Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSOLIDARE SI REABILITARE GRUP SCOLAR PETROL TELEAJEN, MUNICIPIUL PLOIESTI


Anunt de participare numarul 64332/22.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, int. 303, Email: [email protected], Fax: 0244/510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Tehnic-Investitii si Reparatii Scoli, Spitale, Baze Sportive
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 8 (Turn Halele Centrale), Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic-Investitii si Reparatii Scoli, Spitale, Baze Sportive, Tel.0244/516699, int. 164, In atentia: d-nei Clara Mihut, Fax: 0244/510075
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Tehnic-Investitii si Reparatii Scoli, Spitale, Baze Sportive
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 8 (Turn Halele Centrale), Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic-Investitii si Reparatii Scoli, Spitale, Baze Sportive, Tel.0244/516699, int. 164, In atentia: d-nei Clara Mihut, Fax: 0244/510075
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea D, parter., Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSOLIDARE SI REABILITARE GRUP SCOLAR PETROL TELEAJEN, MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Grup Scolar Petrol Teleajen Ploiesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSOLIDARE SI REABILITARE GRUP SCOLAR PETROL TELEAJEN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor tehnice prevazute in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari suplimentare si/sau similare, daca este cazul.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.000 lei; Garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL si TRANSFER DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. In cazul depunerii unei oferte comune, situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 5.600.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani insotita de contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii (numele beneficiarului lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, valoarea contractului finalizat);
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (CV-uri, copii dupa autorizatii/legitimatii specifice);
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si resursele umane propuse a fi angajate in derularea contractului;
In cadrul echipei de conducere a lucrarii este obligatoriu sa fie numit un responsabil tehnic cu executia (RTE) si un controlor de calitate (CQ). Se vor prezenta certificatele doveditoare pentru RTE si CQ, inclusiv legitimatiile cu valabilitatea la zi, pentru RTE;
Declaratie referitoare la utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent;
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/ echivalent.
In cazul subcontractarii, se va prezenta Formularul D cu informatiile privind partea sau partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
In cazul depunerii unei oferte comune, se va prezenta acord/scrisoare preliminara de asociere.
In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat 600.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se cumpara de la Serviciul Reparatii Scoli, str. Emile Zolla, nr. 8 (Turn Halele Centrale), pe baza de imputernicire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.01.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2008 13:30
Locul: Sediul Primariei municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, et. 3, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emile Zolla, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul republicii, nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Tel.0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2008 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer