Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare si statie epurare ape uzate satele Budesti, Barza si Piscu Pietrii, Comuna Budesti, Judetul Valcea


Anunt de participare numarul 69598/02.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Local al Comunei Budesti
Adresa postala: Sat Budesti, nr. 14, com. Budesti, jud Valcea, Localitatea: Budesti, Cod postal: 247055, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA FLOREA, Tel.0250760374, Email: [email protected], Fax: 0250760590
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare si statie epurare ape uzate satele Budesti, Barza si Piscu Pietrii, Comuna Budesti, Judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele: Budesti, Barza si Piscu Pietrii, Comuna Budesti, Judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Realizarea unei retele de canalizare de 11.600 ml, 5 statii de pompare si constructii in statia de epurare2. Echipamente pentru statia de epurare si montaj3. Utilitati: drum acces la statia de epurare si alimentare energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45315500-3-Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Realizarea unei retele de canalizare de 11.600 ml, 5 statii de pompare si constructii in statia de epurare2. Echipamente pentru statia de epurare si montaj3. Utilitati: drum acces la statia de epurare si alimentare energie electrica
Valoarea estimata fara TVA: 1, 069, 060EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Scris.gar.bcr.de partic.-form nr.11A-20.000 Euroechiv lei la curs BNR din ziua platii2.Scris.gar.bcr.de buna exec.-form.nr. 19 - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
87, 14% fonduri Phare CES 2005;12, 86% buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane juridice/asociere de persoane juridice si subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - formular nr. 12A2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - formular nr. 12 B
3. Prezentare CAFeliberat de D.G.F.P. si CAF privind plata I.T.L., valabile la data desch.ofertelor, in orig./copie legaliz
4. Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de O.R.C. in original, Autorizatie de functionare/ altele echivalente; CUI emis O.N.R.C. copie
5. Persoane fizice/juridice straine: certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente date in fata unui notar, a unei autoritati administrative/judiciare/asociatii profesionale care are competenta in acest sens.
Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. CA medie pe ultimii 3 ani (2005-2007) formular nr. 11 C = 3.000.000 Euro
2. Scrisoare de bonitate formular nr. 11 B emisa de banca ofertantului cu principalii Indicatori de bonitate: Lichiditate si Solvabilitate calculati dupa date Bilant 31.12.2007 Valori minimale impuse:
Lichiditate generala: (active circulante/datorii curente x 100) >100%
Solvabilitate patrimoniala: capital propriu/total pasiv x 100) > 30%
3. Rezultatul exercitiului financiar, avizat de D.G.F.PBilant contabil la 31.12.2007
Situatie financiara la 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: I. Inf. privind capacit. tehnica: 1. Lista princip.lucrari exec. in ultimii 5 ani form. nr. 12 F; dovada exec. a c.p. 1 contract similar in val de 320.000 Euro / 3 contracte in val de 530.000 Euro
Nominalizarea contractelor respective va fi insotita de: 1.1 Fisa exp.simil - form. nr. 12 F11.2 Recom. benef - form. nr. 12 F2
1.3 Proces vb. de receptie la terminarea lucrarilor(copie)
2. Viza ISC pt c.p. 1 contract similar
3. Lista parc de masini si utilajeform. nr. 12 H adecvat indeplinirii contractului.II. Inf. privind capacitatea profesionala:
1. cel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii, atestat MLPAT: CV, atestatul MLPAT(copie) doc. de raport de munca cu ofertantul
1. prezentare: 2.1. Organigrama de conducere a firmeiofertantului2.2 Organigrama personalului implicat in executarea contractului.
2.3. CV-urile personalului responsabil cu executarea contractului si documente care atesta calificarea acestora form. nr. 12 I, form. nr. 3, form. nr. 4III. Standarde de asigurare a calitatii:
1. Documente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, de asig. a calitatii, valabile pe durata contractului
2. Certificate: ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau echivalente, in domeniul contructiilor civile, protectia mediului si protectia munciiIV. Model de contract de lucrari:
Forma scurta de contract cf. Ord 915/465/415/2008 semnat si stampilat de reprezentantii legali ai ofertantului.V. Neprezentarea a mai mult de 3 documente de calificare si selectie atrage dupa sine descalificarea ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei (euro, fara TVA)
60%
Descriere:
2.
Durata de executie (luni)
15%
Descriere:
3.
Garantia lucrarii
15%
Descriere:
4.
Programul calitatii executiei, personalizat pe prezenta lucrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: pe baza de chitanta la casieria Primariei comunei Budesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.12.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.12.2008 09:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Budesti, Judetul Valcea, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nerambursabila Phare CES 2005Linia de buget: RO2005 / 017 553.04.01.04.01Numar de referinta: LD 1/2007
VI.3) Alte informatii
Site-uri internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind: Legislatie fiscala www.mfinante.roLegea mediului www.mmediu.ro;Protectia muncii si conditii de munca www.mmssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, ,Localitatea: sector 3 Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624942, Email: [email protected], Fax: 0248628800
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, asupra actului administrativ contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Budesti Biroul de Achizitii Publice, etaj II
Adresa postala: Sat Budesti nr. 14, Comuna Budesti, Judetul Valcea, Localitatea: Budesti, Cod postal: 247055, Romania, Tel.0250760374, Email: [email protected], Fax: 0250760590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2008 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer