Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consolidarea, reabilitarea si refunctionalizarea imobilului situat in Braila, str. Calarasilor nr. 14


Anunt de participare numarul 56722/26.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA JUDETEANA DE PENSII BRAILA
Adresa postala: CALEA CALARASILOR , NR.19, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA IACOB, Tel.0239611388, Email: [email protected], Fax: 0239613960, Adresa internet (URL): www.cjpbraila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consolidarea, reabilitarea si refunctionalizarea imobilului situat in Braila, str. Calarasilor nr. 14
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: BRAILA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidarea, reabilitarea si refunctionalizarea imobilului situat in Braila, str. Calarasilor nr. 14 , pentru urmatoarele faze : studiu geotehnic; documentatie de avizare a lucrarilor de interventie; proiect tehnic si caietele de sarcini pentru executia lucrarilor; detalii de executie; elaborare documentatiei de avizare si autorizare a lucrarilor de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidarea, reabilitarea si refunctionalizarea imobilului situat in Braila, str. Calarasilor nr. 14 , pentru urmatoarele faze : studiu geotehnic; documentatie de avizare a lucrarilor de interventie; proiect tehnic si caietele de sarcini pentru executia lucrarilor; detalii de executie; elaborare documentatiei de avizare si autorizare a lucrarilor de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 85, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE-6100 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL ASIGURARILOR SOCIALE DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea - completarea Formularului 12A.
- Prezentarea cazierului judiciar al reprezentantului legal al ofertantului, in original sau copie legalizata.
- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completarea Formularului 12B.
- Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura completarea Formularului 12C.
- Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial / Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este cel solicitat in documentatie, in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate.
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original sau copie legalizata, aflate in perioada de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007) inregistrate la organele competente.
- Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) completarea Formularului B2 Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea Declaratiei privind lista prestarilor de servicii similare in ultimii 3 ani elaborarea de documentatii tehnico-economice conform cod CPV 74200000-1 completarea Formularului 12E.
- Prezentarea Declaratiei privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii completarea Formularul 12H.
- Prezentarea Declaratiei privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - completarea Formularului 12I.Prezentarea listei personalului de conducere sia personalului responsabil cu indeplinirea contractului de servicii, insotita de CV-urile acestora si a situatiei privind tipul relatiilor contractuale cu persoanele angajate in realizarea obiectivelor contractului.
- Se va prezenta dovada asigurarii cu specialisti atestati in monumente istorice de catre Ministerul Culturii si Cultelor sau similar, prin prezentarea copiilor dupa certificatul de atestare, pentru:
1. Arhitect specialist in monumente istorice;
2. Inginer proiectant constructii civile, specialist in monumente istorice.
- Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN 9001:2001 (ISO 9001:2000), sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate mentionat de emitent, in copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru experienta similara: - ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 3 ani minim 1( o) prestare de servicii.- Ofertantul va face dovada asigurarii cu personalul minim obligatoriu: - 1 arhitect, specialist in monumente istorice, cu minim 5 ani experienta in domeniu;
- 1 inginer proiectant constructii civile, specialist in monumente istorice, cu minim 5 ani experienta in domeniu;
- 1 economist/inginer, specialist in analiza cost beneficiu, cu minim 5 ani experienta in domeniu;
- ingineri specialistiproiectanti in: - instalatii alimentari apa, canalizare- instalatii electrice- instalatii termicecu minim 5 ani experienta in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 13:30
Locul: BRAILA, SEDIUL CJP, CALEA CALARASILOR NR.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschidere - reprezentantii ofertantilor vor avea asupra lor actul de identitate si imputernicirea scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Braila
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 47, Localitatea: Braila, Cod postal: 81017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legilor in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CASA JUDETEANA DE PENSII BRAILA
Adresa postala: BRAILA, CALEA CALARASILOR NR.19, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239613960, Email: [email protected], Fax: 0239613148, Adresa internet (URL): www.cjpbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer