Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea Serviciului Public de Salubrizare, Comuna Pufesti, judetul Vrancea prin delegare de gestiune


Concesionare numarul 2413/30.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Pufesti
Adresa postala: Comuna Pufesti, Judetul Vrancea, Localitatea: Pufesti, Cod postal: 627275, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Ionescu, Tel. +40 237263052, Email: [email protected], Fax: +40 237263052
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea Serviciului Public de Salubrizare, Comuna Pufesti, judetul Vrancea prin delegare de gestiune
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Pufesti cu satele apartinatoare
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Prin prezenta procedura se doreste delegarea gestiunii catre un operator autorizat pentru precolectarea, colectarea si transportul deseurilor menajere. Durata contractului va fi de 36 de luni sau pana la implemntare proiectului Vrancea Curata
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatea estimata a activitatilor de salubritate este in functie de numarul locuitorilor, numarul gospodariilor si a agentilor economici aflati pe raza Comunei Pufesti. In prezent, Comuna Pufesti are o populatie de 4289 locuitori cu 1574 gospodarii, 11institutii publice .Cantitatea estimata de deseuri este structurata astfel: -de la utilizatorii casnici : in medie 0, 1 mc/locuitor/luna deseuri menajere, ceea ce inseamna echivalentul a 5148 mc /an ( 4289 persoane x 0, 1 mc/locuitor/luna = 429 mc/luna x 12 luni = 5148 mc/an)-de la institutiile publice : in medie 1, 1 mc/ luna deseuri asimilabile cu deseurile menajere, ceea ce inseamnaechivalentul a 146mc/an ( 11 institutii publice x 1, 1 mc/luna = 12, 1 mc luna x 12 luni =aprox. 146 mc/ an.).Total cantitate deseuri necompactate colectate anual = 5.294 mc/an(3) Cantitatea ce urmeaza a fi contractata este de 5.294 mc/an, deci aproximativ 441, 2mc/luna si reprezinta cantitatea estimata a fi produsa de populatie si institutiile publice din Comuna Pufesti.
Valoarea estimata fara TVA: 357, 600 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate - Formularul B2 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 - Se vor prezenta: Formularul B3.1 si B3.2 si Certificatele constatatoare (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor si taxelor catre stat, contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantulnu are datoriiscadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Observatie: Daca se confirma faptul ca oricare dintre situatiile enumerate in art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, i se aplica unuia dintre ofertanti, sau oricaruia dintre membrii (partenerii) unei asocieri in parte, oferta respectiva va fi respinsa ca inadmisibila.Mentionamca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul B1 ? in original. 4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - Formular B10 ? in original. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular. Lista persoanelor cu functii de decizie in Comuna Pufesti: NITU MARICELRADU NECULAIBRICI MARICELIGNAT MIHAELASERBAN DANIELA MIRELAANTOHE VASILEAPOSTOAE EUGEN-GICABIZGAN DORINCHELARU IOANIGNAT IONIONASCU POMPILIUNEGHINA COSTELNEGRU CONSTANTINPOPA COSTICAROBU COSTELSTRAOANU IONELVELISCU CRISTINEL5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular B11 ? in original. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent), din care sa rezulte: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", reale/valabile la termenul limita de depunere al ofertelor. 2. Licenta (minim cl. a?III-a) emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (ANRSC), prin care operatorul economic este autorizat sa desfasoare serviciile incluse in acest contract, in conformitate cu prevederile Legii 51/2006, copie conforma cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica, valabile la data limita de depunere a ofertelor
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 2010/2011/2012Modalitatea de indeplinirePentru a demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara se vor prezenta copii ale Bilantului contabil din anii2010/2011/2012, vizat si inregistrat de organele competente. Toate paginile Bilantului contabil vor fi semnate si stampilate conform cu originalul.Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum100.000 lei. Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitatea de indeplinireDeclaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani - se va completa Formularul nr.B4.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care vor contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lista va fi insotita de certificate/documente din care sa rezulte valori, perioade de prestare, beneficiari, modul de indeplinire a acestora.Modalitatea de indeplinireOfertantii vor completa Formularul B5.Se pot prezenta certificate/documente care confirma prestarea unor servicii similare in valoare de cel putin 100.000 lei.Resurse tehniceSe va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, dotarile de care dispune operatorul economic pentru prestarea serviciului, iar in cazul utilajelor inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere sau angajamente de punere la dispozitie. Nu este impus, un anumit numar al dotarilor solicitate.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta Formularul B6 completat.Resurse umane capabile sa asigure indeplinirea corespunzatoare a contractuluiModalitatea de indeplinireSe va prezenta Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani ? Formularul B7.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii. -prezentare CV-uri, diplome, atestateCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de catre o alta persoana juridica. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, princare acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionale va dovedi ca nu se afla in situatia excluderii din procedura de atribuire, prin completarea formularelor B2, B3.1 si B3.2Modalitatea de indeplinireAngajament + Formularele B2 -Declaratie privind eligibilitatea, B3.1 - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006B3.2 -DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006si B11 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaInformatii privind managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta ofertanti in curs de certificare.Modalitatea de indeplinirePrezentare certificat de atestare ISO 9001 sau echivalent privind managementul calitatii din seriile de standarde europene relevante, in copie. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat individual de catre fiecare membru alasocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Dovada implementarii unui sistem de management al mediului conform standardului ISO 14001 sau echivalent.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Seaccepta ofertanti in curs de certificareModalitatea de indeplinireDovada implementarii standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent.In cazul depunerii unei oferte comune, dovezile vor fi prezentate individual de catre fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Redeventa ofertata 40.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.03.2014 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul unor oferte cu punctaje egale, departajarea acestora se va face in functie de preturile/taifele oferite pentru persoane fizice. Daca si acestea vor fi egale. ofertele se vor diferentia dupa nivelul redeventei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenele de exercitate a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
COMNUA PUFESTI
Adresa postala: SAT PUFESTI, Localitatea: PUFESTI, Cod postal: 627180, Romania, Tel. +40 237263333
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer