Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire Campus Scolar si Scoala de Arte si Meserii


Anunt de participare numarul 63017/05.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cristian
Adresa postala: Com. Cristian, str. I, nr.1, jud. Sibiu, Localitatea: Cristian, Cod postal: 557085, Romania, Punct(e) de contact: Seuchea Ioan, Tel.0269/579101, 0269/579215, Email: [email protected], Fax: 0269/579101, 0269/579215
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire Campus Scolar si Scoala de Arte si Meserii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cristian, Judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari vizeaza constuctia urmatoarelor obiective:
1. Sala de clasa cu 24 sali de curs
2. Camin internat cu 300 locuri
3. Cantina club cu 300 locuri
4. Ateliere scoala
5. Garsoniere
6. Baza sportiva
7. Sala de sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
45212200-8-Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta are dreptul de a creste cantitatea de lucrari.
Contractul este multianual.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 117, 317RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 400.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este bugetul local din transferuri de la bugetul de stat conform art.3 din HG nr.370 din 2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala
Prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale.
Certificatul de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime:
Fisa de informatii generale
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 30.000.000 RON
Bilantul contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani.
Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.
4. Prezentarea unui colectiv condus de un sef de santier, care sa fii participat la cel mult 3 lucrari in ultimii 5 ani a caror valoare insumata sa fie de min. 10.000.000 RON. (se va anexa copie dupa contractul de constructie si recomandare de la beneficiar). Colectivul trebuie sa contina si un Responsabil Tehnic cu Executia cu contract perment de munca care sa fi condus in ultimii 3 ani, cel mult patru lucrari care insumate sa fie de minim 8.000.000 RON. (se va anexa copie dupa cartea de munca si decizie de numire, contractul de constructie si recomandare de la beneficiar). Colectivul trebuie sa cuprinda responsabili cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru urmatoarele domenii:
- constructii civile, industriale, agricole ,
- produse pentru constructii
- instalatii sanitare, termoventilatii
- lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare
- retele termice
- instalatii electrice
- retele electice
- retele de telecomunicatii
- instalatii gaze
- retele gaze(se va prezenta copie de pe autorizatie si dupa contractul de munca)
Prezentarea autorizatii ISCIR pentru executarea lucrarilorde motare, reparare la conducte de abur si apa fierbinte sub presiune.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea Contractanta solicita ca cerinta minima obligatorie prezentarea dovezii indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani a maxim 5 contracte a caror valoare insumata sa fie de minim 20.000.000 RON.ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Temenul de garantie
15%
Descriere:
3.
Termenul de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casierie, la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 12:00
Locul: La sediul Primariei Comunei Cristian din Comuna Cristian, Str. I, Nr. 1, judetul Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Cristian - compartimentul juridic
Adresa postala: COMUNA CRISTIAN, STR. I, NR. 1 JUDETUL SIBIU, Localitatea: Cristian, Cod postal: 557085, Romania, Tel.0269/579215, Email: [email protected], Fax: 0269/579215
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2008 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer