Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructia variantei de ocolire Tecuci


Anunt de participare numarul 127165/27.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Horia Nicolae ? Director, Tel. 021.264.32.92, In atentia:  Directia Achizitii cu Finantare Externa, Email:  [email protected], Fax:  021.318.66.62, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructia variantei de ocolire Tecuci
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Galati
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia variantei de ocolire Tecuci.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6, 945 Km. A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 69, 956, 273.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant particip de 1.390.000 lei/332.771, 53 Euro, calc la un curs mediu afisat de BNR, pt. 01.01.2011- 31.05.2011, 1 Euro = 4, 1770 Lei Leu/Euro.Garant buna exec: 10% din val de ctr acceptata fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul se intentioneaza a fi finantat din Fonduri Europene Nerambursabile (FEDR) din cadrul POST si din Bugetul de stat al Romaniei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form.1 - Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006; Form.2 - Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; Form.3 - ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 69.000.000 Lei;2. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 17.400.000 Lei, sau echivalent, pentru o perioada de 4 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului.3. Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010 de min 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Of tb sa dem ca a exec in ultimii 5 ani cel putin 1 (unu) pr/ctr de lucr de constr in dom ITR** in care partic ofert la acesta sa fi fost in val de min 42.000.000 lei, fara TVAsau2. Of tb sa dem ca a executat in ultimii 5 ani*) cel mult 2(doua) ctr/pr de lucr de constr in dom ITR** in care particip ofert la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de min 61.000.000 lei, fara TVA;3.Ofertantul are drept de folosinta sau detine o statie de asfalt avand cap. totala de prod de minim 200 tone/ora, care poate fi disponibilizata pentru acest contract.Ofertantul a execin ultimii 5 ani lucr de terasamente in domeniul ITR in cantitate de minim 200.000 mc;4. Ofertantul a pus in opera in ultimii 5 ani*): a)50.000 mp ? strat de uzura tip MASF 16 b) 8.500 t? strat de legatura tip BAD 25 c)17.000 t? strat de baza tip AB25.Ofertantul are drept de folosinta sau detine lab autorizat (de min grad II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de ITR;Note: a)Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 01.06.2006 pana la data de depunere a ofertelor; b)ITR reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reab si/sau largire aferente DN si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor6.Ofertantul a exec, in ultimii 5 ani, lucr de constr/ reabilitari /modernizari de poduri si/sau pasaje si/sau viaducte aferente DN si/sau drum expres si/sau autostr in val de min 8.000.000 Lei fara TVA.
Ofert. tb sa dem ca dispune de urm exp cheie: Coord.Proiect, Coord.Proiect Adjunct, Pers Resp Asig Calit, Sef Santier
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 16:29
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2011 10:00
Locul: CNADNR SA ? CESTRIN, Bd. Iuliu Maniu, nr. 401A, Sector 6, Bucuresti, Romania;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezent imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv, observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR);
- Bugetul de stat.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
a)La punctul II.3 de mai sus, durata contractului este de 42 de luni (18 de luni Durata de Executie a Lucrarilor incepand de la data de incepere a lucrarilor + 24 de luni perioada de notificare a defectiunilor) b) Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC d) Data limita pentru solicitarea clarificarilor data 31.08.2011, ora 15:00; e) Din motive tehnice, intreaga Documentatie de Atribuire nu poate fi atasata prezentului anunt de participare. Documentatia de Atribuire va fi disponibila pe pagina web www.cnadnr.ro/bypass. f) Incheierea contractului se va realiza numai dupa aprobarea finantarii de catre MTI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  0040 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala:  Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0040 (021) 264.34.07, Fax:  +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer