Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COMPUTER TOMOGRAF


Anunt de participare numarul 132802/31.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: REPUBLICII 37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410159, Romania, Punct(e) de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COMPUTER TOMOGRAF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.Gheorghe Doja nr.65-67
Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COMPUTER TOMOGRAF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
45259000-7-Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
80320000-3-Servicii de formare profesionala in domeniul medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COMPUTER TOMOGRAF - 1 BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 576, 612.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare-31532 lei.Garantia de participare este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractuluisi se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program transfrontalier HURO/0802/082
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentadeclaratia de eligibilitatedeclaratia privindneancadrarea la prev. art.181 din OUG 34/2006
Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG34/2006
declaratie privind calitatea de participant la procedura
se solicita prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat si la bugetul local Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertei ( formular 2) anii 2010, 2009, 2008
-nivelul minim impus pentru cifrade afaceri globala medie anuala aferenta anilor 2010, 2009, 2008 este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3000000 lei.in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. An Curs de schimb RON/EUR-rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana
2008 3, 3353
2009 3, 6826
2010 4, 2199
asigurarea de raspundere civila conform Legii 95/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca in ultimii 3 anicalculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a fost furnizat cel putin un aparat similar
detinere aviz de functionare emis de MSF valabil la data depunerii ofertelor
detineremarcaj CE- Certificat de conformitate CE emis de un organism abilitat de lege;
detinere personal calificat-cel putin o persoana
detinere autorizatie CNCAN pentru furnizare, instalare si manipulare pentru ofertant valabil la data limita de depunere a ofertelor si la data deschiderii acestora.
detinere autorizatii pentru activitatile de service ale aparatului oferit
implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru ce face obiectul achizitiei (pentru domeniul din care face parte aparatul). Nu se accepta ofertantii in curs de certificare-Certificatul in cauza va fi prezentat de catre ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect transfrontalier HURO 0802/082 intitulat : ?Bihor Counties Health Care Contribution?, Acronim BIHARMED
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (HURO 0802/082)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: manager-dr.Gheorghe Carp;director financiar-Silaghi Maria, Dr.Duse Adrian, Ec.Iurcov Bogdan, Ec.Bibart Cosmin, Ing.Marzac Marian, Dr.Pantis Carmen.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG34/2006 va fi depusa de Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant/Tertul sustinator in conformitate cuLEGE Nr. 279 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea
Adresa postala: str.Republicii nr.37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410159, Romania, Tel. +40 259434406, Fax: +40 259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2012 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer