Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Colectoare apa uzata Ghimbav ? SE Brasov ? SE Feldioara, Codlea ? SE Feldioara si aductiune noua Stupini - Feldioara


Anunt de participare (utilitati) numarul 127767/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania APA Brasov
Adresa postala:  Str. Vlad Tepes 13, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500092, Romania, Punct(e) de contact:  Director General Dorin Fatu, Tel. 0268408602, In atentia:  Doru Sopterean Dir. Programe Externe, Email:  [email protected], Fax:  0268471427, Adresa internet (URL):  http: //www.apabrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital privat al unit administrativ-teritoriale care desfasoara activ relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatile locale
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Colectoare apa uzata Ghimbav ? SE Brasov ? SE Feldioara, Codlea ? SE Feldioara si aductiune noua Stupini - Feldioara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Brasov - jud. Brasov;
Comunele Feldioara, Halchiu, Bod ? jud. Brasov;Orasul Codlea - jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire de colectoare apa uzata Ghimbav ? Statia de Epurare Brasov ? Statia de Epurare Feldioara, Codlea ? Statia de Epurare Feldioara si aductiune noua Stupini - Feldioara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Livrare, montaj, testare si punere in functiune de colectoare de apa uzata din PAFSIN cu DN 400 in lungime de aprox 0, 7 km, DN 500 aprox 9, 5 km, DN 600 aprox 9 km, DN 700 aprox.10 km siDN 1000 aprox 1, 6 km inclusiv camerele respective de vizitare si schimbare de directie. Livrare, montaj, testare si punere in functiune de colectoare de apa uzata din tuburi ceramice cu DN 300 in lungime de aprox 0, 7 km, DN 700 aprox 13, 5 km. Sunt incluse 4 subtraversari de riuri si 22 canale de irigatii si desecari, o traversare de cale ferata, 3 traversari de drumuri judetene/nationale, propuse a fi executate prin metode fara sapatura deschisa. Sunt de asemenea incluse 12 intersectii cu conducte de gaz de inalta presiune la 4 dintre acestea fiind necesara devierea conductelor de gaz.Livrare, montaj, testare si punere in functiune de conducta aductiune de apa din PEID cu DE 110 in lungime de aprox 1 km, DE 315 aprox 23, 5 km, DE 400 aprox 0, 6 km inclusiv camerele respective de sectionare, dezaerisire, golire si traversari. Sunt incluse 4 subtraversari de riuri si 14 canale de irigatii si desecari, o traversare de cale ferata, o traversare de drum national, propuse a fi executate prin metode fara sapatura deschisa.
Valoarea estimata fara TVA: 93, 134, 765RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 1.500.000 lei -Garantia de buna executie 10% din valoare contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene 82%; Co-finantare nationala 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
F24-Decl priv calit de part la proced;F7-Inf gen despre ofert;F8-Date despre societ mixta/cons, F4-Imputernic notar priv autoriz semnarii of si contr;F9-Cazier judic al comp;F10-Decl priv elig;F11-Decl priv neincadr in art. 181 din OUG 34/2006(actualizata); Certif constat elib de Min Just-ONRC sau echiv, Certif atest fiscala, Certif plata CAS, Certif plata impoz si taxe loc, Certif part la licit cu of indep, Decl priv neincadr in art.69 indice 1 din OUG 34/2006(actualizata), Certif inreg emis de ORC/autoriz function/altele echiv, doc care dovedesc o forma de inreg/atest ori apart d.p.d.v.profes(pt.pers jurid straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
F22-Decl priv cifra de afaceri si profit;Niv specif min neces: cifra medie an de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 20.000.000 euro;
F13-Decl fin recapit (bilant)la sfarsit an 2008, 2009, 2010, vizate spre inreg. la Dir.Fin.Publ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.ISO9001:2008 sau doc echiv; ISO14001:2005 sau doc echiv; 2.Exp simil ca antrep-a.Realiz lucrreab/ext a cel put 10km cond apa PEID cu Dmin 300mm si cel putin 10km cond can cu Dmin 500mm;b.Exp antr pr/part: lucr de alim apa si can care sa cupr cel putin o dev de cond mag de transp apa/gaz/petrc. Exp antr pr/part: lucr de alim apa si can care sa cupr cel putin 10 subtr prin foraj de curs de apa/can de irig/drum/cai fer 3.Pers contractor : Niv sp min necesi-manager pr , sef sant , Resp.Tehn Exec , 4.Lista echip(buc): excavat 4, foreza-foraj oriz cond 2, cam.intre 5t si 20t 4, cam mai mici de 5t 4, echip de sud cap la cap pt cond HDPE 3. 5.Decl priv part din contr indepl de subcontr incl doc solicit pt acestia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 10:15
Locul: SC Compania APA Brasov SA str.Vlad Tepes nr.13 - Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - , ,Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor-CNSC
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3 , ,Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084 , ,Romania, Tel. (+40).21.310.46.41, Fax:  (+40).21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania APA Brasov SA - Serviciul Juridic, Patrimoniu, Actionariat
Adresa postala:  str.Vlad tepes nr 13, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500092, Romania, Tel. (+40)268.408.632, Email:  [email protected], Fax:  (+40)268.408.632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2011 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer