Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie extindere corp A Liceul de Informatica Grigore Moisil si lucrari pentru desfiintare magazie anexa 2 a liceului


Anunt de participare numarul 68296/06.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL DE INFORMATICA GRIGORE C. MOISIL IASI
Adresa postala: STR.PETRE ANDREI NR.9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700495, Romania, Punct(e) de contact: LOSONCZY CARMEN, Tel.0232211826, Email: [email protected], Fax: 0232211826, Adresa internet (URL): http: //www.liis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Liceul de Informatica Grigore Moisil Iasi
Adresa postala: Liceul de Informatica Grigore Moisil Iasi , localitatea Iasi, Str. Petre Andrei nr 9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700495, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul contabilitate, Tel.0730 / 330991, In atentia: d-nei ec Lacramioara Blajuta, Email: [email protected], Fax: 0232 / 211 826
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Liceul de Informatica Grigore Moisil Iasi
Adresa postala: Liceul de Informatica Grigore Moisil Iasi , localitatea Iasi, Str. Petre Andrei nr 9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700495, Romania, Punct(e) de contact: compartimentul secretariat, Tel.0232 / 211 826, In atentia: d-nei jr Croitoriu Geanina, Email: [email protected], Fax: 0232 / 211 826
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant preuniversitar de stat
Activitate (activitati)
Altele: Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie extindere corp A Liceul de InformaticaGrigore Moisil silucrari pentru desfiintare magazie anexa 2 a liceului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Iasi , Str. Petre Andrei nr 9, Liceul de Informatica
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constr ext lic D+P+3ET, supr desf 1930 mp, cu modif neces in infrastr exist si desfint magaz anexa 2 ( 100 mp D+P)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45111000-8-Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt incluse in documentatia aferenta proiectului de executie - atasat pe SEAP si pe pagina INTERNET a liceului: www.liis.ro
Valoarea estimata fara TVA: 4, 930, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut contr isi rezerva drep de a achiz lucr supl cf art 122 lit i, j din OUG 34 / 2006, OUG 94 / 2007
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.12.2008 pana la 08.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
80000 lei-scrisoare de garantie bancara de participare la licitatie in orig, pe per de valabilitate a ofertelor; 10 % garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fonduri provenite de la bugetul local, platile se efectueaza prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Va fi un singur operator economic (antreprenor general) care isi poate organiza activitatea cf legilor in vigoare prin subantrepriza.Asociere subcontractanti cf art. 44-45 / OUG 34-2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea art.180 din OUG 34/2006 -completare Formular nr.12A, Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.181 a, b, c, d, e, din OUG 34/2006 - completare Formular nr.12B, Certificat unic de inregistrare , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul principal de activitate corespunde cerintelor contractului, Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice , privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si contributii sociale ( document cu valabilitate la data licitatiei ) in original sau copie legalizata, Certificat fiscal emis de Directia Finantelor Publice Locale , privind indeplinirea obligatiilor la bugetul local (document cu valabilitate la data licitatiei )in original sau copie legalizata, Documente care dovedeasc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (pentru Persoane juridice/ fizice straine ).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007): completare Formular 12F .
Bilant contabil cu rezultatul exercitiului financiar din anul 2007 (conform art.185 din OUG 34/2006)si bilantul de la 31.09.2008 .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani ( 2005, 2006, 2007)minim 3 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; Completare Formular 12F: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare realizate in ultimii5ani (20032007) insotita de:
-Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor
-Recomandari buna executie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii
informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Completare Formular 12I (pentru pct.b, c, d.): Declaratie privind efectivele medii anualeale personalului angajat sia cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotite de CV-uri ale personalului de responsabil de indeplinirea contractului, Certificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2000, Certificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO66/1999, in cazca firma are in curs de implementaresistemul de management al calitatii ISO 9001/2000 trebuie sa faca aceasta dovada.Informatiile privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora -completare Formular 12G : Declaratii privind subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 12:00
Locul: Cancelarie corp B Liceul de Informatica " Grigore Moisil" Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorlor economici, avand la ei imputernicire si copie de pe actul de identitate, invitati de la Primaria Iasi serviciul Investitii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In cazul posibilitatii de finantare din alte proiecte sau programe ( aparute pe parcursul derularii lucrarilor) se vor intreprincde demersurile legale necesare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stravopoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala: strada Anastasie Panu nr. 25 bis, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 7000024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/255907; 217808, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34 2006 completata si modificata cu OU 94 2007, art 272 (3) in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostintade catre constatator despre un act al autoritati contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Liceul de Informatica Grigore Moisil Iasi
Adresa postala: Str. Petre Andrei nr 9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700495, Romania, Tel.0232 211826, Fax: 0232 211826
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2008 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer