Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - carburanti auto pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 148532/14.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Adresa postala: Strada Progresului nr 18, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210212, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA-LOREDANA DIGULESCU, Tel. +40 253210648, Email: [email protected], Fax: +40 253210074, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
carburanti auto pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Serviciul Judetean de Ambulanta , Tg-Jiu, str Progresului Nr 18
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 057, 420 si 2, 114, 840RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pentru anul 2014 se vor incheia lunar cate un contract subsecvent de la semnarea acordului cadru , pana la aprobarea bugetului pe anul 2014, dupa care se va incheia un contract subsecvent pana la 31.12.2014, iar pentru pentru anul 2015 se vor incheia lunar cate un contract subsecvent pana la aprobarea bugetului pe anul 2015, dupa care se va incheia un contract subsecvent pana la 31.12.2015.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Carburanti auto pe baza de carduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima de Benzinaeste de160 litriCantitatea minima de Motorina standard este de 14500 litriCantitatea maxima de Benzina este de170 litriCantitatea maxima de Motorina standard este de 15000 litriCantitatea maxima si minima reprezinta cantitate pentru primul contract subsecventCantitatea minima de Benzinaeste de3840 litriCantitatea minima de Motorina standard este de 348000 litriCantitatea maxima de Benzina este de 4000 litriCantitatea maxima de Motorina standard este de 360000 litriCantitatea maxima si minima reprezinta cantitatepentru intrg acordul cadru .
Valoare pentru intrg acordul cadru este 2114840 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 044, 199 si 2, 114, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 21148.40 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a acordului cadru. Cursul de referinta in care se face echivalenta din lei in alta valuta, este cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari sau virament bancar - ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO36TREZ33650051XXX007631, deschis la Trezoreria Tg-Jiu, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data limita de depunere a ofertelor. O copie scanata a garantiei de participare se va incarca/depune in SEAP iar documentul original se va depune la sediul autoritatii contractante . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei In cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 5895 lei , in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006. - Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea de atribuire fara TVA a contractului subsecvent; - garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. - daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)-se solicita Formular nr. 3.completat Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se solicita Formular nr. 4 completat Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -se solicita Formular nr. 6 completatCertificatul se va transmite in SEAP, in format electronic.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹din OUG 34/2006 -se solicita Formular nr. 7 completat .Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.Persoanele cu functie de decizie: Manager general-Dr Vilceanu Dan Mihai , Director Economic- Ec.Prejbeanu Alexandru, Director Medical -Dr.Badiu Gabriela, Director tehnic- Ing.Cosor Catalin , Asistent sef.-As.Tudorescu Manuela, inginer-ing Bunaiasu Mircea, economist-ec Digulescu Mihaela, Consilier Juridic-jr Mitroi Constantin.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ?documente eliberate de statul respectiv, cu respectarea prevederilor legislatiei UE.Documentele se vor transmite in SEAP, in format electronic.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? document care prezinta datele de identificare a firmei, cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani , pentru a fi verificata astfel capacitatea tehnica si functionala a operatorului economic;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie pentru indeplinirea contractului: detinerea de cel putin o statie in localitatile in care functioneaza principalele Substatii ale Serviciului Judetean de Ambulanta Gorj si anume: TG-Jiu, Tg-Carbunesti, Rovinari, Motru, Bumbesti-Jiu. .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Detinerea de cel putin o statie de alimentare cu combustibil utilizand cardul de credit in localitatile judetului Gorj: Tg-Jiu, Tg Carbunesti , Rovinari, Motru, Bumbesti-Jiu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au acelasi pret, in vederea desemnarii ofertei castigatoare, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi Noua propunere financiara se va depune in termen de 72 de ore.in conditiile stabilite de autoritatea contractanta. Autoritatea contactanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitatePrezentul acord-cadru va incetade drept fara ca Serviciul Judetean de AmbulantaGorj sa fie pasibil de plata unor penalitati, in momentul in care MinisterulSanatatiiva incheia un acord cadru la nivel national conform ORDIN 658 din 15 mai 2013
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Judetean de Ambulanta Gorj
Adresa postala: Tg-Jiu, str Progresului nr 18, jud Gorj, Localitatea: tg-jiu, Cod postal: 210218, Romania, Tel. +40 253210648, Email: [email protected], Fax: +40 253210074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2013 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer