Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Colectare, transport si eliminare deseuri medicale


Anunt de participare (utilitati) numarul 102152/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Sucursala Hidrocentrale Curtea de ArgesB-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Judetul Arges, Cod postal:  0115300, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Contracte, Tel. 0248 507 289 (282), In atentia:  daniela.hanches, Fax:  0248 507 238, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala:  B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Judetul Arges, Cod postal:  0115300, Romania, Punct(e) de contact:  ServiciulContracte, Tel. 0248 507 289 (282), In atentia:  Daniela Hanches, Fax:  0248 507 238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala:  B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Judetul Arges, Cod postal:  0115300, Romania, Punct(e) de contact:  ServiciulContracte, Tel. 0248 507 289 (282), In atentia:  Daniela Hanches, Fax:  0248 507 238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges
Adresa postala:  B-dul Basarabilor nr. 82-84, Localitatea:  Curtea de Arges, Judetul Arges, Cod postal:  0115300, Romania, Punct(e) de contact:  ServiciulContracte, Tel. 0248 507 289 (282), In atentia:  Daniela Hanches, Fax:  0248 507 238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Colectare, transport si eliminare deseuri medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Sediul SH Curtea de Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectare si eliminare deseuri medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524000-6 - Servicii privind deseurile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini inclus in documentatia de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surseproprii, OP la 30 de zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 36/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta completata in original ANEXA NR. 10 din Sectiunea IIIPrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata, pentru persoanejuridice2.Prezentare Autorizatie de functionare / altele echivalente, in copie legalizata si copie card de identitate, pentru persoane fizice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta completata ANEXA NR. 15, in original, din Sectiunea III ?Declaratieprivind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani?
Lista va cuprinde cel putin 2(doua) contract deprestari servicii similare cu cele pentru care se solicita oferte, realizate in ultimii 3 ani.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor documente /certificate emise sau contrasemnate de o autoritate (beneficiar), respectiv documente constatatoare emise in conformitate cu HGR nr. 925/2006.Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de prestare a serviciilor de catre ofertant .2. ?Declaratie Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? privind vehiculele specialeutilizate in prestarea serviciilor mai sus mentionate.Se va completa ANEXA NR. 13, in original din Sectiunea III
3. Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html (conform Formularului 4.4.1.D)
4. Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de mediu, se pot obtine de la Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile sau de pe site-ul: http: //www.mmediu.ro (conform Formularului 4.4.1.E
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6787AG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 00:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 11:30
Locul: sediul SH Curtea de Arges.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
fie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, fie la autoritatea contractanta si apoi la instanta competenta.
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  : Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Fax:  021-310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul Juridic al SH Curtea de Arges
Adresa postala:  Str. Basarabilor, nr. 82-84., Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248 507 327
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 36/2006 si HG 925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SH Curtea de Arges
Adresa postala:  Str. Basarabilor, nr. 82-84., Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248 507 327, Fax:  0248 507 328
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2010 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer