Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidarea depozitului de zgura si cenusa la cota 226,50 mdMN Compartiment nr. 3


Anunt de participare (utilitati) numarul 144343/14.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala ce desfasoara activitati relevante in domeniul ENERGIE
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consolidarea depozitului de zgura si cenusa la cota 226, 50 mdMN Compartiment nr. 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Ramnicu Valcea- la o distanta de cca 5, 5 km de sediul CET Govora, pe malul stang al raului Olt, in aval de UHE Govora.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului consta in realizarea lucrarilor de constructii pentru consolidarea depozitului de zgura si cenusa la cota 226, 50 mdMN Compartiment nr. 3, conform cerinte Caiet de Sarcini si documentatie tehnico economica elaborata de ISPEValoarea estimata a contractului este de 16 700 000 lei fara TVA, inclusiv valoarea cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, respectiv 615 107, 61 lei fara TVA. Valoarea estimata in functie de care se vor elabora si evalua ofertele nu va include valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea fiind utilizate doar in cazul in care va fi necesara suplimentarea lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247212-9 - Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.2)
45247200-2-Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantiatile totale ale contractului pentru realizarea lucrarilor de constructii pentru consolidarea depozitului de zgura si cenusa la cota 226, 50 mdMN Compartiment nr. 3 sunt conform Anexa nr. 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 16, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 160 000 lei. Garantia de Participare se constituie pana la data limita de depunere a candidaturilor. Perioada de valabilitate a garantiei este de minim 60 zile de la data limita de depunere a candidaturilor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul (cod IBAN RO45RNCB 0263006180570001 deschis la BCR Valcea; avand ORC : J 38/683/1997 si CIF :10102377 cu atribut fiscal RO)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participarea se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. . Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Anuntului de Participare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma calculata in conditiile prevazute de art.278 indice 1, din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata, sau in cazul renuntarii la contestatie. Garantia de buna executie 10% fara TVA din valoarea contractului atribuit si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011, care devine anexa la contract. Ofertantul are obligatia de a mentiona in Formularul 10C, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitate (completare Formular 1) (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular 2) (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c si d), daca este cazul)
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (completare Formular 3)4.Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALAN; Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT; Director Tehnic si Calitate ? ing. Ludovic ZELICI; Sef Serv. Investitii Tehnic Proiectare - ing. Ilie Ivanov; Sef Serv.Achizitii Publice-Livia Mihaela Coclet; Serv.Achizitii Publice ? ing. Mihai Birzan (completare Formular 4) (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de catre tert sustinator)
NOTA : Formularele 1, 2, 3, si 4 se gasesc in sectiunea FORMULARE Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va transmite autoritatii contractante documentul solicitat la aceasta cerinta in original sau in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti trebuie sa faca dovada unei cifre medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, (respectiv ani 2012, 2011 si 2010) de minim 30 000 000 RON (sau echivalent Euro),
Pentru a-si demonstra situatia economica si financiara candidatul va prezenta urmatoarele documente :
1) Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani financiari incheiati
(2010, 2011, 2012)
2) Copii ale bilanturilor sau extrase din bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012)
Modalitatea de indeplinire
1) Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) se va completare Formular 5 din sectiunea FORMULARE, cu semnatura in clar a reprezentantului legal al ofertantului
2) Copii ale bilanturilor sau extrase din bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012)Conversia EURO/RON se va realiza la cursul mediu anual stabilit de Banca Nationala a Romaniei.
Declaratie privind bonitatea, prin care candidatul/ofertantul se angajeaza ca,
in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va prezenta la semnareacontractului, declaratii bancare corespunzatoare prin care va demonstra ca la data semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 4 000 000 lei , pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii, pe o perioada de 3 luni.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara:
Informatii privind experienta similara , ofertantul va prezenta o lista care va cuprinde lucrari similare (constructii hidrotehnice de categoria B de importanta , conf. Metodologiei aprobata de MLPAT cu ordinul 31/N din 02.10.1995), executate in ultimi 5 ani, in valoare cumulata din maxim doua contracte de 15 000 000 lei
Lista lucrarilor similare prezentata va fi insotita de documente relevante (certificari de buna executie / documente constatatore / contracte / proces-verbal de receptie/ / recomandare) din care sa rezulte: beneficiari, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor, modul in care au fost executate respectivele lucrari privitor la respectarea normelor profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit
Modalitatea de indeplinire
1.Completare Formular 6L din sectiunea FORMULARE, 2.Prezentarea de documente relevante (certificari de buna executie / documente constatatore / contracte / proces-verbal de receptie/ / recomandare) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa rezulte: beneficiari, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor, modul in care au fost executate respectivele lucrari privitor la respectarea normelor profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Daca este cazul, valoarea echivalenta in EURO a contractului/contractelor se va raporta la un curs mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Un angajament de punere la dispozitie cu furnizorul de produse de balastiera pentru intreaga cantitate de produse de balastiera necesara lucrarii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa angajamentul de punere la dispozitie cu furnizorul de produse de balastiera pentru intreaga cantitate de produse de balastiera necesara lucrarii.
Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere, personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, responsabil pentru indeplinirea contractului de executie lucrari:
Informatii privindstudiile, pregatirea profesionala, calificareapersoanelor implicatein executarea lucrarilor .Se vorprezenta diplome/ CV-uri , autorizatii, etc
Sa faca dovada ca areun responsabil tehnic cu executia lucrariloratestat de Inspectoratul de Stat in Constructii.Se vaprezenta diploma de inginer si atestatul Inspectoratuluide Stat in Constructii , valabil la data limita de depunere candidaturi.
Modalitatea de indeplinire
1.Completare Formular 7 din sectiunea FORMULARE, 2.Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplome, CV-uri, atestate, decizii numire, pentru personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii responsabile pentru indeplinirea
contractului de lucrari.Pentru RT se vor prezenta in copie
diploma de inginer si atestatul, valabil la data limita de depunere candidaturi
Informatii privind dotarile tehnice cu utilaje, instalatiisi echipamente tehnice necesare pentru executia lucrarii.Declaratie privind dotarilenecesare pentru executarea lucrarilor . Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, laboratoare, echipamentele tehnice de care dispune ( proprietate/ inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie)operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular 8 din sectiunea FORMULARE,
Informatii privind subcontractantii, daca este cazulInformatii privind partile din contract indeplinite de subcontractanti.
Modalitatea de indeplinire
Se va completare Formular 12 G din sectiunea FORMULARE. Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractanti, daca este cazul. Subcontractantii vor completa formularul 3 si formularul 5 din sectiunea FORMULARE.
Informatii privind asocierea sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor-Nominalizarea liderului de asociatie-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinireacontractului
Modalitatea de indeplinire
In situatia de asociere a doi sau mai multi operatori economici, indocumentele de calificare va fi prezentat: 1.ACORD DE ASOCIERE, in original, intocmit conform formularului 22 din sectiunea FORMULARE.Nota :1. Acordul de asociere va fi legalizat notarial, inainte de incheierea contractului.2. Imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie de a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia3. Fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la sectiunea III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului.
Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de organisme autorizate / alte documente edificatoare care sa ateste ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008, sau echivalent.
Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde /alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001 / 2004, sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de organisme autorizate/ alte documente edificatoare , care sa ateste ca detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001 / 2004, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Indeplinirea cerintelor de calificare in functie de modul de prezentare a ofertelor: Oferta individuala/Oferta comuna ? cu sau fara sustinere / cu sau fara subcontractare vor avea in vedere Anexa 2 din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP disponibil pe site www.anrmap.ro ? Sectiunea LegislatieIMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru toate cerintele prevazute la art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cu conditia prezentarii ?Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM? ( Anexa nr. 1 la Legea nr. 346/ 2004);Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP este necesar instalarea unui program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)In situatia in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, pentru departajarea ofertelor autoritatea contractanta va solicita clarificari, prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noipreturi.Cu privire la IV.1.2: Criterii de selectie a candidatilor: I. Situatia economica si financiara ? Numarul maxim de puncte care poate fi obtinut de un candidat este de 50 de puncte pentru media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati: Nivel de baza = 30 000 000 leiIntre30 000 001 lei ? 33 000 000 lei :20 puncteIntre 33 000 001 lei? 36 000 000 lei :35 puncteMai mult de 36 000 001 lei :50 puncteII. Capacitatea tehnica ? Numarul maxim de puncte care poate fi obtinut de un candidat este de 50 de puncteNumarul de contracte de lucrari similare: Nivel de baza = lucrari in valoare de 15 000 000 lei din 1 pana la 3 contract de lucrari de natura si complexitate similara, executate in ultimii 5 aniLucrari in valoare de 15 000 001 lei ? 17 500 000 lei din 1 pana la 3 contracte de lucrari de natura si complexitate similara executate in ultimii 5 ani: 20 puncteLucrari in valoare 17 500 001 lei ? 20 000 000 lei din 1 pana la 3 contracte de lucrari de natura si complexitate similara executate in ultimii 5 ani: 35 puncteLucrari in valoare mai mare de 20 000 001 lei din 1 pana la 3 contracte de lucrari de natura si complexitate similara executate in ultimii 5 ani: 50 puncteScorul total va fi calculat utilizand urmatoarea formula: Total puncte = [(A) X50 %] + [(B) X 50%]Scorul maxim care poate fi obtinut de un Candidat este de 50 de puncte.In cazul in care numarul aplicatiilor dintre cele cu cel mai mare punctaj depaseste limita maxima, selectia acestora se va realiza tinand cont de cel mai mare punctaj obtinut in urma aplicarii criteriul de selectie capacitate tehnica (Valoarea lucrarilor similare), iar daca departajarea nu poate fi realizata criteriul urmator luat in considerare il reprezinta cea mai mare valoare a lucrarilor de natura si complexitate similara executate in ultimii 5 ani din 1 pana la 3 contracte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conformitate cele prevazute la cu art. 2562litera (b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Strada Industriilor nr. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 0250-733601, Fax: +40 0250-732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer