Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cartuse de toner necesare implementarii activitatilor programelor RO-0047, CALLERT, RO-0034 si ROCRIS


Anunt de participare numarul 118133/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala:  Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Punct(e) de contact:  Directia de Logistica, Tel. 021-208.25.25 int. 26.193, In atentia:  Directiei de Logistica, Email:  [email protected], Fax:  021-317.49.65, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Cartuse de toner necesare implementarii activitatilor programelor RO-0047, CALLERT, RO-0034 si ROCRIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea cartuselor pentru imprimante se executa de catre furnizor, la depozitul beneficiarului din Bucuresti, sos. Stefan cel Mare, nr. 13-15, sector 2
Livrarea cartuselor pentru copiatoare se executa de catre furnizor, la depozitul beneficiarului din Bucuresti, str. Mihai Voda nr. 6, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CARTUSE DE TONERE Cod CPV ? 30125100-2, conform celor 35 de loturi prezentate in Caietul de sarcini din prezenta Documentatie de atribuire ? Sectiunea II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CARTUSE DE TONERE Cod CPV ? 30125100-2, conform celor 35 de loturi prezentate in Caietul de sarcini din prezenta Documentatie de atribuire ? Sectiunea II.
Valoarea estimata fara TVA: 38, 705RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: cf pct.VI.3)din Documentatia de atribuire.Garantie de buna executie: 5% din pretul contractului atribuit, fara TVA.Constituire: cf.art.86 si 90 din HG nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lot: 1-18, 21-30:85%Mecanismul Financiar al Spatiului Economic si European, 15%bug.de stat(BS)Lot: 19-20:20, 23%BS, 79, 77%GRANDLot: 31-35:30, 10%BS, 69, 90%GRANDPlata: OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare(art. 44, 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;? Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor);? Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011 din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei;? Autorizatie de functionare ? pentru persoanele fizice romane;? Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident -pentru persoane fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.2.Fisa de informatii generale , care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, din continutul careia sa reiasa faptul ca in ultimii 3 ani a inceput si s-a finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare;? O recomandare din partea altui beneficiar sau client din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, pentru produse similare furnizate in ultimii 3 ani;? Decalaratie pe propria raspundere a producatorului consumabilelor echivalente ofertate ca produsele ofertate sunt produse noi, de ultima generatie, nefolosite, nereincarcate, neremanufacturate, nereciclate sau ?for use?;? Documente de certificare a sistemului calitatii, pentru ofertant, valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Din continutul Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani trebuie sa reiasa faptul ca in ultimii 3 ani a inceput si s-a finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare, pentru fiecare lot: pret/U.M., exprimat in lei, fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 11:00
Locul: I.G.P.R. - str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Lot: 1-18Proiect: RO-0047 Formare familiala in abilitati educative privind prevenirea consumului de droguriLot: 19-20Proiect: CALLERTLot: 21-30Proiect: RO-0034 Crearea a 3 comunitati terapeutice in penitenciarele Rahova, Jilava si TargsorLot: 31-35Proiect: ROCRIS Sistemul informatic roman pentru cazierul judiciar
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Mecanismul Financiar al Spatiului Economic si European si Grand)
VI.3) Alte informatii
Proiect: CALLERT Crearea unui mecanism interinstitutional de actiune in cazurile de rapire a copiilor sau disparitie in care viata acestora poate fi pusa in pericolIn cursul anului 2011, Inspectoratul General al Politiei Romane intentioneaza sa achizitioneze ?Cartuse de toner?, cod CPV 30125100-2, defalcate pe loturi a caror cumparare se realizeaza prin atribuirea mai multor contracte de furnizare distincte, iar valoarea estimata cumulata a tuturor loturilor depaseste pragul valoric prevazut la art. 124 lit. a).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R.-Directia de Logistica
Adresa postala:  str. Mihai Voda, nr. 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Tel. 021-208.25.25, interior 26017, Email:  [email protected], Fax:  021-317.49.65, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer