Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidare SR pe DN 11 km 157+110 - km 157+800 dr la Onesti, Bacau; Consolidare SR pe DN 11 km 156+700 - km 157+100 dr la Onesti, Bacau; Reabilitare SR pe DN 11 km 90+065 - km 90+080 la Oituz, Poiana Sarata


Anunt de participare numarul 71634/04.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI, Str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.0232.21.44.30, In atentia: ing. Iulian-Catalin Dimache, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR - SA - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul CBBBILA, Tel.0232.21.44.30, In atentia: ing. Mirela Popescu, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR - SA - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0232.21.44.30, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidare SR pe DN 11 km 157+110 - km 157+800 dr la Onesti, Bacau; Consolidare SR pe DN 11 km 156+700 - km 157+100 dr la Onesti, Bacau; Reabilitare SR pe DN 11 km 90+065 - km 90+080 la Oituz, Poiana Sarata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 11 km 157+110 - km 157+800,
DN 11 km 156+700 - km 157+100
DN 11 km 90+065 - km 90+080
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune executarea de lucrari de:
- consolidare SR pe DN 11 km 157+110 - km 157+800 dr la Onesti, Bacau;
- consolidare SR pe DN 11 km 156+700 - km 157+100 dr la Onesti, Bacau;
- reabilitare SR pe DN 11 km 90+065 - km 90+080 la Oituz, Poiana Sarata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare SR pe DN 11 km 157+110 - km 157+800 dr la Onesti, Bacau;
Consolidare SR pe DN 11 km 156+700 - km 157+100 dr la Onesti, Bacau;
Reabilitare SR pe DN 11 km 90+065 - km 90+080 la Oituz, Poiana Sarata
Valoarea estimata fara TVA: 8, 305, 660RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare - 160.000 lei prin SGB sau OP in cont RO33 RNCB 0175 0080 9408 0037 - BCR Iasi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acord imprumut BERD 33391/2005 si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf. art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform Formularului B1 din documentatia intocmita dupa Procedurile si Regulile de achizitie publica ale BERD in conformitate cu derogarea de la aceste reguli aprobata de BERD pentru folosirea procedurilor Romanesti de achizitie publica.
2.Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OG 34/2006
3.Certificatul de inregistrare in ORC, copie legalizata
4.Actul constitutiv(contractul de societate sau statutul)- copie
5.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de MF-ANAF - copie
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului - original
7.Certificat APDP (sau organisme similare) pentru executie lucrari la drumuri nationale, valabil la data deschiderii ofertelor
8.Certificate constatatoare de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor si taxelor catre bugetele de stat si locale, valabile la data deschiderii ofertelor - copii
9.Declaratie pe propria raspundere pentru insusirea clauzelor contractuale si a caietului de sarcini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 30.06.2008, vizate si inregistrate la DGFP
2.Balanta contabila la 31.01.2009
3.Fisa cu informatii generale
4.Declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile
5.Declaratie pe propria raspundere ca nu are datorii la DRDP Iasi
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x 100): Valoarea minima a indicatorului=100%2.Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 100): Valoarea minima a indicatorului =10%3.Cifra de afaceri medie anualape ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 16.000.000 lei, valoare fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, recomandari(procese verbale de receptie vizate de inspectoratele Judetene de Constructii)
2.Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele, statii de preparare a mixturii asfaltice si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului si personalul de specialitate intocmite conform formularelor din documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea unui contract de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul achizitiei cu o valoare de cel putin 2.000.000 lei fara TVA. Acest contract va demonstra ca s-au executat lucrari de consolidari versanti si reabilitare sistem rutier pe o lungime de 300 ml iar lucrarile de consolidare au inclus ziduri de sprijin fundate indirect pe o lungime de minim 50 ml si refaceri sau executii noi de drenuri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Valoarea este fara TVA si se poate achita cash la casieria DRDP Iasi sau OP in cont RO33 RNCB 0175 0080 9408 0037 - BCR Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2009 10:00
Locul: Sediul DRDP Iasi din Iasi, str, Gh. Asachi, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare numita prin Decizia Directorului DRDP, observatori si max.2 persoane din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire - cu exceptia PT - este atasata prezentului anunt de participare si este publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.76
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR - SA - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi. nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2009 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer