Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUCTIA VARIANTEI DE OCOLIRE SIBIU LA STANDARD DE AUTOSTRADA LUCRARI RAMASE DE EXECUTAT SECTIUNEA 1


Anunt de participare numarul 41016/29.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR. 38, ET. 11, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Nadia State - Sef Serviciu Licitatii ISPA, Tel.021.318.66.64, In atentia: Jr. Natalia Alina ISTRATE, Director Adjunct Agentia ISPA, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUCTIA VARIANTEI DE OCOLIRE SIBIU LA STANDARD DE AUTOSTRADA LUCRARI RAMASE DE EXECUTAT SECTIUNEA 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Documentatia de atribuire.
18 luni executie lucrari + 24 luni Perioada de Notificare a Defectiunilor
Valoarea estimata fara TVA: 42, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului conf. art. 122, OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare 420.000, 00 EuroScrisoare de garantie bancara de buna executie a contractului 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA 2001/RO/16/P/PT/005 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document(e) considerat(e) edificator(oare) in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit care sa demonstreze ca ofertantul nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modficarile si completarile ulterioare in original sau in copie legalizata. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate, se va accepta o declaratie privind neincadrarea in respectivele situatiiautentificata in fata notarului.- certificat constatator sau, in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, alt document echivalent, emis de oficiul registrului comertului, prin care sa se dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in original sau in copie legalizata.Note: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta in asociere, documentele de calificare solicitate mai sus se vor prezenta pentru fiecare operator economic din cadrul grupului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, ca are la dispozitie sau are acces la lichiditati, la linii de credit sau la alte instrumente financiare, suficiente pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului pentru o perioada de 6 luni, in valoare de nu mai putin de 14 milioane euro sau echivalent, si separat de alte angajamente ale ofertantului la alte contracte.
b) Cifra medie de afaceri in infrastructura de transport linear pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie de minim 56 milioane euro. Se vor prezenta documente edificatoare, ca de exemplu: bilantul contabil, auditat pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006). Se va prezenta bilantul contabil, auditat, pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006), care trebuie sa demonstreze o pozitie financiara sigura si profitabilitate pe termen lung. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa asigure respectarea urmatorului criteriu:
in cazul ofertantului unic:
- cel putin un contract de lucrari de constructie noua si/sau largiere si/sau reabilitare de autostrada si/sau drum expres, receptionate in ultimii cinci ani, in valoare de minim 25 milioane euro, fara TVA;
- cel putin doua contracte de lucrari de constructie noua si/sau largiere si/sau reabilitare de autostrada si/sau drum expres, receptionate in ultimii cinci ani, in valoare de minim 17 milioane euro fiecare, fara TVA;
in cazul asocierii de operatori economici:
- asocierea trebuie sa demonstreze experienta in contracte de lucrari de constructie noua si/sau largiere si/sau reabilitare de autostrada si/sau drum expres, receptionate in ultimii cinci ani, in valoare totala de 59 milioane euro, fara TVA, valoare obtinuta din contracte a caror valoare trebuie sa fie de cel putin 8 milioane euro, fara TVA.
Nota: 1. In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai sus.
2. Se vor prezenta, in copie, procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
3. Prin ultimii cinci ani se intelege perioada 21.12.2002 pana la termenul de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal:
Coordonator de proiect (reprezentantul contractantului), avand o experienta minima de 10 ani in lucrari de drumuri si /sau supervizare lucrari de drumuri
Coordonator de proiect adjunct, avand o experienta minima de 7 ani in lucrari de drumuri si /sau supervizare lucrari de drumuri
Persoana responsabila cu asigurarea calitatii, avand o experienta minima de 8 ani in lucrari de drumuri si /sau supervizare lucrari de drumuri
Inspector de santier, avand o experienta minima de 6 ani in lucrari de drumuri si /sau supervizare lucrari de drumuri
Nota: CV-ul este de preferat sa cuprinda doar experienta relevanta in raport cu cerintele enuntate mai sus. Trebuie oferit un singur CV pentru fiecare pozitie mentionata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2001/RO/16/P/PT/005/07
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2008 16:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2008 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.02.2008 09:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA 2001/RO/16/P/PT/005 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana
VI.3) Alte informatii
a) La punctul II.3) de mai sus, durata contractului de 42 de luni reprezinta durata de executie a lucrarilor + perioada de notificare a defectiunilor. Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Antreprenorul), include Durata de Executare a lucrarilor (18 luni de la data de incepere a lucrarilor) si Perioada de Notificare a Defectiunilor (24 luni) si expira odata cu plata finala.b) Moneda in care trebuie intocmita oferta : Euro .c) Data limita recomandata pentru solicitarea clarificarilor: 08.02.2008, ora 16.00c) Eventualele contestatii: pot fi depuse la Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Cod postal 030084, Bucuresti, Romania, Certificat de Inregistrare fiscala (CIF): 20329980, Telefon +40 (021) 310.46.41, Fax: +40 (021) 310.46.42, e-mail: [email protected]) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii cunostinta de actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2007 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer