Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire Craiova Sud


Anunt de participare numarul 120785/06.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Tel. 021.264 32 92, In atentia:  Dlui Horia Nicolae, Director Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email:  [email protected], Fax:  021 318 66 62, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire Craiova Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Dolj
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia variantei de ocolire Craiova Sud. Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt detaliate in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6, 28 km. A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 47, 261, 211RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip ? 945.000 Lei sau223.684, 52 Euro calculat la un curs mediu01.01.2011 ? 31.03.2011 de 4, 2247 Leu/Euro, publicat de BNR; Gar buna executie?10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);
- Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?pct 5.1.2 Fisa de Date. ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ; Certif./ Doc edificatoare: certificat de inregistrare (C.U.I.) emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L85/2006 privind procedura insolventei, valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pt persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim47.000.000 Lei2.Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 11.500.000 Lei sau echiv. pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului, 3.Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010 de min 100%, folosind Form. 4, Anexa Form 4si Form 5 din Sectiunea II- Formulare a Vol 1 alDocumentatiei de Atribuire; Certif./ Doc edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2008, 2009, 2010) inreg. la organele competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Raportul de Audit af fiecarui an .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul tb sa dem caa executat in ultimii 5 ani*) cel putin 1 (unu) proiect/contr de lucr de constr in domeniul ITR** in care particip ofert la acesta sa fi fost in val de min 32.000.000 lei, fara TVA;
sau
Ofertantul tb sa dem caa executat in ultimii 5 ani*)cel mult 2 (doua) contr/proiecte de lucr de constr in domeniul ITR** in care particip ofert la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de min 42.000.000 lei, fara TVA;
2. Ofertantul are drept de fol sau detinestatie/statii de asfalt care nu vor avea vechime mai mare de 6 ani, avand cap totala de productie demin 200 tone/ora, care pot fi disponibilizate pentru acest contr.
3 Ofertantul a executat in ultimii 5 ani*) lucrari de terasamente in domeniul ITR**in cantit de min 200.000 mc4. Ofertantul a pus in opera in ultimii 5 ani*): a) 49.000 mp ? strat de uzura tip MASF 16 ;b) 6.500 tone ? strat de legatura tip BAD 25 ; c) 8.500 tone ? strat de baza tip AB25. Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de min gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F;M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.)pt lucr de ITR** ;
6 . Ofertantul a executat in ultimii 5 ani*), lucrari de constr/ reabil/moderniz de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente DN si/sau drumurilor expressi/sau autostraz in valoare de min: 4.000.000 Lei, fara TVA;
Note:
a)*)Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 01.01.2006 pana la data de dep a ofertelor.Data de finaliz a lucr tb sa se incadreze in acest interval.;b)**) ITR reprezinta lucrari de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilorOfertantul tb sa dem ca dispune de urmatorii experti cheie: Coordonator de proiect; Coordonator de Proiect Adj; Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii; Sef Santier care trebuie sa indeplineasca : cerintele de studii - licentiat al unei Facultati de Constructii, sa detina diploma de inginer, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza*, precum si nivelurile specifice minime necesare alaturate si prezentate in fisa de date a chizitiei la pct 5.4.2- Informatii privind capacit prof
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord.de Proiect: min 8 ani exp.prof. gen in dom ITR** in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof. specif in lucrari de constructii in dom ITR**; exp prof. specif de min 2 ani in lucrari de constructii in dom ITR ** pe pozitia de Coord. Proiect sau in pozitii similare care sunt : Dir Proiect/Manager Proiect sau Adj Dir Pr/Adj Manager. Coord.de Proiect Adjunct: min 6 ani exp.prof.gen in dom ITR** in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare ; min 4 ani exp.prof. specif in lucrari de constructii in domITR**, min. 1 an exp. prof. specif. in lucrari de constructii in dom ITR** pe pozitia de Coordonator de Proiect Adj sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect sau Adj Director Proiect/Adj Manager. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: min 8 ani exp.prof. gen in dom ITR** in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof. specif in asig. cal. in poz. de Resp. Control Cal./Resp. Asig. Cal./Sef de Lab. in contr lucr/superviz. de constr.in dom ITR**.Sef de Santier: min 6 ani exp.prof. gen in dom ITR** in activ de: lucrari de constr si/sau superviz lucrari de constr si/sau managem de proiect/contr si/sau proiectare;min 4 ani exp.prof. specif in cal.de Sef Santier sau in poz.sim. care sunt Adj.Sef Santier, in lucr.de constr. in dom ITR**Note: *) Se considera cunostinte bune de lb romana si/sau lb engl daca expertul cheie intruneste min nivelul 2 - citit, scris, vorbit - pe scara de competenta mentionata in CV.**)ITR reprezinta lucrari de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau dr expres si/sau autostraz
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S51-083299 din 15.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2011 16:29
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2011 10:00
Locul: CNADNR SA ? CESTRIN, Bvd. Iuliu Maniu, nr. 401 A, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezent imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv (max 2 pers/societate), observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR); Bugetul de stat
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
a)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 42 de luni (18 de luni Durata de Executie a Lucrarilor + 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor) b) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC d) Data limita pentru solicitarea clarificarilor 14.06.2011, ora 16:00; e) Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila pe pagina web www.cnadnr.ro. f)Criteriile au fost stabilite in baza prevederilor ordinului ISC nr. 154 din 11.03.2010 publ. in MO 184/2010 privind Procedura de autorizare a dirigintilor de santier.g) incheierea contractului se va realiza numai dupa aprobarea finantarii de catre MTI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  0040 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0040 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2011 19:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer