Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea lucrarilor hidrotehnice si de agrement ale iazului Aroneanu si a malurilor acestuia


Anunt de participare numarul 41033/28.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ARONEANU (Consiliul Local al Comunei Aroneanu jud Iasi)
Adresa postala: sat Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi, Localitatea: Aroneanu, Cod postal: 707020, Romania, Punct(e) de contact: Nicuta Sorina, Tel.0730/591672, Email: [email protected], Fax: 0232299255
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Concesionarea lucrarilor hidrotehnice si de agrement ale iazului Aroneanu si a malurilor acestuia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Iaz Aroneanu, Comuna Aroneanu, jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectele lucrarilor hidrotehnice si de agrement ale iazului Aroneanu si a malurilor acestuia presupune decolmatarea iazului cu refacerea malurilor, digurilor, fundului iazului si infrastructurii hidrotehnice; proiectarea si construirea unui complex turistic cu specific pescaresc, ce va contine: plaja, gradina de vara, restaurante, bar, locuri cazare; pentru sezonul de iarna se va realiza un patinoar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.1)
45112710-5-Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.1)
45112711-2-Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.1)
45112712-9-Lucrari de arhitectura peisagistica a gradinilor (Rev.1)
45243510-0-Diguri de aparare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
26 ha luciu de apa, digul si malurile aferente
Valoarea estimata fara TVA: 5, 645.88EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
588 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de 2000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse private ale concesionarului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificat unic de inregistrare.Statutul si contractul de societate si actele aditionale la statutul si actul de societate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal, in original sau copie care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice/autorizatie de functionare/alte echivalente.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (Formularul B2)
XRezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent.
XDeclaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 6.500.000 lei.
X Bilantul contabil la 30.06.2006, 31.12.2006, 30.06.2007 vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia si/sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor unitati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul F12 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Nota: lucrarile de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata, vor fi insotite de recomandari semnate de Inspectoratul de Stat in Constructii (a se vedea Formularul 12F cu anexe).
Executiile de lucrari se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate beneficiara.
Formularul 12H Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul.
Formularul 12I Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct la indeplinirea contractului, precum si Curriculum Vitae al acestora (Formularul C13C).
Formularul 12G Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6874/28.12.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2008 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL ARONEANU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti oficiali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIOANL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str, Stavropoleos, nr. 6, Sector 3 Bucuresti, Cod postal 030084, Romania, tel: 0213104642, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Camera de Comert si Industrie Iasi
Adresa postala: Bulevardul carol nr. 27, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700507, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic de la nivelul autoritatii contractante
Adresa postala: sat Aroneanu, comuna Aroneanu, Judetul Iasi, Localitatea: Aroneanu, Cod postal: 707020, Romania, Tel.0232299255, Email: [email protected], Fax: 0232299255
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2007 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer