Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - carne de pui, ficat de pasare, carne de porc


Anunt de participare numarul 142598/20.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Poinar, Tel. +40 259267903, Email: [email protected], Fax: +40 259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
carne de pui, ficat de pasare, carne de porc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punctul de lucru: - str. Louis Pasteur, nr.26, cod postal: 410154, loc. Oradea, jud. Bihor;
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- aripa de pui, 4500kg. la valoare estimata minima 36000lei, 5625kg. la valoare estimata maxima 45000lei;
- piept de pui, 4800kg. la valoare estimata minima 73440lei, 6000kg. la valoare estimata maxima 91800lei;
- pipota de pui, 6000kg. la valoare estimata minima 48000lei, 7500kg. la valoare estimata maxima 60000lei;
- pulpa de pui, 55000kg. la valoare estimata minima 412500lei, 68750kg. la valoare estimata maxima 515625lei;
- ficat de pui, 6000kg. la valoare estimata minima 36000lei, 7500kg. la valoare estimata maxima 45000lei;
- carne de porc, 4000kg. la valoare estimata minima 52000lei, 5000kg. la valoare estimata maxima 65000lei;
- costita de porc, 2600kg. la valoare estimata minima 33800lei, 3250kg. la valoare estimata maxima 42250lei;
- cotlet de porc, 960kg. la valoare estimata minima 18240lei, 1200kg. la valoare estimata maxima 22800lei;
- pulpa de porc cu os, 4000kg. la valoare estimata minima 56000lei, 5000kg. la valoare estimata maxima 70000lei;
- pulpa de porc fara os, 8000kg. la valoare estimata minima 128000lei, 10000kg. la valoare estimata maxima 160000lei;
- valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (valoare care corespunde cantitatilor de produse necesar a fi achizitionate pana la data de 31 decembrie a.c.. in functie de care se va stabili cuantumul garantiei de participare, cat si criteriile de calificare si selectie), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata totala (valoare care corespunde cantitatii totale de produse ce include si eventualele suplimentari) ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu prevederile art.6, alin. (3) din H.G. nr.925/2006;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- aripa de pui, 4500kg. la valoare estimata minima 36000lei, 5625kg. la valoare estimata maxima 45000lei;
- piept de pui, 4800kg. la valoare estimata minima 73440lei, 6000kg. la valoare estimata maxima 91800lei;
- pipota de pui, 6000kg. la valoare estimata minima 48000lei, 7500kg. la valoare estimata maxima 60000lei;
- pulpa de pui, 55000kg. la valoare estimata minima 412500lei, 68750kg. la valoare estimata maxima 515625lei;
- ficat de pui, 6000kg. la valoare estimata minima 36000lei, 7500kg. la valoare estimata maxima 45000lei;
- carne de porc, 4000kg. la valoare estimata minima 52000lei, 5000kg. la valoare estimata maxima 65000lei;
- costita de porc, 2600kg. la valoare estimata minima 33800lei, 3250kg. la valoare estimata maxima 42250lei;
- cotlet de porc, 960kg. la valoare estimata minima 18240lei, 1200kg. la valoare estimata maxima 22800lei;
- pulpa de porc cu os, 4000kg. la valoare estimata minima 56000lei, 5000kg. la valoare estimata maxima 70000lei;
- pulpa de porc fara os, 8000kg. la valoare estimata minima 128000lei, 10000kg. la valoare estimata maxima 160000lei;
- valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (valoare care corespunde cantitatilor de produse necesar a fi achizitionate pana la data de 31 decembrie a.c.. in functie de care se va stabili cuantumul garantiei de participare, cat si criteriile de calificare si selectie), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata totala (valoare care corespunde cantitatii totale de produse ce include si eventualele suplimentari) ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu prevederile art.6, alin. (3) din H.G. nr.925/2006;
Valoarea estimata fara TVA: intre 893, 980 si 1, 117, 475RON
II.2.2) Optiuni
Da
art.6, alin.(3) din H.G.R. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- se constituie prin virament bancar in contul RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la Trezoreria Oradea sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, vezi Anexa B Informatii privind loturile;
- pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- conform Formular SGBP din modele de formulare atasat in SEAP. - se constitue in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin ordin de plata in contul de trezorerie RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la Trezoreria Oradea, se va depune in maxim 5(cinci) zile de la semnarea bilaterala a contractului de furnizari produse/servicii;
- conform Formular SGBB din modele de formulare atasat in SEAP.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- CJAS Spital.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; completare formular DPE din modele de formulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; completare formular DPNS din modele de formulare atasat in SEAP;
- certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; completare formular CPL din modele de formulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Pop Ovidiu Laurean ? Manager, Ec. Brad Anca ? Director financiar contabil, Dr. Ritli Ladislau ? Director medical, Ing. Tarta Nicolaie - Sef serviciu administrativ, As. med. Barabas Calin - Director ingrijiri, Ec. Ganea Sabin ? Sef serviciu aprovizionare, Ec. Poinar Mirela ? Sef birou achizitii publice; include inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica; completare formular DPNP din modele de formulare atasat in SEAP; - certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.;original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- document de inregistrare pentru siguranta alimentelor, eliberat de D.S.V.S.A.;
- mostre de produs care fac obiectul achizitiei in cauza, cu titlu gratuit si obligatoriu;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- etichetare cu numele ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractanate - et. 1, camera 111 - Sala de raport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, membru expert si daca doresc delegati din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- oferta trebuie insotita de o imputernicire scrisa daca semnatarul ofertei autorizeaza o persoana sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica; persoana imputernicita se va legitima cu actul de identitate;
- in cazul in care se constata ca ofertele admisibile clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sa reoferteze in plic inchis;
- se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art.256-2 din OUG nr.34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Municipal ?Dr.Gavril Curteanu? Oradea
Adresa postala: str. Corneliu Coposu, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Tel. +40 0259267903, Email: [email protected], Fax: +40 0259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2013 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer