Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea Centrului de Management integrat al Deseurilor, Statiei de Sortare si Statiei de Compostare in Haret, judetul Vrancea. Contractul include si proiectare


Anunt de participare numarul 136755/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Punct(e) de contact: UIP ? Consiliul Judetean Vrancea, Tel. +40 372372452, In atentia: d-nei Negulescu Daniela, Email: [email protected], Fax: +40 372372474, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea Centrului de Management integrat al Deseurilor, Statiei de Sortare si Statiei de Compostare in Haret, judetul Vrancea. Contractul include si proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop Construirea Centrului de Management Integrat al Deseurilor, Statiei de Sortare si Statiei de Compostare, in Haret, judetul Vrancea care va cuprinde si Proiectarea si executiastatiei de epurare levigat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45253800-3-Lucrari de constructii de statii de compostare (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari care fac obiectul contractului:
? Drumuri si platforme
? Cabina poarta
? Cladire administrativa
? Statie PECO
? Hala sortare
? Hala depozitare
? Atelier auto
? Cantar rutier
? Spalare roti
? Decantor
? Bazin levigat
? Retele exterioare
? Gospodarie de apa
? Depozit ecologic Celula 1
? Statie de epurare
Servicii de proiectare / verificare / asistenta tehnica:
? proiectare tehnica pentru statia de tratare a levigatului;
? detalii de executie pentru toate obiectivele contractului;
? verificarea proiectelor tehnice elaborate pentru componentele ce prevad proiectare + executie)? asistenta tehnica a proiectantului pe perioada derularii contractului, pentru componentele ce prevad proiectare + executie)
? elaborarea documentatiilor necesare obtinerii tuturor avizelor si autorizatiilor necesare inceperii lucrarilor pentru componentele ce prevad proiectare + executie
? elaborarea Documentatiei Tehnice pentru Organizarea de Santier si obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare aferente;
? elaborarea solutiilor de adaptare la conditiile din teren, la solicitarea si sub coordonarea Proiectantului;
? elaborarea Cartii Tehnice a Constructiei
Valoarea estimata fara TVA: 53, 688, 423RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare1.000.000 Lei. Perioada de valabilitate 90 zile de termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO09TREZ6915006XXX000122, la Trezoreria Focsani; 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In orice situatie, dovada constit. garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(art. 86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006 actualizata).Garantia de participare va fi executata partial, in conformitate cu art. 278 1, alin. 1, lit. d) din OUG nr. 34/2006. Suma retinuta in favoarea AC in acest caz va fi de 11.876, 88Lei. In caz de constituire a garantiei prin instrument bancar, clauza privind retinerea sumelor in confiormitate cu art. 278 1, alin. 1, lit. d) din OUG nr. 34/2006 trebuie sa fie inscrisa in cadrul acestuia in mod clar.Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere autorizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, pentru reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, acesta trebuie sa prezinte o declaratie conf. Formularului 6. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Durata min.24 luni de la pv. la terminarea lucrarilor. Constituirea se face in cond. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul este 10 % (5% pt. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ce se va prezenta in original. Daca este emis in alta limba va fi insotit de trad. autorizata. - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la disp. achizit. la Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achiz. va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. ec. nu isi indepl. oblig. asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achiz. are oblig. de a notifica acest lucru op. ec., precizand oblig. ce nu au fost respectate. Restituirea se va face in baza art. 92 alin. 4 din H.G nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Mediu (FEDR) ? 80%Bugetul de Stat ? 18%Buget Local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul, liderul, asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori vor completa fiecare: Formularul 2B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta, in original, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marian Oprisan ? presedintele Consiliului Judetean Vrancea, Dragos Birladeanu? vicepresedintele Consiliului Judetean Vrancea, Dumitru Dita ? director Directie Economica si Achizitii Publice, Iordache Romeo - Sef Serviciul Drumuri si Investitii, Daniela Negulescu ? manager proiect, Consilieri judeteni: Buzarnescu Stefan, Carnariu Vasile, Dodu Ionela, Ochean Valentin, Grosu Adrian, Guguianu Constantin, Marin Laurentiu, Melinte Vasile, Vranceanu Aurel, Nedelcu Gabriel, Prodan Paraschiv, Roman Victor, Badiu Adrian, Tica Costel, Zamfir Nicolae, Aioanei Anisoara, Epure Ion, Lambrino Eduard, Latcan Nicolae, Mazere Nicu, Popescu Kanty Catalin, Seciu Romeo, Stoica Fevronia, Alexe Ion, Diaconu Emilian, Barbieru Banel, Vintila Danut, Negoita Constantina, Negru Corneliu, Panciu Valerica, Micu Iliescu, Florin Adrian, Teodorescu Luminita. Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul, liderul si asociatii vor completa fiecare: Formularul 3A - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul 3B ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, Ofertantul, liderul, asociatii si subcontractantii vor completa fiecare: Formularul 3G - Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a lucrarilor subcontractate. La evaluarea capacitatii economico financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Ofertantul, liderul si asociatii vor completa fiecare: Formularul 3C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul2A - Certificat de participare cu oferta independenta.Ofertantul, liderul si asociatii vor prezenta fiecare: 1. Persoanele juridice romane: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.b. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.2. Persoanele juridice straine vor prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens. Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Informatii privind asocierea: a)Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului;b) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. a) Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc in cazul in care a prezentat documentul solicitat in copie, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.b) Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : ofertantul are domeniul de activitate autorizat corespunzator cu obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit se vor depune urmatoarele documente: 1. Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.2. Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie in valoare de minim 53.688.423 Lei. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. In cazul unei asocieri, fiecare membru cat si asocierea trebuie sa se incadreze in categoria de IMM.
Inainte de semnarea contractului, ofertantul declarat castigator va demonstra ca are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare suficiente pentru a acoperi fluxul de numerar necesar derularii contractului pe o perioada de 3 luni in valoare de 13.422.105 lei sau echivalent in euro la cursul mediu anual stabilit de catre B.N.R.. Ofertantul declarat castigator va demonstra, prin intermediul unei declaratii bancare emise de banca sa, ca dispune de, sau ca are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare suficiente pentru a acoperi fluxul de numerar in cuantumul si pentru perioada anterior mentionate. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a demonstra indeplinirea acestei conditii si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a resurselor financiare la care are acces.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Echipa de pr. va cuprinde: 1 Manager de Pr.;1 RTE?autoriz. MDRT sau echiv.;1 Ing. CQ;4 Exp. in sudura geomembrana;1 Ing. instalatii electr. de joasa tens.;1 ing. retele apa/canal;1 ing. drumuri.Of. vor depune: o decl. privind pers. de specialitate de care dispun; CV-uri;Pt. fiecare expert cheie propus in of. va depune: copii diplome de studii/ autoriz./decizii; Decl. privind disponibil. semnata de fiecare exp. Un expert poate fi nominalizat pt. o singura pozitie din CS (daca nu se prevede altfel). Of. declarat castigator va depune copii certificate/referinte emise de angajatori/beneficiari care sa probeze exp. din CV si durata de lucru in domeniile/specializ. cerute. Decl. de disponib. va fi depusa pt. per. specificate. Nota: CV/decl. de disponibil. ale altor exp. nu tb. sa fie incluse in of..Inlocuirea oricarui exp. cheie, din motive justif. se face doar cu aprob. A.C.. Exp. inlocuit tb. sa intruneasca criteriile impuse prin prezenta fisa.
Of. a executat cel putin o lucrare similara in ultimii 5 ani pt. fiecare dintre urmatoarele: depozit ecologic, statie epurare levigat, platforme/statii de compostare, instalatie de sortare/ reciclare deseuri. Se vor depune:
? copii dupa parti relevante din ct.
? PV de receptie a lucrarilor, care sa contina date suficiente necesare demonstrarii indeplinirii cerintei;
sau
? copii dupa recomandari de la beneficiar sau angajatori / contractori principali, care sa contina datele suficiente necesare demonstrarii indeplinirii cerintei.
Decl. privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani impreuna cu Fisa exeperientei similare pentru fiecare ct. Nr. de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a of. Fiecare Fisa de Experienta Similara va fi insotita de doc. doveditoare.
In cazul unei asoc., liderul asoc. va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asoc.
Se solicita o listaa utilajelor, instalatiilor si a echip. tehnice: Excavatoare-4buc; Miniexcavator pt. spatii inguste?1buc;Cilindru compactor?2 buc; Cilindru compactor ?picior de oaie??1buc;Incarcator frontal?2buc;Instalatie forare verticala?1buc;Mai vibrator?1buc;Autogreder?1buc;Buldozer?4buc;Automacara?1buc;Autocisterna cu dispozitiv de stropit?1buc;Echip. pt. epuismente si realizare incinte uscate(motopompe)-4buc;Aparate de sudura pt. conducte de PE?2 buc; Autobetoniere -6buc;Autobasculante?10buc;Dumpere?1buc;Autoutilitare?4buc;Echipamente de ridicare pt. montaj?2buc;Echip. pt. sudarea geomembranei?2buc.Pt. echip. si utilajele incluse in lista, of. va depune o decl. pe proprie raspundere prin care acesta sa ateste ca dispune de utilajele/echip. solicitate. In cazul asoc., form. va fi completat de catre liderul asoc. si va cuprinde echip. tuturor partenerilor asoc. Se vor lua in considerare utilajele si echipamentele subcontractorilor.
Standard de asigurare a managementului calitatii serviciilor, tip ISO 9001 sau echivalent
Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are implementat sistemul de management in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
Standard de asigurare a managementului calitatii mediului, tip ISO 14001 sau echivalent
Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are implementat sistemul de management in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (60 de puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim/pret n) x 60
2.
Valoarea, garantata de catre ofertant, a costurilor de operare anuale maximale aferente statiei de tratare a levigatului
40%
40
Descriere: Oferta care va include cea mai mica valoare a costurilor anuale maximale de operare va primi punctajul maxim ? 40 puncte : ? Pentru celelalte oferte, punctajul se va calcula conform formulei: punctaj tehnic 1 oferta n = (cost minim ofertat / cost oferta n) x 40 Nota : Estimarea costurilor de operare de catre ofertant se va face in cadrul Formularului 11 in conformitate cu cerintele incluse.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S155-257834din13.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SISTEMUL DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR SOLIDE IN JUDETUL VRANCEA Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013- Cod CCI: 2007 RO161 PR 014 NR. DE INREGISTRARE IN SMIS-CSNR 13863 Buget local 2%, Buget de stat 18%, FEDR 80%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In vederea organizarii vizitelor in teren pentru derularea de masuratori / studii, operatorii economici interesati sunt rugati sa instiinteze prin fax Autoritatea Contractanta cu privire la data solicitata pentru derularea acestora. Autoritatea Contractanta va sprijini operatorii economici solicitanti prin conducerea acestora la locatii si accesul in amplasament pe intreaga perioada necesara fiecarui operator economic pentru derularea masuratorilor proprii.In cazul in care procedura de atribuire este online (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca exista oferte care au punctaj maxim egal, oferta care a prezentat cel mai mic pret va fi declarata castigatoare. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici a unei oferte financiare noi. Oferta care a prezentat cel mai mic pret va fi declarata castigatoare.In cazul ofertantilor straini, acestia vor depune pentru documentele din alta limba, traduceri autorizate si vor preciza corespondenta acestora cu documentele solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea- Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Dimitrie Cantemir , nr. 1, Localitatea: Focsani, Cod postal: Focsani, Romania, Tel. +40 372372446, Email: [email protected], Fax: +40 372372486, Adresa internet (URL): http: //www.cjvrancea.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer