Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Computere personale, pachete software pentru baza de date si operare si utilitare pentru pachete software


Anunt de participare numarul 79276/06.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Adresa postala: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.0788546691, In atentia: Andreea ILIE, Email: [email protected], Fax: 0212125063, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: control administrativ
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Computere personale, pachete software pentru baza de date si operare si utilitare pentru pachete software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Agentiei Nationale de Integritate, b-dul Lascar Catargiu, nr.15, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de Computere personale, pachete software pentru baza de date si operare si utilitare pentru pachete software, conform documentatiei de atribuire anexate.Livrarea se va face in termen de maxim 30 de zile de la semnarea contractului de achizitie publica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
48600000-4-Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48700000-5-Utilitare pentru pachete software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare de Computere personale (valoarea estimata fara TVA este de 193.277, 00 lei), cuprinzand: computere de birou - 100 buc. si computere portabile - 8 buc.; Pachete software (valoarea estimata fara TVA este de 373.458, 00 lei), cuprinzand: sisteme de operare -108 buc.; pachete software pentru sisteme de operare pentru computer personale - 112 buc. si pachet software de securitate - 203 buc. S-au dat valorile estimative de mai sus avand in vedere prevederea sumelor in articole bugetare diferite, respectiv pentru caoferta financiara sa nu fie considerata inacceptabila conform prederilor art. 36, lit. e) din H.G. nr. 925/2006. Produsele sunt definite explicit in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 566, 735RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a.Garantia de participare: 10.000 lei (valabilitate 60 de zile);b.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.(pt. IMM-uri garantiile sunt de 50 %)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finantarea se va face de la bugetul de stat;
- plata se va efectua cu OP in cont de trezorerie in termen de 30 zile de la data primirii facturii fiscale si semnarea PVR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 - 45 din cadrul sectiunii a 4-a, din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006;3.Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003;
4.Cazier fiscal;
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
6.Certificat Constatator eliberat de O.R.C. de pe langa instanta competenta;
7.Certificat de inmatriculare eliberat de O.R.C. de pe langa instanta competenta;
8.Certificat de inregistrare fiscal eliberat de organul fiscal competent din subordinea A.N.A.F. ( cf. art.76 din O.G. nr.92/2003).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2008;
2. Informatii generale. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani: min. 450.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008); 2.Experienta similara;
3.Autorizatie pentru livrarea produselor;
4.Sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent; certificatISO 14001:2004 pentru producatori;computerele personale sa fie certificate EnergyStar 4.0; Produsele ofertate vor fi autorizate sa poarte marca CE; Produsele trebuie sa indeplineasca normele de protectie a mediului cu privire la materialele periculoase (RoHS).
5.Lista cuprinzand unitatile de service (agreate de producator) prin care se vor asigura servicii de reparatii si intretinere in perioada de garantie a produselor;
6. Minim 3 recomandari (sau certificate constatatoare) de la beneficiari din lista principalelor livrari (2006-2008).
7.Lista subcontractantiilor si specializarea acestora;8.Declaratie privind asocierea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2009 12:00
Locul: sediul Agentiei Nationale de Integritate din b-dul Lascar Catargiu, nr.15, sect.1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - A.N.I.
Adresa postala: B-dul Lascar Catargiu, nr.15, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010661 , Romania, Localitatea: Bucurestri, Cod postal: 010661, Romania, Tel.021.212.07.01, Fax: 021.212.07.02
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer