Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea cladire multifunctionala S+P+M (Post de Politie ,2 apartamente de serviciu,Evidenta populatiei,Biblioteca Comunala, Birou de Stare civila.


Anunt de participare numarul 94137/11.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VETIS (PRIMARIA VETIS JUD. SATU MARE)
Adresa postala: Com. Vetis, Sat Oar, ,Localitatea: Vetis, Cod postal: 447357, Romania, Punct(e) de contact: Ludovic Iuhasz, Tel.0261820702, Email: [email protected], Fax: 0261820741, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea cladire multifunctionala S+P+M (Post de Politie , 2 apartamente de serviciu, Evidenta populatiei, Biblioteca Comunala, Birou de Stare civila.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com. Vetis
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea cladire multifunctionala S+P+M (Post de Politie , 2 apartamente de serviciu, Evidenta populatiei, Biblioteca Comunala, Birou de Stare civila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
: Construirea cladire multifunctionala S+P+M (Post de Politie , 2 apartamente de serviciu, Evidenta populatiei, Biblioteca Comunala, Birou de Stare civila.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de de 20 000 RON; garantia de buna executie 5% din valoarea totala ofertata(fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
xfcvfx
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociatii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B1 din sectiunea IV; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributieipentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), la data de 01.02.2010.Certificat de inregistrare in original emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert siindustrie nationala sau teritorialaprin care se precizeaza obiectul de activitate a firmei, precum si faptul ca nu se afla in stare de faliment sau lichidare.
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG Nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente;Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa;Informatii financiare vizate de DGFPCFS (obligatoriu) din care rezulta Lg, Sp, vr
C(f) = (v(r) x F(r) - Vlce) + Lcn + Dp.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: sa fie mai mare de 10 000 000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala(Formular B2 din Sectiunea IV)Certificat de la Camera de Comert, Certificat de inregistrare;Sustinere tehnica (lista cuprinzand subcontractantii , a acordurilor de subcontractare, si formularele care prezinta subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% din indeplinirea contractului) (Formularul B2A din sectiunea IV); Recomandari din partea altor beneficiari/clienti;Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.(Formularul B4 din sectiunea IV);Declaratie care contine informatii privind:
-personalul angajat, asigurarea cu personal de specialitate.(Formularul B5 din sectiunea IV)
-numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. (Formularul B6 din sectiunea IV);Curriculum Vitae pentru personalul de conducere direct responsabil pentru indeplinirea contractului. (Formularul B7 din sectiunea IV).7.Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti. (Formularul B8 din sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani cel putin a unei lucrari similare: Se solicita cel putin o lucrare similara de valoare mai mare de4 000 000RON .Prin lucrare similara se intelege maxim doua contracte de lucrari din codurile CPV 45.21 Contractul/contractele de lucrari trebuie sa cuprinda cel putin lucrarile prevazute de codurile CPV: 45.21-45210000Se solicita ca valoarea fara TVA a contaractului sau valoarea cumulata fara TVA a celor doua contracte sa fie de cel putin 6 000 000 RON.Experienta similara va fi insotita si de recomandarea din partea beneficiarului respectiv intocmita in conformitate cu prevederile de la B.3.2. pct. 5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2010 10:00
Locul: Jud. Satu Mare, Com Vetis, Sat. Vetis, Str. Principala, Nr.426., sala de sedinta a primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul NAtional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02121304642, Email: [email protected], Fax: 021213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Oradea, Parcul Traian, Nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426-881
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Com Vetis
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 426, Loc. Vetis, Jud. Satu Mare, Localitatea: Vetis, Cod postal: 0261-820702, Romania, Adresa internet (URL): vetis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2010 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer