Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Centru de instructaj pentru angajatii S.C. HIDROELECTRICA S.A., Petresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 52978/20.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Sebes, Tel.0258/806400, In atentia: Preja Daniela, Email: [email protected], Fax: 0258/732647
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Centru de instructaj pentru angajatii S.C. HIDROELECTRICA S.A., Petresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Petresti - municipiul Sebes, jud. Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare centru de instructaj pentru angajatii S.C. HIDROELECTRICA S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214500-5 - Lucrari de constructii de centre de formare continua (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Proiect tehnic, Caiete de sarcini si Liste de cantitati de lucrari cuprinse in Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 30000 lei; Garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006; Certificate constatatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat si la bugetul local; Certificat constatator si certificat de inregisrtare emise de O.R.C.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani( sa fie de minim 2.600.000 lei); Ultimul bilant contabil la 31.12.2007; Lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani( sa fie mai mare de 100% si cu tendinta de crestere); Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani( sa fie mai mare de 30% si cu tendinta de crestere).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificai de buna executie si care vor contine valori, perioada, locul de executie a lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari; Experienta similara; Recomandari; Lista cu informatii despre un contract de lucrari care d.p.d.v.fizic si/sau valoric sa nu reprezinte mai mult de 30% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract sau despre cel mult 3 contracte de lucrari care d.p.d.v.fizic sau valoric sa nu reprezinte mai mult de 50% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract; Declaratie privind informatii despre dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind informatii despre asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele direct responsabile cu indeplinirea contractului; Lista cu responsabilii tehnici cu executia atestati in domeniul lucrarii ce se realizeaza; Documente emise de organisme acreditate, care certifica Sistemul de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2001, ISO 14001:1996 sau echivalente; Informatii privind subcontractantii;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar - la casieria SH Sebes, sau prin virament in contul nr.RO21RNCB0011021272730001 deschis la B.C.R. Sebes.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 12:00
Locul: Sediul SH Sebes - str. Alunului, nr.9, Sebes, jud. Alba.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, insotita de copia CI/BI al imputernicitului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, nr.1, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios - SH Sebes
Adresa postala: str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/806406, Fax: 0258/732647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer