Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONCESIONAREA SERVICIULUI PUBLIC DE ASISTENTA MEDICO ?SOCIALA PENTRU PERSOANELE VARSTNICE


Concesionare numarul 2407/19.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. +40 0250731016/128, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SERVICIULUI PUBLIC DE ASISTENTA MEDICO ?SOCIALA PENTRU PERSOANELE VARSTNICE
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: Mun. Ramnicu Valcea ? CENTRUL REZIDENTIAL PENTRU PERSOANE DE VARSTA A TREIA, str. Ostroveni, nr. 97
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul va asigura prestarea SERVICIULUI DE ASISTENTA MEDICO ?SOCIALA PENTRU PERSOANELE VARSTNICE , pe o durata de 40 de ani a activitatilor , conform prevederilor din caietul de sarcini
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
85000000-9 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Contractul va asigura prestarea SERVICIULUI DE ASISTENTA MEDICO ?SOCIALA PENTRU PERSOANELE VARSTNICE , pe o durata de 40 de ani a activitatilor din cadrul caietului de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 4, 499, 600 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";?In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.III.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.IV.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Primar - Emilian Valentin FrancuViceprimar - Gigi Ion MateiViceprimar - Eduard VarlanSecretar Municipu Ramnicu Valcea-Ion DidoiuDirector Investitii, Achizitii Publice - Liviu MiftodeSef Serv. Investitii Publice - Corina TomaDirector Economic - Ion LepadatSef Serv. Contabilitate ? Coltos NarcisaDirector Juridic - Petre CazanDirector Directia Dezv. Locala -Maria FeroiuDirector Adjunct Directia Dezv. Locala -Mirela TurcuDirector dir. prot.sociala-Virginia FulgescuSef serv. Asist sociala-Camelia EftimieSef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena CiobanuConsilier Local - Gheorghe MihailescuConsilier local - Valeru AmzaConsilier local - Liviu Emil BobanConsilier local - Florentina Adina DobreteConsilier local - Gheorghe IonitaConsilier local - Ion GherghinaruConsilier local - Adrian Iulian PandurasuConsilier local - Marin OlteanuConsilier local - Costel Bogdan PruteanuConsilier local - Costinescu Bogdan IlieConsilier local ? Musat ConstantinConsilier local - Cosmin Dragos ConstantinescuConsilier local - Grigore CraciunescuConsilier local - Mihai PersuConsilier local - Ninel Eusebiu VeteleanuConsilier local - Dumitru TardeaConsilier local - Maria BobeanuConsilier local - Ionut Eduard NuicaConsilier local - Maria Carmen PredaConsilier local - Marius Iulian VoicuConsilier local - Vasile CocosV.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura Trebuie sa fie organizati intr-una din formele prevazute in OG 68/2003 privind serviciile sociale, dupa cum urmeaza: a) asociatii si fundatii, culte religioase si orice alte forme organizate ale societatii civile;b) persoane fizice autorizate in conditiile legii;c) filiale si sucursale ale asociatiilor si fundatiilor internationale recunoscute in conformitate cu legislatia in vigoare;d) organizatii internationale de profilFurnizorii privati de servicii sociale mentionati mai sus care pot participa la licitatia organizata pentru concesionarea Serviciului public de asistenta medico-sociala pentru persoane varstnice, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: a) sa prezinte garantii de solvabilitate financiara;b) sa fi desfasurat activitati de asistenta medico-sociala similare celor scoase la licitatie pentru o perioada de minim 3 ani;c) sa fie acreditate/licentiate potrivit legii de minim 3 ani;d) sa dispuna de resurse umane si materiale necesare derularii contractului de concesiune, respectand Ordinul 246/2006 privind aprobarea Standardelor minime specifice de calitate pentru serviciile de ingrijire la domiciliu pentru persoanele varstnice si pentru centrele rezidentiale pentru persoanele varstnice ;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta pe ultimii trei ani documente echivalente din care sa rezulte situatia economico financiara a ofertantuluiModalitatea de indeplinirese vor prezenta documente echivalente
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ?prezentarea unui contract avand ca obiect de activitate servicii similare cu cele pentru care se doreste concesionarea , efectuat in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireCompletare formulare nr.9.2; sau documente justificative privind prestarea serviciului .
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 50.00Contributia proprie a furnizorului privat 10.00Contributia furnizorului privat reprezentand suma minima alocata pentru dotarea centrului cu aparatura medicala de inalta tehnicitate 10.00Experienta furnizorului privat in desfasurarea activitatilor similar celor scoase la licitatie 5.00Numarul de locuri rezervat cazurilor sociale din municipiu 15.00Gama de servicii oferite beneficiarului 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 11.02.2014 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Of.care au o val.a contributiei proprii mai mica decat 800000leifara TVA vor fi respinse; Of.care au nr.de locuri rezervat cazurilor sociale din mun.mai mic decat 10 locuri se punct.cu 0 puncte;Of.care nu au gama de servicii oferite beneficiarului egala cu cele prev.in caietul de sarcini la art.3, alin(1)vor fi respinse. Of.care are perioada de realizare a inv.si PIF a centrului mai mare de 1an, respectiv 12luni, vor fi respinse.Cuant.garantiei de buna exec.este de 1%din val.contractului in conf.cu art.90, alin 1) din HG 925/2006.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Punctajul total se obtine prin insumarea punctajelor individuale Ptot= R(n)+ C(n)+ C a.m.i.t.(n)+ E(n)+ N(n)+ G(n)
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act nelegal al autorit.contract.;daca se vizeaza continutul docum.de atrib.publ.in SEAP, data luarii la cunostinta este data publ.docum.de atrib.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serv. Juridic-Contencios al Primariei mun. Rm. Valcea
Adresa postala: str. G-ral Praporgescu, nr. 14, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel. +40 250731016, Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): http: //www.primariavl.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer