Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CL 9 - Extindere retea de canalizare si colector in orasele Baicoi, Urlati si Plopeni, jud. Prahova


Anunt de participare (utilitati) numarul 140846/30.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala: STR. STEFAN GRECEANU, NR.1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: IONUT IONESCU, Tel. +40 244529474, Email: [email protected], Fax: +40 244529340, Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital privat al unitatilor administrativ-teritoriale care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusive acordat de comunitatile locale
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL 9 - Extindere retea de canalizare si colector in orasele Baicoi, Urlati si Plopeni, jud. Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Baicoi, Urlati si Plopeni, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CL 9 - Extindere retea de canalizare si colector in orasele Baicoi, Urlati si Plopeni, jud. Prahovacuprinde toate constructiile necesare pentru executia statiilor de clorinare din orasul Baicoi, extinderea si reabilitarea retelelor de canalizare din localitatile Baicoi, Urlati si Plopeni. Lucrarile de executie sunt impartite pe obiecte, dupa cum urmeaza:
1. Statii de clorinare Baicoi- Statie de clorinare Baicoi, Q = 139 l/s
- Statie de clorinare Gageni, Q = 27 l/s
- Statie de clorinare Tufeni, Q= 4 l/s
2. Extindere retea de canalizare Baicoi
- extinderea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn250mm ? Dn 500mm, Ltot = 59869 m, - Camine de vizitare/intersectie;
- Racorduri la consumatori pe extindere retea de canalizare menajera;3. Statii de pompare apa uzata Baicoi
- pomparea apelor uzate cu ajutorul a 13 statii de pompare apa uzata, lungimea totala a conductelor de refulare fiind de 7238 m.
- Statia de pompare SPAU13 este cuplata cu un bazin de retentie a apelor uzate de cca. 1250 mc care sa permita regularizarea debitelor transmise catre statia de epurare Plopeni
4. Extindere si reabilitare retea de canalizare Urlati
- extinderea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn250mm, Ltot = 10794 m, - reabilitarea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn250mm si PAFSIN Dn600mm, Ltot = 3018 m, - Camine de vizitare/intersectie;
- Preluarea racordurilor de la consumatori;5. Statii de pompare apa uzata Urlati
- pomparea apelor uzate cu ajutorul a 7 statii de pompare apa uzata, - conductele de refulare au lungimea totala de 1777 m.
6. Reabilitare retea de canalizare Plopeni
- reabilitarea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn300mm si PAFSIN Dn600mm, Ltot = 2795 m, - Camine de vizitare/intersectie;
- Preluarea racordurilor de la consumatori;7. Statii de pompare apa uzata Plopeni
- pomparea apelor uzate se face cu ajutorul unei statii de pompare apa uzata, - conducta de refulare are lungimea de 181 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45252120-5-Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CL 9 - Extindere retea de canalizare si colector in orasele Baicoi, Urlati si Plopeni, jud. Prahovacuprinde toate constructiile necesare pentru executia statiilor de clorinare din orasul Baicoi, extinderea si reabilitarea retelelor de canalizare din localitatile Baicoi, Urlati si Plopeni. Lucrarile de executie sunt impartite pe obiecte, dupa cum urmeaza:
1. Statii de clorinare Baicoi- Statie de clorinare Baicoi, Q = 139 l/s
- Statie de clorinare Gageni, Q = 27 l/s
- Statie de clorinare Tufeni, Q= 4 l/s
2. Extindere retea de canalizare Baicoi
- extinderea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn250mm ? Dn 500mm, Ltot = 59869 m, - Camine de vizitare/intersectie;
- Racorduri la consumatori pe extindere retea de canalizare menajera;3. Statii de pompare apa uzata Baicoi
- pomparea apelor uzate cu ajutorul a 13 statii de pompare apa uzata, lungimea totala a conductelor de refulare fiind de 7238 m.
- Statia de pompare SPAU13 este cuplata cu un bazin de retentie a apelor uzate de cca. 1250 mc care sa permita regularizarea debitelor transmise catre statia de epurare Plopeni
4. Extindere si reabilitare retea de canalizare Urlati
- extinderea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn250mm, Ltot = 10794 m, - reabilitarea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn250mm si PAFSIN Dn600mm, Ltot = 3018 m, - Camine de vizitare/intersectie;
- Preluarea racordurilor de la consumatori;5. Statii de pompare apa uzata Urlati
- pomparea apelor uzate cu ajutorul a 7 statii de pompare apa uzata, - conductele de refulare au lungimea totala de 1777 m.
6. Reabilitare retea de canalizare Plopeni
- reabilitarea retelei de canalizare menajera cu conducte din PVC Dn300mm si PAFSIN Dn600mm, Ltot = 2795 m, - Camine de vizitare/intersectie;
- Preluarea racordurilor de la consumatori;7. Statii de pompare apa uzata Plopeni
- pomparea apelor uzate se face cu ajutorul unei statii de pompare apa uzata, - conducta de refulare are lungimea de 181 m.
Valoarea estimata fara TVA: 82, 402, 373RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
OOfertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 1.640.000 lei. Garantia de participare se constituie in conf. cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pt aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modif. si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia emisa in alta limba va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in lb.romana. Ptconversia din alte valute se va utiliza cursul de schimb BNR din data de 31.12.2012.(Model orientativ Formular nr. 1).In cazul ofertantilor din categoria IMM sau a grupul de operatori economici exclusiv din operatori ec. ce se incadreaza in categoria IMM-urilor, care depun oferta in asociere, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat 1.640.000 lei.Ofertantul/operatorii economici din cadrul asocierii va/vor prezenta declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. In masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului o suma din garantia de participare calculata in raport cu valoarea estimata a contractului conform art. 278^1) alin. (1), lit. d) din OUG 34/2006.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - 79.69%Co-finantare nationala - 20.31%Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )
3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: DUMITRU PANTEA Director General; OFELIA URECHE Director Tehnic;Catalina BuzoianuDirector Economic; IONUT IONESCU Sef UIP;
Sanda ToaderDumitru PanteaLiviu SoldanCristina StoichiciIuliu Roman VirgiliuDavid ViterAdrian DobreDumbravanu PaulMihaila GheorgheMircea Cocalonescu MarianaGheorghe MihaiOprea Constantinlosifescu NicolaeRomu MoraruBuricea SimonaChitoi CiprianMoldoveanu PaulCOSMA MIRCEARebega Constantin LaurentiuRosca MirceaAlbulescu Mihai AdrianCiolac DanCord OvidiuCostin ZahariaDavid SimonaDilirici IonDobre Adrian FlorinDragomir Florin AurasDumbravanu PaulEnescu Rares DanGunia Dragos IonelGuran VirgilIonescu Radu Cezar LiviuIonica IonLuchian IonLungu Gabriel RazvanMesca Darius DumitruMitrea Laurentiu DanielNeaga GheorgheNeagoe Dumitru DanielNegoi ConstantinNicolai MariusNiculescu Georgiana DianaNita Catalin RazvanOprescu NicolaePintoiu TomaPopovici ElisabetaPatrascu VasileSfirloaga LudmilaTabacu JenicaToader Bogdan AndreiTudora DorinVasile Viorica Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Documente de confirmare: - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 160.000.000 lei.Documente relevante:
bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit
pentru minim 6 luni de derulare a contractului, conform graficului de
executie, in valoare de 5.000.000 lei: Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la
finantare in suma de 5.000.000 lei si pentru o perioada de 6 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 20 km de retele de canal. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi
sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. 1.2.3 din O.U.G. nr. 34/2007 sicompletari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana
(conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi
sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm
conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, princare aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din
contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire
conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din
OUG34/2006
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din
OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu
SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care
atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de
management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce
urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi
prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu
urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca
indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cuSR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem demanagement de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica inindeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Toate fisierele semnate electronic incarcate in S.E.A.P. pot fi deschise cu aplicatia: ?shellSAFE Verify? si poate fi descarcata gratuit la adresacertSIGN: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify.2.Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, A.C. va solicita clarif. prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catreop.ec. de documente care contin noi preturi.3)Solicit. de clarif. din partea op. ec. interesati, cat si raspunsurile autoritatii contractante vor fi publicate pe SEAP. Riscurile neaccesariiclarificarilor postate, revin op.ec; Toate doc. vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Atentie, nu se folosesc prescurtari.Doc. emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru doc. solicitate in original/copielegalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a doc. semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fiprezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. In cazul in care doc. prezentate nusunt relevante, A.C. isi rezerva dreptul de a solicita inf. si doc. suplimentare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC HIDRO PRAHOVA SA
Adresa postala: str Stefan Greceanu nr1, ,, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100161, Romania, Tel. +40 244529474, Email: [email protected], Fax: +40 244529340, Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer