Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE, SCOALA DE ARTE SI MESERII ? LOCAL B, COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 132520/04.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BISTRET (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: com.Bistret, jud. Dolj, Localitatea: Bistret, Cod postal: 207065, Romania, Punct(e) de contact: Luciana Ionescu, Tel. +40 251355011, In atentia: Luciana Ionescu, Email: [email protected], Fax: +40 251355550, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE, SCOALA DE ARTE SI MESERII ? LOCAL B, COMUNA BISTRET, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Bistretu Nou, Comuna Bistret, Judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare, modernizare, extindere si dotare, Scoala de arte si meserii ? local b, comuna Bistret, judetul Dolj, conform proiectului de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al proiectului este imbunata?irea calita?ii infrastructurii de educatie, pentru asigurarea unui proces educational la standarde europene si a cresterii participarii populatiei scolare la procesul educational, prin consolidarea, modernizarea, extinderea si dotarea, Scolii de arte si meserii ? local b dincomuna Bistret, judetul Doljt.
Principalele obiective ale contractului consta in: executie lucrari, asa cum sunt prezentate in caietele de sarcini, parte a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 408, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 28.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contr de lucr este fin in conf cu contr de fin nr.2230/2011 prin POR 2007-2013 Dom major de interv 3.4 ? Reab, moderniz, dezv si echip infrastr educ preuniv, univ si a infrastr pt formare profes cont
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ? se va prezenta formularul F1; Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va prezenta formularul, F2, Declara?ie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul F3, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va prezenta formularul F4, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F5, Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata privind impozitele si taxele locale, Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, Cazier judiciar al societatii, Certificat Constatator emis de ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente edificatoare, numai in original, prin care se confirma ca are disponibil sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 900.000 de lei, pe o perioada de 2 luni;
bilanturi contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010);
Fisa de informatii generale in conformitate cu formularul F6
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CASH FLOW DE MINIM 900.000 pentru 2 luniOperatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, de minim 2.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor
lucrari executate in ultimii 5 aniFisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica se va prezenta formular F8, copii dupa informatiile relevante din contract necesare pentru demonstrarea cerintei, procese verbale, recomandari din partea beneficiarilor;
Declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i al cadrelor de conducere ? completata conform formularuluiF9
Declara?ie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de execu?ie- formular F10
Declara?ie referitoare la utilajele, instala?iile, echipamentele tehnice sau declaratie de disponibilitate - Formular F12
: Lista cuprinzand subcontractantii, precum si informatii privind partea din contract ceurmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul) ? formular F13
Certificatul privind managementul sistemului calitatii
Certificatului privind sistemul de management de mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, a unui contract care a avut ca obiect executarea de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, cu o valoare mai mare sau egala cu 1.400.000lei fara TVA? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in specializarea constructii civile si industiale, ca manager de proiect? minim 1 (unu) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea constructii civile, industriale si agricole (sau echivalentul acesteia), ca Sef de Santier? minim 1 (unu) inginerabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Instalatii in Constructii (sau echivalentul acesteia)? minim1(un)responsabil tehnic cu executia, sau echivalentul acestuia, atestat pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia, specializarea, constructii civile.? Minim 1 (un) un responsabil tehnic cu calitatea, atestat ISC, sau numit prin decizie interna.? Minim 1 (un) electrician autorizat ANRE, cat. II B: 2? Minim 1 (un) sudor autorizat ISCIR.? Minim 1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform H.G. 300/2006.? Minim 1 (una) autobetoniera cu capacitate de minim 6mc fiecare.Se va prezenta in mod obligatotoriu, in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, carteade identitate;? Minim 2 (doua) echipamente vibrare beton.? Schela metalica cu inaltimea de minim 30m? Minim 1(unu) autocamionpentru transport materiale? Minim 1(una) pompa epuisment? Minim 2 (doua) aparate de sudura PEHD
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de garantie acordata lucrarilor
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2012 10:30
Locul: Primaria comunei Bistret, Str. Calea Dunarii, nr.192, localitatea Bistret, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori ADR si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
persone cu functii de decizie: Antonie Cristiana- primar si Cirstea Mihai-viceprimar
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cu privire la actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariat Consiliul Local Bistret
Adresa postala: Adresa postala: str. Calea Dunarii, nr.192, LocalitateaBistret, Judetul Dolj, Localitatea: bistret, Cod postal: 207065, Romania, Tel. +40 251355011, Email: [email protected], Fax: +40 251355550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2011 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer