Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construire Scoala de Arte si Meserii (SAM) - Grup Scolar ,,Mihai Eminescu oras Jimbolia


Anunt de participare numarul 65237/02.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL JIMBOLIA
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Localitatea: Jimbolia, Cod postal: 305400, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BUJOR FAUR, Tel.0256360770, Email: [email protected], Fax: 0256360784, Adresa internet (URL): www.jimbolia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construire Scoala de Arte si Meserii (SAM) - Grup Scolar , ,Mihai Eminescu oras Jimbolia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitatea Jimbolia, str. Calea Timisorii, nr.100, jud. Timis, cod postal 305400
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire Scoala de Arte si Meserii (SAM) - Grup Scolar , ,Mihai Eminescu oras Jimbolia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214310-6 - Lucrari de constructii de colegii profesionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire Scoala de Arte si Meserii (SAM) - Grup Scolar , ,Mihai Eminescu oras Jimbolia care va cuprinde scoala cu 24 sali de clasa si laboratoare, camin internat 300 de locuri, garsoniere, ateliere, sala de sport, baza sportiva, etc.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 647, 077RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 472941, 52 ronCont de garantii: RO96TREZ62521300205XXXXX, deschis la Trezoreria Jimbolia.Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat - sume transferate prin Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului conform HG 454/2007 si 370/2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea operatorilor economici carora li se atribuie contractul de achizitie publica trebuie sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar in original;
- declaratie privind eligibilitatea in original;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura in original;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 in original
-Certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de A N A F, Directia Publica a Finantelor locale, in original sau copie legalizata;
- Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei in original sau copie legalizata
-Certificat constatator emis de O R C, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat si activitatea care face obiectul procedurii de achizitie publica si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturi contabile pe anii 2005, 2006, 2007 si bilantul prescurtat la 30.06.2008 vizate/inregistrate de organele competente in copie;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata in copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, cerinta minima obligatorie: minim 49.658.860, 59lei in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiari formularul nr. 12 F din Ghidul pentru atribuirea contractelor de achizitie publideclaratie privind personalul tehnic de specialitate in original.
prezentarea de documente justificative pentru seful de santier prin care se se faca dovada experientei acestuia in desfasurarea acestei activitati pentru o perioada de minim 6 ani in copie legalizata;
- autorizatia/atestatul responsabilului tehnic cu executia (RTE) si a responabilului pentru asigurarea controlului calitatii (RTC) in copie legalizata;
- declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari formularul 12 H din Ghidul pentru atribuirea contractelor de achizitie publica in original;
- declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original;
- declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora in original (daca este cazul). La incheierea contractului cu ofertantul castigator autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea contractelor de subcontractare cu cei nominalizati in oferta.
- certificat de management al calitatii, sau echivalent (ex. ISO 9001);
- certificat de management al mediului, sau echivalent (ex. ISO 14001)
- certificare privind siguranta si securitatea ocupationala, sau echivalent (ex. OHSAS 18001)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: minim 2 recomandari de la beneficiari (privind contracte executate in ultimii 5 ani) in copie si prezentarea a cel putin un contract similar obiectului de activitate al prezentei proceduri avand o valoare de minim 7.094.122, 94 lei in copie, cu mentiunea din partea reprezentantului legal conform cu originalul;.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
55%
Descriere:
2.
perioada cea mai scurta de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
3.
perioada cea mai lunga de de acordare a garantiei lucrarilor
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Virament in contul RO25TREZ62521180250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2008 12:00
Locul: Sediul primariei orasului Jimbolia, loc. Jimbolia, str. Tudos Vladimirescu, nr.81, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 reprezentanti legali pentru fiecare ofertant care vor avea asupra lor imputernicirea si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala: Tepes Voda, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498044, Fax: 0256/200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de ladataluariilacunostintadeun act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului din cadrul Primariei orasului Jimbolia
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr.81, Localitatea: Jimbolia, Cod postal: 305400, Romania, Tel.0256/360770, Email: [email protected], Fax: 0256/360784, Adresa internet (URL): www.jimbolia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer