Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Constructie si montaj centrala fotovoltaica in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil, judetul Prahova?


Anunt de participare numarul 140956/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULMIZIL
Adresa postala: B-dul. Unirii nr.14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment managementul proiectelor, Tel. +40 244250551, In atentia: Petronela Sturz, Email: [email protected], Fax: +40 244250551, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: -, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 213032997, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA ORASULUI MIZIL
Adresa postala: B-dul Unirii, Nr 14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. +40 244250027, In atentia: REGISTRATURA, Email: [email protected], Fax: +40 244251120, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii de administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Constructie si montaj centrala fotovoltaica in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil, judetul Prahova?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Mizil, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in constructia unei centrale fotovoltaice cu o putere de varf de 1, 735 MWh pentru producerea de energie electrica nepoluanta din conversia energieie solare in Orasul Mizil, judetul Prahova. Realizarea investitiei consta in:
- Lucrari de amanjare a terenului din locatie;
- Realizarea lucrarilor de constructii (gospodarie electrica), livrarea dotarilor (1 cabina poarta, 1 toaleta ecologica), realizarea instalatiilor si racordarea la reteaua de apa, canalizare, gaze, energie termica si energie electrica;
- Livrarea urmatoarelor echipamente: panouri fotovoltaice tip policristalin cu puterea de 305W; sisteme de orientare trakker cu 1 axa, cu sistem de actionare motorizat; invetoare cu puterea de 4200 W;punct de conectare, distributie, monitorizare camp fotovoltaic;
- Montajul echipamentelor;
- Punerea in functiune a centralei fotovoltaice;
- Pregatirea personalului pentru exploatarea obiectivului;
- Probe tehnologice ale centralei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251100-2 - Lucrari de constructii de centrale electrice (Rev.2)
09331200-0-Module solare fotovoltaice (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45311200-2-Lucrari de conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul consta in constructia unei centrale fotovoltaice cu o putere de varf de 1, 735 MWh in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizi, judetul Prahova?, conform caietului de sarcini.
Conform bugetului proiectului, valoarea estimata a contractului este compusa din urmatoarele valori fara TVA:
- Cheltuieli pentru amenajarea terenului: 5.981 lei;
- Cheltuieli pentru amenajarea terenului pentru protectia mediului: 6.905 lei;
- Retele externe de racordare apa, canalizari, gaze, energie electrica, energie termica: 75.281 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 32.307.927 lei, din care: pentru constructii si instalatii legate de constructii, pe obiecte de constructie: 2.798.947 lei; pentru montajul utilajelor tehnologice si al utilajelor incluse in instalatiile functionale, inclusiv retelele aferente necesare functionarii acestora, desfasurate pe obiecte de constructie: 2.508.736 lei; pentru utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj desfasurate pe obiecte de constructie: 26.986.279 lei; pentru achizitia de bunuri din categoria mijloacelor fixe desfasurate pe obiecte de constructie: 13.965 lei;
- Organizare de santier: 203.738 lei;
- Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste: 20.357 lei
- Pregatirea personalului de exploatare: 6.107 lei
Valoarea estimata fara TVA: 32, 626, 296RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei - 650.000 LEI. Perioada de valabilitate ?90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se va constitui, conform HG nr. 925/2006, art 86 alin. (1), prin virament bancar in contul Orasului Mizil (CUI 15562570) cod IBAN RO12TREZ5245006XXX000043 deschis la Trezoreria Mizil sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei prin scrisoare bancara, emisa de preferat de o banca ce are corespondent in Romania, se va utiliza ca model Formularul 15. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa pe numele liderului asocierii.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor trebuie sa prezinte Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intrepinderilor mici si mijlocii, conform Anexei 1 la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare poate fi prezentata impreuna cu oferta sau poate fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor.Garantia va fi prezentata in original, in limba romana. Garantia prezentata in alta limba decat romana, va fi insotita de traducerea autorizata in romana, legalizata la notariat. Echivalen?a pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile sau, in cazul in care aceasta zi este nelucratoare, cursul BNR din ultima zi lucratoare inainte de termenul mentionat anterior.Restituirea garantiei - conform H.G. 925/2006, art.88.Daca CNSC va respinge o contestatie depusa de un ofertant, autoritatea contractanta va retine 10.822, 63 LEI, conform art. 278^1*) alin. (1), lit. c) din OUG 34/2006. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1) sau (3), avandu-se in vedere si prevederile HG 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei prin emiterea unui instrument de garantare atunci este de preferat ca acesta sa fie emis de catre o banca ce are corespondent in Romania.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor trebuie sa prezinte Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, conform Anexei 1 la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil?: 98% finantare nerambursabila (FEDR si BS) si 2% cofinantare (bugetul local)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta, in original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta obligatorie: se vor prezenta urmatoarele documente:
- Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 1. Declaratia va fi prezentata de toti membrii grupului de operatori economici (asociere) care depun o oferta comuna, si de tertul sustinator, daca este cazul.- Cazier fiscal al operatorului economic, valabil la deschiderea ofertelor. Cazierul fiscal va fi depus de operatorii economici care depun si Declaratia privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.
- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2. Declaratia va fi prezentata de toti membrii grupului de operatori economici (asociere) care depun o oferta comuna, daca este cazul. In cazul in care un operator economic este sustinut de un tert, atunci tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2A. In cazul in care un operator se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si competarile ulterioare, atunci acest operator va fi exclus din procedura.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care parte din contract va fi realizata prin subcontractare, atunci subcontractantul are obligatia furnizarii Declaratiei privind calitatea de participant la procedura.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4.
- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5. Numele persoanelor care intra sub incidenta art. 691 sunt mentionate in Anexa 1 la Formularul 5. Declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de de tertul sustinator, daca este cazul.
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local pentru sediu sau punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru operatorii economici straini se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente se vor prezenta, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.
Ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care isi are resedinta, vor fi exclusi din procedura de atribuire. Cerinte obligatorii:
- Ofertantii trebuie sa dispuna de atestare ANRE tip A, B, C2A/C2B, E2. Ofertantii vor prezenta documente care sa dovedeasca atestarea ANRE tip A, B, C2A/C2B, E2. In cazul unei asocieri de operatori economici/unui grup de operatori economici, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membri.
- Certificat constatator valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare.Ofertantul trebuie sa aiba inscrise in certificat ca domenii de activitate cele cu codul CAEN corespondent pentru activitatile ce fac obiectul contractului, conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care operatorul economic isi are sediul. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator aflat (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.Pentru operatori economici straini se vor depune:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea operatorului economic de a realiza activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Ofertantii straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta depusa de ei este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din optiunile:
- In termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, in cazul in care nu au constituit un astfel de punct de lucru, sau
- Inainte de incheierea contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a 1
Bonitate/acces la resurse
Ofertantul trebuie sa prezinte documente care demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar pentru prestarea serviciului, pana la plata prestatiei.Suma pe care ofertantul trebuie sa faca dovada ca o va indisponibiliza este de 11.400.000 lei pentru o perioada de 6 luni.
Disponibilitatea de sustinere a prestatiei va trebui sa contina suma si perioada.
Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
Cerinta 2
Cifra de afaceri
Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului in ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2009, 2010, 2011, trebuie sa fie de minim 65.000.000 lei.
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna (asociere), atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Se vor prezenta Bilanturi contabile, insotite de contul de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani, respectiv la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copii ?conform cu originalul?, semnate de reprezentantul legal si stampilate pe fiecare pagina.
Persoanele juridice straine vor atasa, documente echivalente relevante, in copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana, aceste documente fiind emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de bilanturi contabile sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Pentru a beneficia de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor trebuie sa prezinte Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intrepinderilor mici si mijlocii, conform Anexei 1 la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta 3
Angajament privind sustinerea situatiei economice si financiare (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului sau grupului de operatori economici care depune o oferta comuna poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de un tert, conform art. 186 din OUG 34/2006.
In cazul in care ofertantul sau grupul de operatori economici isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea unui tert, acesta trebuie sa prezinte un ?Angajament ferm?, incheiat in forma autentica, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
In cazul in care pentru indeplinirea cerintei cu privire la cifra de afaceri un ofertant sau un grup de operatori economici va avea un tert sustinator, atunci acesta va indeplini in intregime aceasta cerinta.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Lista lucrarilor executate
Ofertantii vor prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani fata de data limita de depunere a ofertelor, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind modul de indeplinire a contractului, pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificate/documente trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin semnare unui proces-verbal de receptie finala/receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.
Cerinta 2
Experienta similara
Ofertantul (operator economic sau grup de operatori economici care depune o oferta comuna) trebuie sa demonstreze experienta similara in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) prin derularea a minim un contract de lucrari ce a avut ca obiect realizarea unui sistem de producere a energiei electrice din conversia energiei solare avand o putere de varf de cel putin 1, 735 MWp.
Ofertantul va prezenta pentru aceste contracte:
- Fisa de experienta similara;
- Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind modul de indeplinire a contractului, pentru demonstrarea experientei similare. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin semnare unui proces-verbal de receptie finala/receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala;
- Copii proces-verbal de receptie finala/receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala a obiectivelor realizate in cadrul contractului/contractelor invocate pentru a demonstra experienta similara.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul sau grupul de operatori economici (asocierea) are un tert sustinator pentru experienta similara, atunci intreaga valoarea solicitata ca experienta similara va fi demostrata de tert.Experienta similara nu poate fi demonstrata prin experienta unui subcontractant, experienta fiind o resursa care nu se poate transfera.
Cerinta 3
Dotarea tehnica
Ofertantul va prezenta o Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, insotita de documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.
Ofertantul va face dovada ca detine de cel putin urmatoarele:
- Excavator pe pneuri cu cupa de minim 0.6 mc ? 1 bucata;
- Buldoexcavator ? 1 bucata;
- Buldozer/incarcator frontal/vola ? 1 bucata;
- Miniexcavator ? 1 bucata;
- Cilindru-compactor autopropulsat ? 1 bucata;
- Basculanta ? 2 bucati.
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) sau accesului (contract de prestari servicii) la un laborator autorizat de analize si incercari in activitatea de constructii, conform HG 808/2005 privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, laboratoarele autorizate reprezintand componenta sistemului calitatii in constructii instituit de Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta cu privire la dotarea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
In cazul in care parte din contract se subcontracteaza, atunci resursele tehnice ale subcontractantului, implicate in partea lui de contract, se iau in considerare la evaluarea indeplinirii cerintei cu privire la resursele tehnice.
Cerinta 4
Personal
Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantii vor prezenta o Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. In tabelul cu personalul de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie vor fi nominalizate persoanele care vor participa la realizarea lucrarii. O persoana nu va fi nominalizata pentru mai multe posturi in cadrul echipei ofertantului.
In cazul asocierii, se va prezenta o lista comuna cu resursele umane propuse pentru implementarea contractului.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (asociere), cerinta cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care parte din contract se subcontracteaza, atunci resursele umane ale subcontractantului, implicate in partea lui de contract, se iau in considerare la evaluarea indeplinirii cerintei cu privire la resursele umane.Ofertantii vor furniza urmatoarele documente:
- CV semnat de titular, insotit de copii ale diplomelor, certificatelor profesionale, atestate, decizii de numire, etc., mentionate in CV;
- Declaratie de disponibilitate
pentru personalul minim, implicat in derularea contractului, din lista de mai jos:
- Manager de proiect:
Calificari si abilitati:
o Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, in domeniul electrotehnica/energetica;
o Specializare in domeniul ?Managementul proiectelor? (cod COR 242101, conform clasificarii in vigoare, sau echivalent);
o Autorizare ANRE gradul IVB;
Experienta profesionala relevanta:
o Detinerea pozitiei de Manager de proiect la cel putin un alt proiect de realizare a unui sistem ce valorifica resursele regenerabile prin conversia energiei solare in energie electrica;
- Responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul I Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere, conform Ordinului 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitatea in constructii?, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul XI Lucrari speciale de fundatii, conform Ordinului 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitatea in constructii?, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Responsabil pentru asigurarea calitatii, numit prin decizie interna a operatorului economic ofertant;
- Responsabil pentru protectia mediului, numit prin decizie interna a operatorului economic ofertant;
- Responsabil pentru sanatatea si securitatea muncii, numit pin decizie interna a operatorului economic ofertant;
- Inginer constructor
Calificari si abilitati:
o Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, in domeniul constructii civile;
Experienta profesionala relevanta:
o Experienta profesionala generala de minim 5 ani.
- Inginer topograf
Calificari si abilitati:
o Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, in domeniul geodezie;
Experienta profesionala relevanta:
o Experienta profesionala generala de minim 5 ani.
- Inginer geotehnician
Calificari si abilitati:
o Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, in domeniul geodezie;
Experienta profesionala relevanta:
o Experienta profesionala generala de minim 5 ani.
Cerinta 5
Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului sau grupului de operatori economici care depune o oferta comuna poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de un tert, conform art. 190 din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul/grupul de operatori economici isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, acesta trebuie sa prezinte un ?Angajament ferm?, incheiat in forma autentica, prin care tertul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
La verificarea indeplinirii cerintelor cu privire la resursele umane si resursele tehnice, se vor cumula resursele sustinatorului cu cele ale ofertantului sau asociatilor.In cazul in care ofertantul sau grupul de operatori economici (asocierea) are un tert sustinator pentru experienta similara, atunci intreaga valoarea solicitata ca experienta similara va fi demostrata de tert.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
Cerinta 6
Informatii privind subcontractantii
In cazul in care oferta prevede realizarea unor activitati prinsubcontractare, se vor furniza informatii despre operatorii economici carora li se subcontracteaza parti din contract, dupa cum urmeaza: denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul/subcontractantii.Se vor prezenta documente relevante (conform legislatiei in vigoare) privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii se angajeaza ca le vor pune la dispozitia ofertantului in cazul in care acesta va fi declarat castigator.In cazul in care parte din contract se subcontracteaza, atunci resursele umane si tehnice ale subcontractantului, implicate in partea lui de contract, se iau in considerare la evaluarea indeplinirii cerintelor cu privire la resursele umane si tehnice.
Subcontractantul trebuie sa furnizeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura si Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Cerinta 7
Informatii privind asocierea operatorilor economici
Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta comuna, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti operatorii economicidin Asociere sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.
In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.
In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cerintelor privind cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, conform prevederilor art. 16(2) din Legea 346/2004, este necesar ca fiecare dintre asociati sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte o declaratie in acest sens.
Standarde de asigurare a calitatii
Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii sistemului de management al calitatii, conform standardelor in vigoare, pentru activitatile care fac obiectul contractului ce va fi atribuit prin prezenta procedura. Ofertantii au obligatia de a prezenta copia certificatului ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
In cazul unei asocieri, cerinta privind implementarea sistemului de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Standarde de protectie a mediului
Ofertantul trebuie sa faca dovada respectarii standardelor de protectie a mediului, conform standardelor in vigoare, pentru activitatile care fac obiectul contractului ce va fi atribuit prin prezenta procedura.Ofertantii au obligatia de a prezenta copia certificatului ISO 14001 sau echivalent, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
In cazul unei asocieri, cerinta privind implementarea sistemului de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic oferit de ofertantii ale caror oferte sunt evaluate se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (40 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1n = (Pretul minim/Pretul ?n?) x 40 puncte, unde: ?P1n? este Punctajul realizat de Ofertantul ?n? in urma evaluarii ofertei acestuia conform factorului 1 de evaluare; ?Pretul minim? este pretul cel mai mic dintre preturile ofertelor evaluate;?Pretul ?n?? este Pretul oferit de ofertantul ?n?
2.
Durata de executie a lucrarii (in luni)
10%
Descriere: Punctajul maxim de 10 puncte va fi acordat celei mai mici Durate de executie a lucrarii din cadrul ofertelor evaluate ? De min. Punctajul pentru celelalte oferte se va calcula dupa formula: P2n = (De min / De n) * 10puncte, unde: P2n reprezinta punctajul obtinut de Ofertantul ?n? pentru factorul de evaluare 2; De min reprezinta cea mai mica durata de executie din cadrul ofertelor evaluate; De n reprezinta durata de executie stabilita de Ofertantul ?n?. Durata de executie maxima acceptata este de 17 luni, iar durata minima punctata este de 6 luni. Ofertele care vor prezenta o durata de executie mai mare de 17 luni vor fi considerate neconforme, iar ofertele care vor prezenta o durata de executie mai mica de 6 luni, vor fi punctate cu punctajul maxim ? 10 puncte.
3.
Puterea garantata a panourilor fotovoltaice in anul 10 de utilizare (in %)
10%
Descriere: Puterea garantata a panourilor fotovoltaice in anul 10 de utilizare, mentionata de ofertant, va fi sustinuta prin prezentarea specificatiei tehnice a producatorului sau a altui document relevantdin care sa rezulte valoarea declarata, confirmate de organisme de certificare (IEC, TUV sau echivalente). Ofertele care contin numai declarativ valoarea puterii garantate a panourilor fotovoltaice in anul 10 de utilizare, fara a prezenta documentele solicitate, vor fi considerate neconforme.Oferta cu cea mai mare Puterea garantata a panourilor fotovoltaice in anul 10 de utilizare (E10max) va obtine 10 puncte, punctajul pentru celelalte oferte fiind calculat astfel: P3n = (E10n/E10max)*10puncte, unde: P3n = punctajul acordat Ofertantului ?n? pentru factorul de evaluare 3; E10n = Perioada garantata a panourilor fotovoltaice in anul 10 de utilizare acordata de Ofertantul ?n?; E10max = Perioada garantata a panourilor fotovoltaice in anul 10 de utilizare cu punctaj maxim.
4.
Puterea garantata a panourilor fotovoltaice in anul 25 de utilizare(in %)
10%
Descriere: Puterea garantata a panourilor in anul 25 de utilizare, declarata de ofertant, va fi sustinuta prin prezentarea specificatiei tehnice a producatorului sau a altui document relevantdin care sa rezulte valoarea declarata, confirmate de organisme de certificare (IEC, TUV sau echivalente) si a declaratiei cu privire la existenta unei asigurari ce acopera riscul pierderii excesive de putere pentru panouri pentru 25 ani. Ofertele care contin numai declarativ valoarea puterii garantate, fara a prezenta documentele solicitate, vor fi considerate neconforme. Oferta cu cea mai mare Puterea garantata a panourilor in anul 25 de utilizare (E25max) va obtine 10 puncte, punctajul pentru celelalte oferte fiind calculat astfel: P4n=(E25n/E25max)*10puncte, unde: P4n = punctajul pt. Ofertantul ?n? pentru factorul 4; E25n = Perioada garantata a panourilor in anul 25 de utilizare acordata de Ofertantul ?n?; E25max = Perioada garantata a panourilor in anul 25 de utilizare care a obtinut punctajul maxim
5.
Perioada de garantie a produsului acordata pentru panourile fotovoltaice (in luni)
10%
Descriere: Cea mai mare Perioada de garantie acordata din cadrul ofertelor evaluate (PGpanouri max) va primi 10 puncte. Punctajul pentru celelalte oferte se va calcula astfel: P5n=(PGpanouri n/PG panouri max)*10 puncte, unde: P5n = punctajul pentru Ofertantul ?n? pentru factorul de evaluare 5; ?PG panouri n? = perioada de garantie acordata de Ofertantul ?n?; ?PG panouri max? reprezinta cea mai mare perioada de garantie. Perioada de garantie minim acceptata - 1 an, iar perioada de garantie maxima punctata - 20 de ani. In cazul in care un ofertant va acorda o garantie sub 1 an, oferta va fi declarata neconforma, iar in cazul in care perioada de garantie acordata va fi mai mare de 20 de ani, oferta respectiva va primi punctajul maxim de 10. Declaratiile ofertantilor vor fi sustinute de specificatii tehnice/certificate de garantie/alte documente echivalente eliberate de producatorul panourilor care dovedesc valoarea declarata; in lipsa acestor documente oferta va fi declarata neconforma
6.
Perioada de garantie a produsului acordata pentru invertoare (in luni)
10%
Descriere: Cea mai mare Perioada de garantie acordata din cadrul ofertelor evaluate (PGinvertoare max) va primi 10 puncte. Punctajul pentru celelalte oferte se va calcula astfel: P5n=(PGinvertoare n/PGinvertoare max)*10 puncte, unde: P6n = punctajul pt. Ofertantul ?n? pentru factorul 6; ?PGinvertoare n? reprezinta perioada de garantie acordata de Ofertantul ?n?; ?PGinvertoare max? = cea mai mare perioada de garantie acordata din cadrul ofertelor evaluate. Perioada de garantie minima acceptata - 1 an, iar perioada de garantie maxima punctata - 20 de ani. In cazul in care un ofertant va acorda o garantie sub 1 an, oferta va fi neconforma, iar in cazul in care perioada de garantie acordata va fi peste 20 de ani, oferta va primi punctajul maxim (10). Declaratiile ofertantilor vor fi sustinute de specificatii tehnice/certificate de garantie/alte documente echivalente eliberate de producatorul invertoarelor care dovedesc valoarea declarata; in lipsa acestor documente oferta va fi declarata neconforma
7.
Perioada de garantie a produsului acordata pentru structurile de sustinere a echipamentelor (pentru panouri, invertoare, sistem trakker) (in luni)
10%
Descriere: Cea mai mare Perioada de garantie din cadrul ofertelor evaluate (PGstructuri max) va primi 10 puncte. Punctajul pentru celelalte oferte se va calcula astfel: P7n=(PGstructuri n/PG structuri max)*10 puncte, unde: P7n = punctajul pt. Ofertantul ?n? pentru factorul 7; ?PGstructuri n? = perioada de garantie acordata de Ofertantul ?n?; ?PGstructuri max? reprezinta cea mai mare perioada de garantie acordata din cadrul ofertelor evaluate. Garantie minima acceptata - 1 an, iar garantia maxima punctata - 20 ani. In cazul in care un ofertant va acorda o garantie sub 1 an, oferta va fi neconforma, iar in cazul in care perioada de garantie va fi peste 20 de ani, oferta respectiva va fi notata cu punctajul maxim de 10. Declaratiile ofertantilor vor fi sustinute de specificatii tehnice/certificate de garantie/alte documente echivalente eliberate de producatorul structurilor de sustinere care dovedesc valoarea ofertata; in lipsa acestor documente oferta va fi declarata neconforma
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25718
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2013 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2013 11:00
Locul: Primaria Orasului Mizil, Bd. Unirii, nr. 14, Mizil, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP, alte persoane imputernicite de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil, judetul Prahova"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici interesati sa depuna o oferta sunt obligati sa viziteze amplasamentul centralei in oricare din zilele de miercuri, ora 10.00, intre ziua urmatoare publicarii anuntului de participare si cel mai tarziu 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici vor comunica in scris punctului de contact (fax/e-mail), cu cel putin 1 zi lucratoare inainte de zilele fixate, datele de identificare ale firmei si reprezentantului sau. In urma vizitei va fi incheiat un proces verbal intre operatorul economic si autoritatea contractanta, care se va anexa propunerii tehnice. Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale se va face pe baza pretului ofertei. Daca preturile ofertelor plasate pe primul loc sunt egale, se va solicita reofertarea in plic inchis. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii au dreptul de a-si modifica/retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunere numai dupa transmiterea solicitarii scrise. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, conform art. 11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul in care o astfel de Declaratie a fost prezentata de ofertantul declarat castigator al procedurii, Autoritatea contractanta va solicita inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute in Declaratie. La semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta: Fisa de indentificare financiara (Formular 21), asigurarea impotriva riscului de nerealizare a productiei medii anuale de 2660 MW/h/an si impotriva dezastrelor externe; asigurarea impotriva riscului pierderii excesive de putere panourilor livrate pentru o perioada de 25 de ani, cu beneficiar autoritatea contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termenele prevazute de articolul 256 indice 2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI MIZIL
Adresa postala: B-dul Unirii, Nr 14, Localitatea: Mizil, Cod postal: 105800, Romania, Tel. +40 244250027, Email: [email protected], Fax: +40 244251120, Adresa internet (URL): www.primaria-mizil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer