Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea Serviciului de Salubrizare a municipiului Lupeni


Concesionare numarul 439/27.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Lupeni
Adresa postala: Revolutiei nr. 2, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Punct(e) de contact: Cristofor Alin Condoiu, Tel.0254560504, In atentia: Eva Brisc, Email: [email protected], Fax: 0254560515, Adresa internet (URL): www.lupeni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea Serviciului de Salubrizare a municipiului Lupeni
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: municipiul Lupeni
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Se va realiza salubrizarea si deszapezirea domeniului public al municipiului Lupeni
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
90200000-9-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.1)
90211000-9-Servicii de maturare a strazilor (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Se va realiza salubrizarea si deszapezirea domeniului public al municipiului Lupeni in conformitate cu suprafetele din Caietul de Sarcini
Intervalul: intre: 2, 000, 000si3, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CUI, statutul societatii, certificat de inregistrare la ORC, procura pt persoana imputernicita sa participe la licitatie din partea societatii, sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din OUG 34, dovada achitarii la zi a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si cel local .
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente,
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
licenta de transport, licenta ANRSC pt salubrizare, certif ISO 9001/2001, 14001/2005 sau echiv., poze cu utilajele ofertate ce vor face parte din parcul auto(pe suport hartie si CD, lateral-fata)copie a actelor de propr.sau inchiriere a utilaj.ofertate, dovada unui spatiu pt gararea utilajelor si a depozitului de material antiderapant pe raza mun.Lupeni, contr. sau precontr.cu administratorul deponeului
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1. nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali -80 puncte 2.nivelul redeventei -10 puncte 3. modul de asigurare a protectiei mediului - 10 puncte
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.05.2008 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Licitatia va avea loc in data de 27.05.2008, ora 10 la sediul autoritatii contractante, respectiv Lupeni, str, Revolutiei, nr.2, in sala de consiliu. Durata contractului 8 ani.Garantia de participare e in cuantum de 24000 lei, contravaloarea documentatiei100 lei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr.35 , ,Localitatea: Deva, Cod postal: 330190, Romania
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoles, nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Deciziile pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Alba Iulia, sectia Contencios Administrativ, in termen de 10 zile de la comunicare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Oficiul juridic al Primariei Municipiului Lupeni
Adresa postala: str. Revolutiei, nr.2 , ,Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Tel.0254560504, Email: [email protected], Fax: 0254560515, Adresa internet (URL): www.lupeni.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer