Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE BLOC DE LOCUINTE SOCIALE IN MUN. REGHIN STR. SALCAMILOR NR.1


Anunt de participare numarul 79915/11.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Tel.0265511112, Email: [email protected], Fax: 0265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE BLOC DE LOCUINTE SOCIALE IN MUN. REGHIN STR. SALCAMILOR NR.1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUN. REGHIN, STR. SALCAMILOR NR.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire bloc de locuinte sociale cu 30 de apartamente, regim de inaltime D+P+3E in suprafata totala desfasurata de 2475 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211341-1 - Lucrari de constructii de apartamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30 de apartamente - conform documentatiei atasate
Valoarea estimata fara TVA: 5, 089, 054RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
50.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau antrepriza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULAR 12 A- DECLARATIE PRIVIND ELEGIBILITATEA, FORMULAR 12 B- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRADREA IN ART 181 DIN OUG 34/2006, FORMULAR 12 C - DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, CERTIFICATE PRIVIND PLATA TAXELOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT SI BUGETUL LOCAL, ACORD DE ASOCIERE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI A ULTIMILOR 3 ANI
LICHIDITATE GENERALA
SOLVABILITATE PATRIMONIALA
BILANTURILE CONTABILE LA SF. ANILOR 2006, 2007, 2008
CASH FLOW -acces la linii de credite confirmate de banci, resurse disponibile negrevat de datoriiFORMULAR B2 - INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MAI MARE SAU EGAL 15300000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILIARA IN ULTIMII 5 ANI
RECOMANDARI DIN PARTEA BENEFICIARILOR
OBLIGATII CONTRACTUALE IN CURS DE DESFASURARE
FORMULAR 12 H - DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTE SI UTILAJE
FORMULAR 12 I - DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONAULUIFORMULAR 12 G - PARTILE DIN CONTRACT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI
CERTIFICARI ISO: 9001/2001, 14001/2001, 18001 IN CONSTRUCTII CIVILE, INDUSTRIALE INCLUSIV REPARATII
CERTIFICARI ISO: 9001/2001, 14001/2001, 18001 IN DOMENIUL PRODUCTIEI, COMERCIALIZARII SI INSTALARII DE TAMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN
CERTIFICATE ENERGETICE PENTRU FIECARE TIP DE FEREASTRA CF DOC. TEHNICE
ATESAT ANRE IN DOMENIUL ELENRGIEI ELECTRICE PENTRU EXECUTAREA DE BRANSAMENTE VALABIL PENTRU ANUL IN CURS
AUTORIZARIE ANRGN PENTRU EXECUTAREA INSTALATIILOR DE UTILIZARE A GAZELOR NATURALE VALABILA PENTRU ANUL IN CURS
CERTFICARE Q MARK
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MAI MARE SAU EGAL 4000000 LEI FARA TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
Termen de executie
10%
Descriere:
3.
Garantia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
20zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2009 10:00
Locul: PRIMARIA MUN. REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE AUTORIZATE VOR PREZENTA LA DESCHIDE GARANTIA DE PARTICIPARE SI IMPUTERNICIRE SEMNATA DE CONDUCATORUL OFERTANTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 02653104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL MURES
Adresa postala: STR. BOLYAI NR.30, Localitatea: TG. MURES, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265260323
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA A REZULTATULUI APLICARII PROCEDURII IN CONFORMITATE CU OUG 19/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI MUN. REGHIN
Adresa postala: P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: REGHIN, Cod postal: 545300, Romania, Tel.0265511112, Email: [email protected], Fax: 0265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer