Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire Deva-Orastie la standard de autostrada relicitare


Anunt de participare numarul 96319/19.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR SA Directia Licitatii Contractare si Servicii Suport, Tel.021.318.66.64, In atentia: Dl. Sorin FUSEA, Director Licitatii Contractare si Servicii Suport, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire Deva-Orastie la standard de autostrada relicitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Bucuresti si Judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233110-3 - Lucrari de constructii de autostrazi (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
32, 8 KM
A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 253, 375, 705.12EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 2.500.000 Euro sau in cuantum de 10.593.250 Lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA2004/RO/16/P/PT/008 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului, Acordul de Asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile art. 44 alin 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal, ca nu se afla in niciuna din sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006 utilizand Form.1 din Sec.2 a DA; Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal, ca nu se afla in niciuna din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006 utilizand Form. 2 din Sec.2 a DA; Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.de plata a imp.si taxelor locale si alte venituri ale bug.local, si a imp, taxelor si contrib.de asig.soc la bug.general consolidat(ANAF)la data de 31.03.2010a se vedea pct. 5.1.2.din Fisa de Date a Achizitiei.Capacit.de exerc. a activ.prof. (inreg): Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal utilizand Form. 3 din Sec.2 din DA; certif.de inreg.(C.U.I.)emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legaliz; Certif.Const. emis de ORC de pe langa Trib. teritorial care sa ateste ca ofertantul desf.activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic. Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in orig(in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pentru pers.jur/fizice straine este necesara prez.doc.edificatoare care dovedesc o forma de inreg.si, dupa caz, de atestare ori apart.din pdv prof.in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008);
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de 126.500.000 Euro.
Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 63.000.000 Euro sau echivalent pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.
Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2008 de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cu succes in ultimii 5 ani cel mult trei proiecte/contracte de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de 100.000.000 Euro fara TVA;
Ofertantul a executat lucrari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte in domeniul infrastructurii de transport rutier, in ultimii 5 ani in suprafata totala de minim 9.500 mp;
Ofertantul are drept de folosinta sau detine statie/statii de asfalt avand capacitatea totala de minim 400 t/ora, care pot fi disponibilizate pentru acest contract;
Ofertantul are drept de folosinta sau detine instalatii de forat coloane de I1180mm care sa sustina o capacitate de productie de 150 ml/zi precum si ca are drept de folosinta sau detine instalatii de forat coloane de I1500mm care sa sustina o capacitate de productie de 60 ml/zi , instalatii care pot fi disponibilizate pentru acest contract;
Ofertantul a executat in ultimii 5 ani lucrari de terasamente in domeniul infrastructurii de transport rutier, de minim 1.750.000 mc;
Ofertantul a pus in opera in ultimii 5 ani mixturi asfaltice pe autostrazi si/sau DN si/sau DE in cantitati de minim: 235.000 mp strat de uzura tip MASF 16; 32.000 tone strat de legatura tip BAD 25; 68.000 tone strat de leg. tip AB2;
Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: Coordonator de proiect; Coordonator de Proiect Adjunct; Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii; Sef Santier care trebuie sa indeplineasca cerintele de studii, limba, experienta generala si specifica prezentate in Fisa de date a achizitiei punctul 5.4.2 Informatii privind capacitatea profesionala si prezentate la sectiunea Niveluri specifice minime necesare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Coord.de Proiect: min 8 ani exp.prof.in domeniul drumurilor(Autostrazi, DN, DE, DJ si strazi in loc.urb) in activitatea de: lucrari de constructie si/sau supervizare lucrari de constructie si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof.in calitate de Coord.de Proiect sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier; experienta prof.in calitate de Coord.de Proiect sau in pozitii similare Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in maxim 3 proiecte/contr.de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier, in care costul total cumulat al lucrarilor de constructie pe cele 3 proiecte/contr.sa fie de min.50.000.000 EURO fara TVA.Coord.de Proiect Adjunct: min 8 ani exp.prof.in domeniul drumurilor(Autostrazi, DN, DE, DJ si strazi in loc.urbane) in activitatile de: lucrari de constructie si/sau supervizare lucrari de constructie si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare; min 3 ani exp.prof.in calitate de Coordonator de Proiect Adjunct sau in pozitii similare: Director Proiect/Manager Proiect, Coordonator de Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier.Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: min. 8 ani exp.prof.in domeniul drumurilor (Autostrazi, DN, DE, DJ si str.in loc. urb.) in activ.de: lucrari de constructie si/sau supervizare lucrari de constructie si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare; min 5 ani exp.prof.in asig. cal. in poz. de Resp. Control Cal./Resp. Asig. Cal./Sef de Lab. in lucr. de constr.in dom. infrastr.de transp.rutierSef de Santier: min 6 ani exp.prof.in dom.drumurilor(Autostrazi, DN, DE, DJ si str.in loc.urb) in activ. de lucr.de constr.si/sau superv. lucr. de constr. si/sau manag. de proiect/contr.si/sau proiectare; min 4 ani exp.prof.in cal.de Sef Santier sau in poz.sim. Adj.Sef Santier, in luc.de constr. in dom. infrastr. de transp.rutier
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA 2004/RO/16/P/PT/008/07
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S133-194252din15.07.2009
Numarul anuntului in JO: 2009/S181-259846din19.09.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2010 13:00
Locul: CNADNR SA, Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte, in baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA2004/RO/16/P/PT/008 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana si cu prevederile OUG nr.135/2007 privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru continuarea si finalizarea masurilor Ex-ISPA
VI.3) Alte informatii
a)Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila gratuit, in format electronic , la sediul CNADNR Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport din B-dul Dinicu Golescu nr. 38, intrarea G, etaj 6, camera 9, Sector 1, Bucuresti, cod postal 010873, telefon 0040.21.318.66.64b)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 48 de luni (24 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + minim 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor) Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Antreprenorul)c) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Eurod) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel..+4 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81; +40(021)319.51.83, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +4 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2010 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer