Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Cntract achizitie Echipamente electrice CHE Plopi


Anunt de participare (utilitati) numarul 74454/01.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str.Progresului, nr. 38 bis, jud Hunedoara, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Hateg, Tel.0254207407, In atentia: ing. Petru Tasala - Sef Birou Contracte, Email: [email protected], Fax: 0254777761, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cntract achizitie Echipamente electrice CHE Plopi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CHE Plopi Sucursala Hidrocentrale Hateg judetulHunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse echipamenteelectrice (a. instalatii electrice de c.c. si c.a., b. instalatii electromecanice auxiliare, c. statii de 110, 20 si 6, 3 kV, d.transformatoare) la CHE Plopi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31000000-6 - Masini, aparate, echipamente si consumabile electrice; iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de produse echipamenteelectrice (a. instalatii electrice de c.c. si c.a., b. instalatii electromecanice auxiliare, c. statii de 110, 20 si 6, 3 kV, d.transformatoare) la CHE Plopi
Valoarea estimata fara TVA: 6, 537, 784RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 130.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma legala de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul general consolidat), inclusiv cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Documentele solicitatetrebuie sa fie emise cu cel mult 30 zile in urma, sa se specifice perioada de valabilitate si sa se refere explicit pentru ce au fost emise(solicitant si data licitatiei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Copie legalizata bilant contabil din anul precedent vizat de organele in drept.
- Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este de 19.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3ani
cu completarea formularului C1, din care sa reiasa ca a derulat cel putin un contract de produse similare.
Prin produse similare se intelege livrarea de echipamente electrice (instalatii electrice de cc si ca, instalatii electromecanice auxiliare, statii de 110, 20 si 6, 3 kV, transformatoare) conform caietelor de sarcini, in mod cumulativ.Orice contract trebuie insotit de o recomandare din partea beneficiarului respectiv.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat ;
Declaratie privind utilajele , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
Certificarea sistemului calitatii : -ISO 9001, ISO 14001 sau echivalent la producator si furnizor- Prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere siasigurare a calitatii la producator.
Informatii privind subcontractantii;
Certificat conformitate produs:
Autorizare de la producator pentru livrarea produselor;
Schite tehnice/fise tehnice/mostre, fotografii..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 15:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2009 10:00
Locul: Sediul Sucursalei Hidrocentrale Hateg, str. Progresului, nr. 38 bis, judetul Hunedoara, Loc. Hateg
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de analiya si evaluare a ofertelor numuti prin decizieReprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Hidroelectrica S.A. - Sucursala Hidrocentrale Hateg - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Progresului, nr. 38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254207407, Fax: 0254777761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer