Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONCESIONARE TEREN SUPRAFATA DE 51 MP SITUAT IN NAVODARI,STRADA CONSTANTEI(BLOC E2)


Concesionare numarul 184/08.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULNAVODARI
Adresa postala: Str. Dobrogei nr. 1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905 700, Romania, Punct(e) de contact: SIMA ELENA, Tel.0241 - 760 353, Email: [email protected], Fax: 0241 - 761 606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONCESIONARE TEREN SUPRAFATA DE 51 MP SITUAT IN NAVODARI, STRADA CONSTANTEI(BLOC E2)
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Teren situat in loc. Navodari, str. Constantei(Bloc E2)
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionare teren-suprafata de 81 mp situat in loc. Navodari, strada Constantei(bloc E2)in vederea realizarii obiectivului"Constructie P+1E cu destinatia de spatiu comercial pentru comercializare obiecte de valoare".Taxa de pornire a licitatiei este de 16lei/mp/an.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
70320000-0 - Servicii de inchiriere sau de vanzare de terenuri (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Teren in suprafata de 81 MP.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 296 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- statutul si contractul societatii (copie)-obiect de activitate-casa de amanet-comercializare obiecte de valoare;
- certificatul de inmatriculare (copie);
- certificat emis de Camera de Comert si Industrie (model nr.1 original si copie);
- dovada achitarii taxei de participare si a garantiei de participare.(Taxa de partipare: 150 lei; garantie de participare: 1 296, 00 lei, pretul documentatiei: 30 lei ).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- acte doveditoare a starii materiale si financiare, inclusiv certificatele emise de D.G.F.P. si D.P.M.O.S., care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la termenul de valabilitate inscris in actul respectiv (original);
- scrisoare de recomandare din partea bancii privind bonitatea ofertantului;
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere al redeventei, respectiv, redeventa cea mai mare.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 20.09.2007 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Altele
Licitatie: 20.09.2007 ora 13:00
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Taxa de participare: 150 lei;Garantia de participare: 1 296lei;Documentatia de atribuire: se ridica de la sediul concedentului, Primaria Orasului Navodari, Str. Dobrogei nr.1, tel: 0241-760 353; fax: 0241-761 606;Pretul documentatiei este de: 30 lei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Fax: 021-310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: In conformitate cu prevederile art.66 alin.1 si urmatoarele din O.U.G. nr.54/2006, solutionarea litigiilor aparute se face in contenciosul administrativ nr.554/2004
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA NAVODARI-DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT
Adresa postala: Str. Dobrogei nr.1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905700, Romania, Tel.0241-760 353, Email: secretariat@primaria navodari.ro, Fax: 0241-761660, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer