Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire bloc de locuinte sociale (40 apartamente) in Roman, Aleea Revolutiei, nr.11, jud. Neamt, destinat chiriasilor evacuati din locuintele retrocedate fostilor proprietari


Anunt de participare numarul 78905/02.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ROMAN
Adresa postala: Piata Roman Voda, nr. 1, Localitatea: Roman, Cod postal: 611022, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Dima, Tel.0233741119, Email: [email protected], Fax: 0233741604, Adresa internet (URL): www.primariaroman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire bloc de locuinte sociale (40 apartamente) in Roman, Aleea Revolutiei, nr.11, jud. Neamt, destinat chiriasilor evacuati din locuintele retrocedate fostilor proprietari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Mun. Roman, Aleea Revolutiei, nr.11, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire bloc de locuinte sociale format din doua tronsoane a cate 20 apartamente (arhitectura, rezistenta si instalatiile aferente: sanitare, termice, electrice, gaze, CT)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211341-1 - Lucrari de constructii de apartamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt in conformitate cu antemasuratorile din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie de participare=21000 lei-Garantia de buna executie=5% din val. contr. -se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(suma initiala=minimum 0, 5%).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, impozitelor si taxelor catre stat, contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in termen de valabilitate; Copie certificat de inregistrare;Certificat constatator privind obiectul de activitate, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil pe ultimul an financiar incheiat(anul 2008) - forma prescurtata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale Formularul 12 D, cu o cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani, care sa fie de minimum 5.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani Formularul 12E; - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formularul 12 H- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formularul 12 I; Se vor prezenta C.V. urile personalului de conducere, ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului precum si ale persoanelor responsabile de calitatea lucrarilor executate (CQ, RTE in domeniu). Se accepta si contracte de colaborare pentru CQ si RTE.- Dovada implementarii sistemului de management al calitatii certificat pe baza standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent;
- Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent.- Dovada implementarii standardelor de protectie a muncii, SR OHSAS 18001 sau echivalent, inclusiv Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea Legii 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca si a Regulamentului privind protectia si igiena muncii in constructii publicat in Buletinul Constructiilor nr.5, 6, 7, 8/1998, cu precizarea ca operatorul economic a luat masuri pentru instruirea angajatilor in ceea ce priveste respectarea normelor de protectie si igiena muncii in constructii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare (lucrari de constructii etajate, regim de inaltime minimum P+2) executate in ultimii 5 ani Formularul 12E, insotita de copia a minim uncontract si derecomandarile din partea beneficiarilor contractelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 13:00
Locul: MUNICIPIUL ROMAN, Directia Tehnica, Piata Roman-Voda, nr.1, Roman, Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Tehnica din cadrul Municipiului Roman
Adresa postala: Piata Roman Voda nr. 1, Localitatea: Roman, Cod postal: 611022, Romania, Tel.0233/741119, Fax: 0233/741604
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer