000 LEI.LOTUL 3: VALOAREA TOTALA ESTIMATA fara TVA A CONTRACTULUI DE PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI pentru obiectivul de investitii Construire centru zi (cresa copii), comuna Letcani, Judetul Iasi nu poate depasivaloarea de 1.122.240LEI fara TVA din carevaloarea servicilor de proiectare nu va depasi 30.510 LEI.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 593, 734RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2009 pana la 01.07.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participarePentru Lotul 1:40 000 Lei.Pentru Lotul 2:34 000 Lei.Pentru Lotul 3:11 900 Lei.garantia de buna executie exprimata procentual estede 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile prin programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidature sau oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta 34/2006-certificatul de atestare fiscala(ANAF), certificatul privind impozitele si taxele locale, -informatii despre subcontractanti-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale : -Copie dupa certificatul de inregistrare-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor .-Pentru persoanele fizice/juridice straine: Cerinta obligatorie- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Anexa 3 -Identificare financiara
2.Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului dinultimii trei ani conform anexei nr. 4 -Informatii generale
- cifra de afaceri cumulata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani(inclusiv anul 2008)trebuie sa fie de minim:
- 12.000.000 LEI pentru Lotul 1
- 10.000.000 LEI pentru Lotul 2
-3.000.000 LEI pentru Lotul 33.Bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J., impreuna cu notele explicative, vor fi prezentate in copie legalizata la notariat pentru anii 2006, 2007, 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Se solicita:
-Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani si Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani pentru toate loturile;
-Dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 4(lot 1), 2(lot 2), 1(lot 3) contracte similare, din punct de vedere al domeniului, dificultatiisi conditiilor tehnice, valoarea estimata pentru executie aferenta fiecarei lucrari sa fie de minim 2.000.000 LEI(lot 1), 1.500.000 lei(lot 3) , 550.000 (lot 3)- Dovada experientei similareconform specificatiilor din fisa de dateFormularul - Anexa 5 a si 5 bDeclaratia privind echipamantele tehnice:
-Lista cuutilajele si echipamente de care dispune, sub orice forma de detinere-anexele 6a si 6b.
informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate : -declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2006-2008)-anexa 7
-se vor anexa CV-urile conform anexei 8 si copii dupa Diplome de studii, Atestate, Certificari etc. pentru personalul de conducere si pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor pentru fiecare LOT , din fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 12:00
Locul: Primaria Letcani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri nerambursabile prin FEADR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi-Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada A PANU NR 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii cotractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2009 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer