Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Colectare, transport si depozitare deseuri menajere de pe raza comunei Moieciu, Judetul Brasov


Anunt de participare numarul 146637/19.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOIECIU (PRIMARIA MOIECIU)
Adresa postala: Moieciu, Str. Principala, Nr.330A, Jud.Brasov, Localitatea: Moieciu, Cod postal: 507135, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Lapticiu, Tel. +40 368446459, Email: [email protected], Fax: +40 368446458, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Colectare, transport si depozitare deseuri menajere de pe raza comunei Moieciu, Judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Moieciu, judetul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 290, 322.58RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente anuale; Cantitatea minima estimata - 350 tone/an, Cantitatea maxima estimata - 400 tone/an; Contractele subsecvente vor fi atribuite astfel: contract subsecvent 1- 01.06.2013; contract subsecvent 2 - 01.06.2014; contract subsecvent 3 - 01.06.2015; contract subsecvent 4 - 01.06.2016: Fiecare contract va avea valoarea estimata de: 322.580, 64lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii- Colectare, transport si depozitare deseuri menajere de pe raza comunei Moieciu, Judetul Brasov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire si a caietului de sarcini ( parte integranta din documentatia de atribuire). 4.008 mc/an x 4 ani = 16.032 mc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 290, 322.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 25.806, 45 lei (2% din valoarea estimata).Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui si in alta valuta, echivalenta leu/ alta valuta pentru garantia depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil in data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul garantiei de buna executie : minim 2 % din pretul contractului, fara TVA.Cuantumul garantiei de buna executie : minim 2 % din pretul contractului, fara TVA;Garantia de buna executie se poate constituie prin una din variantele: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? Formularul nr. 12;
- prin retineri succesive din platile partiale, conform art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 modificat conform H.G. nr. 1045/2011.- prin depunerea la casierie a sumei in numerar.Garantia de buna executie se va elibera conform art. 92 din H.G. nr.925/2006 actualizat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratia privind eligibilitatea
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181
Aceasta Declaratie va fi sustinuta de prezentarea urmatoarelor certificate de atestare fiscala:
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat;
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social.
Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular anexat.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Moieciu sunt: Clinciu Niculae - primar, DARIE GHE. DANUT - viceprimar, ULEA GIORGIANA - secretar LUPU DANIELA - sef serviciu financiar contabil, OLTEANU IOAN - consilier juridic, DRAGOMIR NICOLAE CIPRIAN - inspector achizitii publice.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular 3
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta declaratiile si orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
1 Licenta A.N.R.S.C. conf. HG nr.75/2007
2.Licenta pentru prestarea Serviciilor Publice de Salubrizare a localitatilor , minim clasa a III ?aCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ altele echivalente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.conf. HG nr.75/2007
Din certificatul constatator emis de ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Informatiile din certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale ? Formular x.
Cifra de afaceri(in domeniul contractului) medie anuala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)sa fie de minim: 400000, 00lei.
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2373 lei,
Anul 2012:1 euro = 4, 2099 lei.
NOTA : In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociat.
Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM-uri), beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004.
IMM-urile vor prezenta : declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in original.
In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Fisa de informatii generale ? Formular x.Cifra de afaceri (in domeniul contractului) medie anuala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)sa fie de minim: 400000, 00lei.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2373 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 2099 lei.NOTA : In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociat.Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM-uri), beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004.IMM-urile vor prezenta : declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in original.In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita, dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora
Completarea formularului D ? daca este cazul.
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular x.
Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului si mentionarea personalului responsabil privind realizarea contractului.Pe langa personalul specializat ( calificat)pot fi pusi la dispozitie si alti experti principali pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractului.( daca este cazul)
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare, insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.
Respectivele certificari ? recomandariindica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, perioada si locul de executie a serviciuluisi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinireNota : In cazul unei asocieri, cerintele privind calitatea trebuie indeplinite de fiecare asociat.Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare.
Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru aceleasi categorii de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita, dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestoraCompletarea formularului D ? daca este cazul.O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular x.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului si mentionarea personalului responsabil privind realizarea contractului.Pe langa personalul specializat ( calificat)pot fi pusi la dispozitie si alti experti principali pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractului.( daca este cazul)Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare, insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.Respectivele certificari ? recomandariindica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, perioada si locul de executie a serviciuluisi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Modalitatea de indeplinireNota : In cazul unei asocieri, cerintele privind calitatea trebuie indeplinite de fiecare asociat.Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare.Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru aceleasi categorii de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2013 12:00
Locul: Primaria comunei Moieciu, str. Principala, nr. 330A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii societatilor ofertante sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal: daca preturile sunt egale atunci autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara mai mica decat pretul ofertei egale, in plic inchis.Op econ trebuie sa transmita o oferta pentru intreg contractul ce face obiectul acestei Documentatii de Atribuire.Nu vor fi acceptate oferte pentru cantitati/volume incomplete.Asocierile formate din pers fizice si/sau pers juridice pot prezenta o of comuna, cu conditia ca toate persoanele care participa in asociere sa indeplineasca cerinta de constituire conform legii in tarile lor si toti membrii au semnat un Acord de Asociere, cu numirea unuia dintre ei Lider.De asemenea.docum de calif prevazute la pct.lll.2.1.a), lll.2.1.b), vor fi prez de catre fiecare din membri asociatiei, iar docum prevaz la pct. III.2.3.a), III.2.3.b), vor fi prez pentru tot grupul asociat.Of tehn si of finan vor fi prez ca docum comune semnate de liderul asociatiei.Asocierile nu sunt obligate sa ia o anumita forma juridica in scopul de a-si prezenta ofertele.In cazul in care op economic declarat castigator este o Asociere, atunci o astfel de asociere este obligatoriu sa fie legalizata inainte de semnarea contractului.In situatia in care ofertantii sunt IMM-uri, in baza art.16, alin 2 din Legea 346/2004, acestia beneficiaza de reduceri cu 50% pentru gar de participare si gar de buna executie.In cazul asocierilor, se va considera incadrarea in categoria IMM daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate.Analizarea de catre comisia de evaluare a documentelor, nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie de acceptare a acestora ca fiind autentice si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Moieciu - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Sat Moieciu de Jos, Str. Principala, Nr. 330A, Localitatea: Moieciu, Cod postal: 507135, Romania, Tel. +40 368446459, Email: [email protected], Fax: +40 368446458
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2013 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer