Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Construirea unui pasaj subteran in vederea descongestionarii traficului rutier din Zona Metropolitana Craiova ? realizare pasaj denivelat subteran, pe sub intersectia strazii Aries cu str. A.I.Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluari


Anunt de participare numarul 129869/06.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Municipiului Craiova -Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251/415907, In atentia:  Cristina Cretu, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Construirea unui pasaj subteran in vederea descongestionarii traficului rutier din Zona Metropolitana Craiova ? realizare pasaj denivelat subteran, pe sub intersectia strazii Aries cu str. A.I.Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe bvd. Carol I ? str. Aries? (executie).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova, intersectia strazii Aries cu A.I.Cuza respectiv cu str.Imparatul Traian
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui pasaj subteran in vederea descongestionarii traficului rutier din Zona Metropolitana Craiova ? realizare pasaj denivelat subteran, pe sub intersectia strazii Aries cu str. A.I.Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe bvd. Carol I ? str. Aries? (executie)in conformitate cu cerintele Proiectului Tehnicnr.9255 / 2011intocmit de Asocierea SC SEARCH CORPORATION - SC GRANT CPC SRL.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungimea pasajului subteran 405, 32m, in conformitate cu cerintele Proiectului Tehnicnr.9255 / 2010intocmit de Asocierea SC SEARCH CORPORATION - SC GRANT CPC SRL.
Valoarea estimata fara TVA: 44, 739, 855.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 800.000 lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul de stat si Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertei castigatoare, autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl.privind situatia personala a operatorului economic: Anexa 10;
-Decl.privind calitatea de participant la procedura: Formular 12C;
-Certificat participare la licitatie cu oferta independenta: Anexa?Ordin nr.314/2010;
-Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Formular 1; -Cazier judiciar pentru societate precum si pentru administratorul/administratorii societatii;
-Certificate: 1.Persoane juridice romane: a)certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale; b)certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;2. Persoane juridice straine: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului(CUI);
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Pentru persoanele juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010):
- pentru persoane jurifice/fizice romane: Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), inregistrate la organele competente;
- pentru persoane juridice/fizice straine: bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestora este prevazutade legislatia tarii in care este stabilit (2008, 2009, 2010)
- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: Formular nr. 11;
- Lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egal sau mai mare decat: 85 000 000 lei (exclusiv TVA), respectiv19.962.892, 50 Euro.- Valoarea indicatorului "Lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani" trebuie sa fie cuprinsa in intervalul 90-100% (active circulante/datorii curente x 100). In cazul in care valoarea indicatorului este mai mare de 100% se considera ca cerinta este indeplinita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani: Anexa nr.16;
- Experienta similara: Formular nr. 21, contract de lucrari, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces verbal de receptie finala (daca a expirat perioada de garantie oferita prin contract), recomandare sau certificat de indeplinire obligatiilor contractuale;
- Informatii privind obligatiile contractuale in curs: Anexa nr.30, dupa caz;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari: Anexa nr.13, Anexa nr.33;
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Anexa nr.14;
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: CV, diplome studii de profil, acte calificari, atestate/certificate profesionale, legitimatii;
-Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii: Anexa 17, documente care atesta disponibilitatea;
- Informatii privind subcontractantii: compl. Anexei nr.18, dupa caz;
- standarde de asigurare a calitatii (ISO 9001:2008 sau echivalent);
- Informatii privind masurile de protectia mediului: ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare, incluse in cadrul unui/unor contract/contracte, respectiv: -Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane, cu o valoare egala sau mai mare decat 20.800.000 lei(exc.TVA); Lucrari de drumuri, cu o valoare egala sau mai mare decat 10.800.000 lei(exc.TVA; Lucrari de instalatii electrice, cu o valoare egala sau mai mare decat 4.500.000 lei(exc.TVA); Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu apa si si canalizare a apelor rezidualela mare distanta, cu o lungime de min 1643 ml; Lucrari deconstructii de canalizare de ape pluviale , cu o lungime de min.450 ml;Nivel minim dotare tehnica: Statie de asfalt(capacitate minim 120t/h)-1 buc.;Statie de betoane(capacitate minim 100mc/h)-1 buc;Autoincarcator > 3mc-2buc; Compactor terasamente >8t-2buc;Excavator 25t-2 buc.;Trailar 20t?1buc.;Repartizator asfalt-grinda extensibila la 7m-1buc.;Compactor asfalt 10-25t-1 buc.;Autobascul., camioane si dumpere16-30 t-4 buc.; Autotransportoare beton >=8 mc-4 buc.; Instalatie telescopica de betonare 9mc/h ?1buc.;Inst.de vibrat betoane 2300 W/diametru 38 mm-8 buc.;Echipament pentru executie pereti mulati-Latime sapa 80cm?1 buc.;Macara >100 t-1 buc.;Auto macara >= 100t-1 buc.;Nivel minim personal: 1 manager de proiect(coordonator al lucrarilor), experienta profesionala specif.3ani;1 Sef santier, ing./sing.constr.specialit.drumuri si poduri sau echiv., experienta.profesionala specif. min.3ani;Resp.tehnici cu executia, dom.drumuri si poduri, atestati profesional, cu experienta profesionala spec. min.3ani; Resp.privind controlul tehnic de calitate, domeniile drumuri si poduri, produse pt constr., cu experienta, experienta profesionala specif. min.3ani;1 Topometrist autorizat, cu experienta profesionala specif. de minim 1 an; 1 Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, cu experienta profesionala spec.de min.1an.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica, in conf.cu preciz.din fisa de date, cap.IV.2, atasata anunt.de particip.si in conf. cu HG 1660/2006, cu modif. si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
28/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S120-198180 din 25.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova - Sala Nicolae Romanescu din str. A. I. Cuza nr. 7, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor?poli urbani de crestere?, Domeniulde interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Subdomeniul : ? Poli de crestere?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic, in SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie, atasata prezentului anunt de participare, in sectiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica
Adresa postala:  Str. A. I. Cuza, nr.1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585 , ,Romania, Tel. 0251/416235, Fax:  0251 411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer