Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare si statie de epurare pentru localitatile Agris, Agrisu Nou, Ciuperceni, comuna Agris, judetul Satu Mare


Anunt de participare numarul 74827/03.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AGRIS (PRIMARIA COMUNEI AGRIS)
Adresa postala: judetul Satu Mare, comuna Agris, localitatea Agris, strada Csury Balint, nr. 68, ,Localitatea: Agris, Cod postal: 447066, Romania, Punct(e) de contact: ELEK SZABO, Tel.0261-878112, Email: [email protected], Fax: 0261-878111, Adresa internet (URL): www.primariaagris.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare si statie de epurare pentru localitatile Agris, Agrisu Nou, Ciuperceni, comuna Agris, judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Intravilanul comunei Agris
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia lucrarilor de canalizare ape menajere si ape pluviale in lo localitatile Agris, Agrisu Nou, Ciuperceni, comuna Agris, judetul Satu Mare .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232451-8-Lucrari de drenaj si lucrari de suprafata (Rev.2)
45232453-2-Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Retea de canalizare ape menajere - 13, 323 km ;
- Retea de canalizare ape pluviale -8, 300 km ;
- Statie de epurare debit mc/ zi-240 mc/ zi ;
Valoarea estimata fara TVA: 895.18EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 30.11.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantia de participare 20.000 lei in numerar la caseria Primariei Agris sau prin O.P. in contul RO20TREZ546500228X005164.Garantia de buna executie - Formular 11.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Un avans de 30% din valoarea contractului , restul de 70% se va achita esalonat .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici in nume propriu sau cu subcontractanti sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul 12 A.
- Formularul 12 B.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de D.I.T.L. al unitatii administrativ teritoriale pe a carei raza se afla sediul societatii - plata la bugetul local ;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admin. teritoriale pe a carei raza se afla sediul societatii - plata la bugetul de stat la data deschiderii documenteleor depuse;
Ofertantul trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale pentru va participa la procedura : completarea urmatoarelor formulare :
12C, 12F, 12G, 12H, 12I, Formular de oferta 10C, Scrisoare de garantie bancara - Formular 11, Formularele cerute prin Ordinul 863/ 2008 - F1, F2, F3, F4, F5, F6, Certificat de inregistrare fiscala eliberata de ORC, Certificat constatator cod CAEN .
PENTRU PERSOANE STRAINE: Ofertantul sa fie legal inregistrat , sa aiba dreptul de a tresta servicii. Formulare tip eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident . Documentele vor fi insotite de traduceri autorizate si legalizate in limba romana .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani ;
- Decalrarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ;
- Asigurarea riscului profesional ;
- Ultimul bilant contabil vizat de organele competente ;
- Capacitatea de finantare : extras de cont bancar , scrisoare de garantie bancara- Formularul 10C din ghidul de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 3 ani pentru firmele care au peste 3 ani vechime - Formularul 12F si formularul cu informatii generale;
-Recomandare pentru fiecare lucrare ca experienta similara conform fisei de date al achizitiei .
-Formularele 12I si 12H ;
-Curriculum Vitae a conducatorului firmei;
-Diploma de specialitate al proiectantului pentru lucrari de constructie edilitare sau similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
acceptarea contractului propus fara modificari
10%
Descriere:
2.
cea mai buna solutie de protectie a mediului
10%
Descriere:
3.
Periaoad cea mai mica de realizare
30%
Descriere:
4.
pretul cel mai mic
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la caseria Primariei comunei Agris la adresa sus mentionata sau prin O.P. la Trezoteria Satu Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , persoane imputernicite de ofertanti , ziaristi , managerul de proiect, inginerul- diriginte de santier, primarul comunei sau imputernicitul primarului, consilierii comunali.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE CES 2005 - Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului privat in sectoarele prioritare de mediu - Linia de buget : RO 2005/ 017- 553.04.0104.01
VI.3) Alte informatii
De la persoana de contact
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, strada Starvropoleos, nr. 6, Sector 3 ., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc. ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Unitatea pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bucuresti, B-dul Mircea Voda, nr. 44, Sector 3 , ., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.004021302.53.90, Fax: 004021302.53.90, Adresa internet (URL): www.ucvap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Curtea de Apel
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer