Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONSTRUIRE VIADUCT CALEA SURII MICI ? KOGALNICEANU, IN MUNICIPIUL SIBIU


Anunt de participare numarul 142965/06.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel. +40 269/208880, Email: [email protected], Fax: +40 269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONSTRUIRE VIADUCT CALEA SURII MICI ? KOGALNICEANU, IN MUNICIPIUL SIBIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie lucrari, avand ca obiect: ?CONSTRUIRE VIADUCT CALEA SURII MICI ? KOGALNICEANU, IN MUNICIPIUL SIBIU? constand in lucrari de: Infrastructura;Suprastructura;
Rampe de acces;
Reamenajare spatii verzi;
Semnalizare rutiere;
Refacere linii CF;
Instalatii electrice;
Deviere retele utilitati (apa, canal, gaz, electrice, telecomunicatii);
Valoarea estimata a lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie este de 27.106.055, 00 lei, fara TVA. Valoarea estimata totala este de 29.487.392, 00 lei, fara TVA, din care din care 2.381.337, 00 lei reprezinta suma aferenta procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221120-9 - Lucrari de constructii de viaducte (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45314000-1-Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45333000-0-Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de executie lucrari, avand ca obiect: ?CONSTRUIRE VIADUCT CALEA SURII MICI ? KOGALNICEANU, IN MUNICIPIUL SIBIU? constand in lucrari de: Infrastructura;Suprastructura;
Rampe de acces;
Reamenajare spatii verzi;
Semnalizare rutiere;
Refacere linii CF;
Instalatii electrice;
Deviere retele utilitati (apa, canal, gaz, electrice, telecomunicatii);
Valoarea estimata fara TVA: 29, 487, 392RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul este de 542.000 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in lei /alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M. Cuantumul este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala - 80, 35%;Bugetul national ? 17, 65 % + TVA-ul aferent cheltuielilor eligibile;Bugetul local ? 2, 00 %;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularul 1, Formularul 2 si Formularul 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;
Viceprimar ? Virgil Popa;
Director Directia Tehnica -Cristina Bica;
Director Economic ? Viorica Bandescu;
Director Administratie Publica Locala ? Simona Brylynskei
Serviciu Investitii ? Monica Dancu
Serviciu Investitii ? Codruta Sirbu
Serviciu Gospodarire -Braila Gheorghe
Birou pentru Proiecte cu Finantare Internationala? Fuzi Baditoiu Adina
Sef Birou pentru Proiecte cu Finantare Internationala? Dinca Alexandra
Lista consilierilor locali: Birk Ecaterina, Bokor Corina, Brunchea Mariana Gabriela, Fazakas Ekaterina Annemarie, Fodor Astrid Cora, Fritzmann Mariana Susana, Garleanu Maria, Grecu Bianke Marion, Hermann Gerold, Iagaru Romulus, Leopold Gerhard Csongor, Lerner Helmut, Marinca Floarea Dragos Mihai, Mathes Helmut Karl, Mezei Paul Constantin, Nartea Monica, Pavel Anita, Pinter Zeno Karl, Popa Virgil, Sava Livia, Stroie Ioan, Voinea Carmen, Georgescu Nicolae
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.
a. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.
b. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.
Se va prezenta certificatul eliberat de Consiliul Local, unde societatea are sediul social.
Certificatul de atestare fiscala la bugetul local, se elibereaza conform prevederilor art. 112 din OG 92/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.c. Persoane juridice /fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata. a. Pentru persoane juridice/fizice romane:
- Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata notarial/copie certificata, , conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Informatiile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip C2A, sau echivalent, care sa certifice capabilitatea ofertantului pentru executia instalatiilor electrice, conform art. 12, lit. e), din Ordinul ANRE 24/2007.c. Autorizatie emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip EDI, sau echivalent, care sa certifice capabilitatea ofertantului pentru executia instalatiilor de gaz, conform Ordinului ANRE 89/2009-Anexa 2, art. 15.d. Autorizatie de furnizor feroviar AFER, sau echivalent si Agrement tehnic AFER, sau echivalent, pentru lucrarile feroviare la care se referire in caietul de sarcini (constructie/reparatie lucrari de arta; constructie/reparatie lucrari de instalatii;constructie / reparatie de cale ferata in executie mecanizata; reparatii capitale/constructii montaj instalatii de centralizare electrodinamica si bloc de linie automat (CED-BLA)), conform art. 1 si 2 din Ord. MTI Nr. 290/2000, respectiv art. 4, alin. 1, art. 6 si art. 7 din Anexa nr. 1 la Ord. MTI nr. 290/2000.
Documentul va fi prezentat in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare ale ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012) (vizate de DGFP), sau alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile.Acestea se vor prezenta in copie cu mentiunea conform cu originalul
Declaratie privind media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 54.000.000, 00 lei (12.000.000, 00 echivalent euro);
Ofertantii vor completa Formularul 4 - Informatii generale.
Echivalenta leu / euro se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel: - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON
- pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON
- pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 RONNota 1: Operatorii au obligatia de aprezenta cele solicitateinmasura in care informatiile privind cifra de afaceri sunt disponibile.Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cu toate acestea operatorul economic are obligatia de a indeplini cerinta privind valoarea minima impusa pentru media cifrei de afaceri globala.
Nota 2: Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei medii de afaceri globale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
--
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va prezenta Formularul 4C.
Operatorul economic trebuie sa fi executat contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 6.000.000, 00 (euro exclusiv TVA), sau de minim 27.000.000, 00 lei (fara TVA).
Se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprezentand experienta similara.
Pentru contractele reprezentand experienta similara in ultimii 5 ani echivalenta leu/euro se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel: - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON
- pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON
- pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON
- pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON
- pentru anul 2008:1 euro = 3, 6827 RON
Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Resurse tehnice ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea in conditii optime a contractului de lucrari.Se va prezenta Formularul 7C.
Se vor asigura acele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Se va prezenta Formularul 8C.
Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) ? personalul cheie Pentru personalul cheie ofertantul va prezenta, in plus: -copii dupa diplomele de absolvire/certificate de atestare/autorizatii si orice alte documnete care atesta calificarea solicitata de autoritatea contractanta.
In cazul in care peroanele nominalizate ca personal cheie, sunt angajate in cadrul societatii ofertante se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca personele nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante; Declaratia va fi insotita de un extras din Registrul de Evidenta a Salariatilor, care sa cuprinda datele referitoare doar la persoanele nominalizate; sau
In cazul in care peroanele nominalizate ca ca personal cheie, sunt persoane fizice neangajate in cadrul societatii ofertante, pentru acestia se va prezenta: -copii dupa contractele de colaborare / angajamente de participare / declaratii de disponibilitate.Resurse umane ? personal cheie
Pozitie Numar minim
Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul drumuri si poduri 1
Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructii cai ferate 1
Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructii edilitare si gospodarie comunala 1
Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) 1
Inginer constructor specializarea CFDP 1
Inginer constructor specializarea instalatii (apa - canal) 1
Inginer constructor specializarea instalatii (electrice) 2
Inginer constructor specializarea instalatii (gaz) 1
Responsabil Siguranta Circulatiei (SC) autorizat AFER, sau echivalent 1
Sudor in polietilena autorizat1
(Nota*): Pentru Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) este suficienta prezentarea deciziei de numire.Totodata se va completa si Formularul 13B.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte formularul 1B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art.180 din OUG 34/2006 si formularul 2B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006.formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006.
Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
Se va completa formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora.
Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente:
- formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006.
Informatii privind asociatii(daca este cazul)
Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2.?CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.
Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocieriiprecum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia.
ISO 9001:2001, sau echivalent
ISO 14001:2005, sau echivalent.
Certificatele se vor prezenta in xerocopie cu mentiunea conform cu originalul.
Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
--------
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S054-088370 din 16.03.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2013 11:00
Locul: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, etaj 2, camera 203-sala de presa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propuenerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita, ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertanii vor prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare (daca este cazul). Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul.ATENTIE: La nivelul propunerii financiare, toti operatorii economici vor cuprinde valoarea mentionata de autoritatea contractanta, in suma fixa de 2.381.337, 00 lei fara TVA, aferenta procentului de diverse si neprevazute, (ca element constitutiv al propunerii financiare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel. +40 269/208880, Email: [email protected], Fax: +40 269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer