Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE SCOALA GENERALA CU 6 SALI DE CLASA, COM. SIHLEA, SAT SIHLEA ,JUD. VRANCEA


Anunt de participare numarul 59370/22.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sihlea (Consiliul Local Sihlea)
Adresa postala: Comuna Sihlea judetul Vrancea, Localitatea: Sihlea, Cod postal: 627300, Romania, Punct(e) de contact: Stoica Ene, Tel.0237257708, Email: [email protected], Fax: 0237257708
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE SCOALA GENERALA CU 6 SALI DE CLASA, COM. SIHLEA, SAT SIHLEA , JUD. VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT SIHLEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTAREA UNEI SCOLI CU 6 CLASE CU TOATE UTILITATILE NECESARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI CONSTRUCTII
Valoarea estimata fara TVA: 511, 403.45EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE VA DEPUNE SUMA LA CASIERIA PRIMARIEI SIHLEA SAU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARACuantumul garantiei de participare 18100 leiGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 370/31.03.2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea ( Formular 12 A ); Declaratie privind neincadrarea in situatiiile prevazute la art. 180. si art. 181 din OUG 34/2006 ( Formular 12 B); Certificat constatator emis de ONRC; Certificate de atestare fiscala emise de Administratiile Fiscale si Administratiile Locale; Cod CAEN specific activitatii care va face obiectul contractului; Autorizatii/Avize/Licente in termen de valabilitate necesare desfasurarii activitatilor ce vor face obiectul contractului, fise si liste conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente ;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 1814300 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANIFORMULAR 12F CARE TREBUIE SA CONTINA CEL PUTIN UN CONTRACT DE LUCRARI SIMILAR CU O VALOARE DE MINIM 1000000 LEI SAU MAXIM TREI CONTRACTE DE LUCRARII SIMILARE CU O VALOARE MINIMA CORESPUNZATOARE (CUMULATA) DE 1814450 LEI INDEPLINITE SI FINALIZATE , DOVEDITE CU PROCES-VERBAL DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR SI/SAU PROCES-VERBAL DE RECEPTIE FINALA CERTIFICAT CONFORM ART. 36^1 ALI.1 DIN HG 925 /2006 SAU RECOMANDARI
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, FORMULAR 12H-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, FORMULAR 12I(subcontractanti , asociati)
-Informatii generale si cv pentru personalul cu raspunderi majore
-R.T.E-C.Q.
OPERATORUL ECONOMIC SA AIBA ANGAJAT SAU COLABORATOR(PRIN CONTRACT DE COLABORARE ORIGINAL)PENTRU CELE DOUA CERINTE DE MAI SUS (COPIE DUPA ATESTAT)
-Programul de asigurarea calitatii pentru lucrarile propuse
Se solicita completarea unui formular cu subcontractantii sau asociatii si specializarea acestora-FORMULAR 12G precum si partea din contract pe care o vor executa
- Se vor prezenta in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitateplus o declaratie pe propria raspundere.(certificat ISO sau echivalent)
-se vor prezenta in copie certificate care atesta ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectie a mediului plus o declaratie pe propria raspundere. .(certificat ISO sau echivalent)
-se vor prezenta in copie certificate care atesta ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectie a protectie a muncii si a securitatii ocupationale plus o declaratie pe propria raspundere. .(certificat ISO sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET OFERTA
60%
Descriere:
2.
DURATA EXECUTIE
20%
Descriere:
3.
GARANTIA ACORDATA LUCRARII
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 450 RON
Conditii si modalitate de plata: ACHITAREA SUMEI LA CASIERIA UNITATII.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2008 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2008 13:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SIHLEA , JUDETUL VRANCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI OFERTANTI SI UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Sector3, Localitatea Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL SIHLEA
Adresa postala: SAT SIHLEA, COMUNA SIHLEA, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: SIHLEA, Cod postal: 627300, Romania, Tel.0237/257708, Fax: 0237/257704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer