Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire Sacuieni


Anunt de participare numarul 106724/26.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Tel. 021.264 32 92, In atentia:  Horia Nicolae - Director Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Email:  [email protected], Fax:  021. 318 66 62, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire Sacuieni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Romania, Judetul Bihor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia variantei de ocolire Sacuieni. Lucrarile solicitate de Autoritatea Contractanta sunt descrise in cuprinsul Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7, 62 km . Constructia variantei de ocolire Sacuieni .A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 44, 412, 754.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip ? 888.000 Lei sau 213.241, 12 Euro calc la un curs mediu pt per 01.01.2010 ? 31.07.2010 de 4, 1643 Leu/Euro, publ de BNR; Garantia de buna executie?10% din pret contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form. 1-? Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006?;Form 2- ? Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Certif./ Doc edificatoare: Certificate atestare Fiscala si Certificate constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata ?pct 5.1.2 din Fisa de Date. Form. 3 ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.? ; Certif./ Doc edificatoare certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ORC de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata, certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in origin (in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pt persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrareprecum si indeplinirea oblig de platain conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva2. Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie in valoare de minim 40.000.000 Lei.
3.Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 11.000.000 Lei sau echiv. pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului, 4.Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2009 de 100%, folosind Form. 4, Anexa Form 4si Form 5 din Sectiunea II- Formulare a Vol 1 alDocumentatiei de Atribuire; Certif./ Doc edificatoare: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2007;2008;2009) inreg. la organele competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Raportul de Audit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul tb sa dem ca a finalizat in ultimii 5 ani*: a) Cel putin 1 contr de lucr de constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire de DN si/sau dr expr si/sau autostr, in care particip ofertantului la contr a fost de min 27mil Lei fara TVA; SAU b) Cel mult 3 contr de lucr de constr noua si/sau reab si/sau moderniz si/sau largire de DN si/sau dr expr si/sau autostr, in care particip ofertantului, cumulat pentru cele 3 contr, a fost de min 40mil Leifara TVA.2. Ofertantul tb sa dem ca afinalizatlucr de constr noua /reab/moderniz de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente DN si/sau dr expr si/sau autostr, in ultimii 5 ani*), in valtotala de min2.000.000 Lei fara TVA.3. Ofertantul tb sa dem ca are drept de folosinta/ detine statie/statii de asfalt avand capacit totala de min 200 t/ora, care poate/pot fi disponibilizata/e pt acest contract.
4. Ofertantul tb sa dem ca a pus in opera in ultimii 5 ani*) mixturi asfaltice pe autostr si/sau DN si/sau dr expr in cantitde min: a) 74.000 mp ? strat de uzura tip MASF16, b) 10.500 tone ? strat de legatura tip BAD 25, c)20.000 tone ? strat de baza tip AB25. Ofertantul tb sa dem ca a executat in ultimii 5 ani*) lucr de terasamente pt lucr de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau de largire aferente DN si/sau dr expr si/sau autostrazilor in cantitde min 500.000 mc.6. Ofertantul tb sa dem ca are drept de folosinta/detine laborator autorizat (de min grad II) cu profile corespunzatoare (G.T.F;M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucr de autostr si/sau DN si/sau dr exprNote: *)Prin ultimii 5 ani se intelege per cuprinsa intre 31.08.2005 pana la data de depunere a ofertelor;Capacit profes:
Ofertantul tb sa dem ca dispune de urmatorii experti cheie: Coord proiect; Coord Proiect Adj; Pers Responsabila cu Asigurarea Calitatii; Sef Santier care tb sa indeplineasca urmatoarele cerinte: licentiat al unei Facultati de Constructii, cunostinte bune lb romana si/sau engleza*, precum si niv specif min necesare de mai jos si prezentate in fisa de date la pct 5.4.2- Informatii privind capacit profes
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CoordProiect: min 8 ani exp prof. gen in dr (Autostr, DN, dr expr, DJ si str in loc.urb) in activ de lucr constr si/sau superviz lucrconstr si/sau manag de proiect/contr si/sau proiectare; exp prof specif: min 5 ani exp prof in cal Coord Proiect sau in poz sim: Dir Proiect/Manag Proiect sau Adj Dir Proiect/Adj Manag Proiect in lucrconstr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau de largire aferente DN si/sau dr expr si/sau autostr; exp prof in calit de Coord Proiect sau in poz sim Dir Proiect/Manag Proiect sau Adj Dir Proiect/Adj Manag Proiect in max 2 proiecte/contr de lucr constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau de largire aferente DN si/sau dr expr si/sau autostr, in care costul total cumulat al lucr de constr pt cele 2 proiecte/contr sa fie de min 27mil LEI fara TVA.Coord Proiect Adj: min 7 ani exp prof gen in dr (Autostr, DN, DE, DJ si strazi in loc.urbane) in activ de: lucr constr si/sau superviz lucr constr si/sau manag de proiect/contrt si/sau proiectare; min 4 ani exp prof specif in calit de CoordProiect Adj sau in poz sim: Dir Proiect/Manager Proiect, CoordProiect sau Adj Dir Proiect/Adj Manager Proiect in lucr de constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau de largire aferente DN si/sau dr expr si/sau autostr.Pers Resp Asig Calit: min. 6 ani exp prof gen in dr (Autostr, DN, DE, DJ si str in loc urb) in activ de: lucr constr si/sau superviz lucr constr si/sau manag de proiect / contr si/sau proiectare; min 4 ani exp profspecif in asig cal in poz de Resp Control Cal/Resp Asig Cal/Sef Lab in lucr constr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau de largire aferente DN si/sau dr expr si/sau autostr.Sef Santier: min 6 ani exp.prof. gen in dr (Autostr, DN, DE, DJ si str.in loc.urb) in activ. de lucr.de constr.si/sau superv. lucr. de constr. si/sau manag. de proiect/contr si/sau proiectare; min 4 ani exp profspecif in cal de Sef Santier sau in poz sim Adj Sef Santier, in lucrconstr noua si/sau moderniz si/sau reab si/sau de largire aferente DN si/sau dr expr si/sau autostr
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 13:00
Locul: CNADNR SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Et 6, cam 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezent imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv (max 2 pers/societate), observatori MFP, pers autoriz de conducerea CNADNR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);Bugetul de stat
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
a)Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila gratuit, in format electronic , pe web site-ul CNADNR, www.cnadnr.ro sectiunea Achizitii Publice-Proceduri in curs de derulare-Lucrari b)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 48 de luni (24 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor) c) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei d) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC. e) Data limita pentru solicitarea clarificarilor data 07.10.2010, ora 12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40 (021) 319.51.80;+40 (021) 319.51.81; +40 (021) 319.51.83, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contenciosdin cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer