Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii, aferenta obiectivului de "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov-Simeria, componenta a Coridorului Pan European IV pentru a asigur


Anunt de participare (utilitati) numarul 143419/30.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Blvd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Coman, Tel. +40 213199528/122204, Email: [email protected], Fax: +40 213158549, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii, aferenta obiectivului de "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov-Simeria, componenta a Coridorului Pan European IV pentru a asigura circulatia trenurilor cu o viteza de 160 km/h" tronsonul Coslariu-Simeria - lotul 1 si tronsonul Sighisoara - Coslariu - lotul 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Lotul 1 - Judetele Alba si Hunedoara.
Lotul 2 - Judetele Mures, Sibiu si Alba.
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1: "Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii" aferenta obiectivului ?Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului Pan European IV pentru a asigura circulatia trenurilor cu o viteza de 160 km/h, tronsonul Coslariu - Simeria" include sevicii de supervizare a doua contracte de lucrari aferente loturilor geografice (Coslariu - Vintu de Jos si Coslariu - Simeria) ce vor acoperi lucrari civile in statii, terasamente si consolidari, poduri, podete, tuneluri, energoalimentare si telecomunicatii feroviare si contractului pentru lotul de lucrari de executie instalatii semnalizare, ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), centralizare electronica si Centru de Control Operational Simeria.
Lotul 2: "Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii" aferenta obiectivului ?Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului Pan European IV pentru circulatia trenurilor cu o viteza de 160 km/h, tronsonul Sighisoara - Coslariu" include sevicii de supervizare a trei contracte de lucrari aferente loturilor geografice (Coslariu - Micasasa, Micasasa-Atel si Atel- Sighisoara) ce vor acoperi lucrari civile in statii, terasamente si consolidari, poduri, podete, tuneluri, energoalimentare si telecomunicatii feroviare si contractului pentru lotul de lucrari de executie instalatii semnalizare, ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), centralizare electronica si Centru de Control Operational Simeria.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: "Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii" aferenta obiectivului ?Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului Pan European IV pentru a asigura circulatia trenurilor cu o viteza de 160 km/h, tronsonul Coslariu - Simeria" (inclusiv activitatea de publicitate cu codul CPV 79341000-6)
Lotul 2: "Consultanta in domeniul managementului executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii" aferenta obiectivului ?Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov ? Simeria, componenta a Coridorului Pan European IV pentrua asigura circulatia trenurilor cu o viteza de 160 km/h, tronsonul Sighisoara - Coslariu" (inclusiv activitatea de publicitate cu codul CPV 79341000-6)Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0.
Valoarea estimata fara TVA: 115, 343, 397RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
67 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 940.000 lei pentru lotul 1 si 1.360.000 lei pentru lotul 2. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 2 din Sectiunea Formulare).Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 alin (1) d) si alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este: 11.811, 99 lei pentru lotul 1 si 12.021, 44 lei pentru lotul 2.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (fara TVA)- pentru fiecare lot in parte. Modalitate de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf. art.90 alin (3) din HG 925/2006 modificata si completata. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune si Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 15 din sectiunea Formulare).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formularul 3.1 din Sectiunea Formulare;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formularul 4.1 din Sectiunea Formulare;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formularul 6 din Sectiunea Formulare; pentru subcontractanti, daca este cazul, Formularul 13 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;
5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul 7 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: George Micu, Sorin Alexandru Trandafirescu, Victor Alexandru, Monica Maria Mihaileanu, Luca Macedon Irimes, Iuliu Florin Tomescu, Iulian Danut Bleotu, Constanta Daniela Coman, Liliana Mariana Navrapescu, Lavinia Simona Bala, Florina Mirica, Vasile Barbu, Manuela Badea, Razvan Dorin Berceanu, Luminita Iuga, Mircea Eugen Sandu, Ileana Schipor, Oana Maria Bolchis, Madalina Arhire, Ioana Alexandra Ivan, Eugen Zubcov, Ionut Melinte, Georgiana Preda, Mariana Buholt, Mirela Gabriela Laudat.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata:
-Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte:
a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;
b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
- Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate autorizat al ofertantului pentru activitati de tipul celor supuse prezentei procedurii de achizitie publica se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului propus a fi clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
2. Autorizari/Agremente eliberate de Autoritatea Feroviara romana - AFER pentru furnizarea de servicii feroviare de consultanta, supervizare. Conform prevederilor OMT 290/2000, Anexa 1, cap. II, art. 8, lit. a, precum si Anexa 5, cap. II, art. 8, lit. a, solicitantii de agremente tehnice, trebuie sa depuna la AFER cereri in acest sens, cereri ce primesc numere de inregistrare. Ca urmare, in vederea
calificarii ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
a) Ofertantii care detin agremente AFER valabile vor prezenta in oferte copii lizibile ale acestora semnate si stampilate de ofertant ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vize.
b) Ofertantii straini care nu detin agremente AFER valabile, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
c) Ofertantii romani si straini care nu detin autorizatii/agremente AFER sau orice alte documente doveditoare, vor depune un angajament ferm ce va stipula ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, acesta se obliga sa obtina, fara niciun cost pentru autoritatea contractanta, toate autorizatiile/agrementele AFER.
Autoritatea Contractanta (Comisia de evaluare) va solicita ofertantului propus a fi clasat pe primul loc, inainte de finalizarea raportului procedurii de atribuire, prezentarea autorizatiei/agrementului AFER.
Semnarea contractului este conditionata de prezentarea documentelor mai sus mentionate.Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro
In cazul asocierilor, cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza. Subcontractantul (daca este cazul) trebuie sa indeplineasca cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani. Nivelul minim al cifrei medii de afacei in domeniul de activitate aferent
contractului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: 94.000.000 lei pentru lotul 1;
136.000.000 lei pentru lotul 2.
Ofertantii straini vor face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI; Anul 2012:1 euro = 4, 4560 LEI. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa. Daca un grup de opereratori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formularul 8 din Sectiunea Formulare. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile legale beneficiaza de reducere cu 50%.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune formularul 8 din Sectiunea Formulare, in original.
2.In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi
demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conf.cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.
a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra
de afaceri va fi indeplinita de un singur sustinator.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune:
-Angajament Tert sustinator financiar (Formular 19 din Sectiunea Formulare;
-Formularul 3.2 din Sectiunea Formulare;
-Formularul 4.2 din Sectiunea Formulare;
-Formularul 7 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara.Pentru demonstrarea experientei similare a ofertantului in contracte de servicii de supervizare pentru: lucrari de infrastructura feroviara/lucrari de reabilitare/ modernizare/constructie noua a
infrastructurii feroviare ofertantul trebuie sa prezinte, ca o cerinta minima
obligatorie:
-o lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani raportati la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Serviciile de supervizaretrebuie sa fie duse la bun sfarsit si sa confirme prestarea la nivelul a maximum (2) contracte in valoare cumulata de cel putin:
47.000.000 lei pentru lotul 1; 68.000.000 lei pentru lotul 2, si dovedite prin certificate/documente.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Ofertantul va face conversia valorilor la
cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Valoarea serviciilor similare care va fi luata in considerare pentru experienta
similara este valoarea corespunzatoare perioadei de trei ani raportata la termenul
limita de depunere al ofertelor.*prin servicii duse la bun sfarsit, conform
art.13 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, se intelege:
-servicii receptionate partial;
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune
expirarea perioadei de garantie).Ofertantii care trebuie sa efectueze
conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii
anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut
inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune:
Formularele 9 si 9.1 din Sectiunea Formulare, in original.
In conformitate cu prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi
demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin(2), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra
de afaceri va fi indeplinita de un singur sustinator.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune:
-Angajament Tert sustinator tehnic-Formularele 20 si 21 din Sectiunea Formulare;
-Formularul 3.2 din Sectiunea Formulare;
-Formularul 4.2 din Sectiunea Formulare;
-Formularul 7 din Sectiunea Formulare.
Ofertantii trebuie sa declare toti subcontractantii indiferent de procentul de subcontractare si toate datele de recunoastere a subcontractantilor (daca este cazul).
Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului.
In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica.
Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.
Ofertantii trebuie sa declare toti subcontractantii indiferent de procentul de subcontractare si toate datele de recunoastere a subcontractantilor (daca este cazul).
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune:
Formularul 13 din Sectiunea Formulare.
Ofertantii trebuie sa asigure doua echipe pentru fiecare lot in parte pentru a sustine activitatile din caietele de sarcini aferente fiecarui lot.Cerintele minime pentru expertii cheie K1 pentru lotul 1 sunt: 1.1. (K1) Coordonatorul de Echipa (Inginerul FIDIC)
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioareab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.b) Experienta specifica:
- experienta in calitate de Manager/Coordonator intr-un proiect (indiferent de obiectul contractului)- implicarea expertului in cel putin un contract de servicii de consultanta sau supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare in domeniul infrastructurii/ suprastructurii feroviare** duse la bun sfarsit*, derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC*****.1.2. (K1) Asistentul de Administrare Contracte executia lucrarilor de constructii si instalatii(exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizarea electronica)
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare;ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
- experienta in calitate de Manager/Coordonator intr-un proiect (indiferent de obiectul contractului)- implicarea expertului in cel putin un contract de servicii de consultanta sau supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare in domeniul infrastructurii/ suprastructurii feroviare** duse la bun sfarsit*.1.3. (K1) Asistentul de Administrare Contract lucrari de specialitate ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), centralizare electronica, semnalizare feroviara si CCO Simeria
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare cu specialitate in profil electric sau electronic sau telecomunicatii;ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
Experienta ca specialist pentru cel putin una din specialitatile: instalatii de semnalizari cale ferata, centralizare electronica cale ferata, telecomunicatii cale ferata, ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), in cel putin un contract de servicii de consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** duse la bun sfarsit* sauin cel putin un contract de lucrari constructii sau de reabilitare, a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** finalizat***.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte lista cu expertii K1 pentru fiecare lot in parte (Formularul 10.2 din sectiunea Formulare).Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: - Curriculum Vitae pentru fiecare expert din cadrul unei perioade de referinta, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an, semnat de titular (Formularul 11 din sectiunea Formulare).- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- Declaratia de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus (Formularul 12 din sectiunea Formulare) sau angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate o astfel de persoana/persoane).
1.4. (K1) Expert pentru exploatare feroviara
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare inginerie;ab)cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta in consultanta/ supervizare lucrari de reabilitare a infrastructurii/suprastructurii feroviare**** sau lucrari de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****, in cel putin una dintre specialitatile: infrastructura/ suprastructura de cale ferata, lucrari de arta cai ferate, instalatii de semnalizari, sau in exploatare feroviara.1.5. (K1) Expert pentru lucrari de infrastructura-suprastructura feroviarapentru lotul geografic Simeria-Vintu de Josa) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare inginerie, cu specialitatea constructii civile*;
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b)Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist infrastructura/ suprastructura in consultanta/ supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** sauin lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****.1.6. (K1) Expert pentru lucrari de infrastructura-suprastructura feroviara pentru lotul geografic Vintu de Jos-Coslariua) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare inginerie, cu specialitatea constructii civile**;
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b)Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist infrastructura/ suprastructura in consultanta/ supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** sauin lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: - Curriculum Vitae pentru fiecare expert din cadrul unei perioade de referinta, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an, semnat de titular (Formularul 11 din sectiunea Formulare).- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- Declaratia de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus (Formularul 12 din sectiunea Formulare) sau angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate o astfel de persoana/persoane).
1.7.(K1) Expert pentru lucrari dearta (poduri, podete, viaducte)
a)Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare constructii civile**.
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist in lucrari de arta cai ferate, in consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** sauin lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****.1.8. (K1) Expert pentru lucrari tunel
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare cu specialitatea constructii civile**.
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b)Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist in tunele feroviare, in consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** sauin lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****.1.9. (K1) Expert pentru lucrari instalatii electrice feroviarea) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare cu profil electric;
ab)cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist in instalatii fixe de tractiune electrica in consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****, sau in lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/suprastructurii feroviare****.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: - Curriculum Vitae pentru fiecare expert din cadrul unei perioade de referinta, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an, semnat de titular (Formularul 11 din sectiunea Formulare).- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- Declaratia de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus (Formularul 12 din sectiunea Formulare) sau angajamentul de participare al persoanei/persoanelor respaonsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate o astfel de persoana/persoane).
Cerintele minime pentru expertii cheie K1 pentru lotul 2 sunt:
2.1. (K1) Coordonatorul de Echipa (Inginerul FIDIC)
a) ( Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioareab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica :
- experienta in calitate de Manager/Coordonator intr-un proiect (indiferent de obiectul contractului)- implicarea expertului in cel putin un contract de servicii de consultanta sau supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare in domeniul infrastructurii/ suprastructurii feroviare** duse la bun sfarsit*, derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC*****.2.2.(K1) Asistentul de Administrare Contracte executia lucrarilor de constructii si instalatii(exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizarea electronica)a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare;ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
- experienta in calitate de Manager/Coordonator intr-un proiect (indiferent de obiectul contractului)- implicarea expertului in cel putin un contract de servicii de consultanta sau supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare in domeniul infrastructurii/ suprastructurii feroviare** duse la bun sfarsit*.2.3. (K1) Asistentul de Administrare Contract lucrari de specialitate ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), centralizare electronica, semnalizare feroviara si CCO Simeria
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare cu specialitate in profil electric sau electronic sau telecomunicatii;ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
Experienta ca specialist pentru cel putin una din specialitatile: instalatii de semnalizari cale ferata, centralizare electronica cale ferata, telecomunicatii cale ferata, ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), in cel putin un contract de servicii de consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** duse la bun sfarsit* sauin cel putin un contract de lucrari constructii sau de reabilitare, a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** finalizat***.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: - Curriculum Vitae pentru fiecare expert din cadrul unei perioade de referinta, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an, semnat de titular (Formularul 11 din sectiunea Formulare).- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- Declaratia de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus (Formularul 12 din sectiunea Formulare) sau angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contactului (daca ofertantul nu are angajat/angajate o astfel de persoana/persoane).
2.4. (K1) Expert pentru exploatare feroviara
b)Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare inginerie;ab)cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta in consultanta/ supervizare lucrari de reabilitare a infrastructurii/suprastructurii feroviare**** sau lucrari de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****, in cel putin una dintre specialitatile: infrastructura/ suprastructura de cale ferata, lucrari de arta cai ferate, instalatii de semnalizari, sau in exploatare feroviara.2.5. (K1) Expert pentru lucrari de infrastructura-suprastructura feroviara pentru lotul geografic Sighisoara - Atela) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare inginerie, cu specialitatea constructii civile**;
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
c)Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist infrastructura/ suprastructura in consultanta/ supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** sauin lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****.2.6. (K1) Expert pentru lucrari de infrastructura-suprastructura feroviara pentru lotul geografic Atel ? Micasasaa) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare inginerie, cu specialitatea constructii civile**;
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
c)Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist infrastructura/ suprastructura in consultanta/ supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** sauin lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****.2.7. (K1) Expert pentru lucrari de infrastructura-suprastructura feroviara pentru lotul geografic Micasasa- Coslariu
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare inginerie, cu specialitatea constructii civile**;
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
c)Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist infrastructura/ suprastructura in consultanta/ supervizare in lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** sauin lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: - Curriculum Vitae pentru fiecare expert din cadrul unei perioade de referinta, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an, semnat de titular(Formularul 11 din sectiunea Formulare).- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- Declaratia de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus (Formularul 12 din sectiunea Formulare) sau angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate o astfel de persoana/persoane).
2.8. (K1) Expert pentru lucrari dearta (poduri, podete, viaducte)
c)Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare constructii civile**.
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
b) Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist in lucrari de arta cai ferate, in consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** sauin lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****.2.9. (K1) Expert pentru lucrari tunel
a) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare cu specialitatea constructii civile**.
ab) cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
d) Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist in tunele feroviare, in consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**** sauin lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****.2.10. (K1) Expert pentru lucrari instalatii electrice feroviarea) Studii si cerinte generale:
aa) absolvent de studii superioare cu profil electric;
ab)cunostinte bune de limba romana si / sau engleza.
c) Experienta specifica:
Minimum 3 ani experienta ca specialist in instalatii fixe de tractiune electrica in consultanta/ supervizare lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/ suprastructurii feroviare****, sau in lucrari de constructii sau de reabilitare a infrastructurii/suprastructurii feroviare****.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: - Curriculum Vitae pentru fiecare expert din cadrul unei perioade de referinta, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an, semnat de titular (Formularul 11 din sectiunea Formulare).- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;
- Declaratia de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus (Formularul 12 din sectiunea Formulare) sau angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate o astfel de persoana/persoane).
* prin servicii duse la bun sfarsit, conform art.13 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, se intelege: -servicii receptionate partial;
-lucrari receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).
** prin ?constructii civile? se va intelege profilul privind infrastructura de: constructii civile, industriale, transporturi, alte constructii, amenajari sau instalatii legate de infrastructurile mentionate. Sintagma ?constructii civile? este folosita in sensul de ?civil works? in conformitate cu practicile UE, reprezentand toate specializarile care pot fi asimilate acestei categorii.*** prin formula ?contract de lucrari finalizat?, se intelege:
-lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala sau
-lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor sau-lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.**** prin domeniul infrastructurii/ suprastructurii feroviare se intelege infrastructura feroviara asa cum este definita aceasta in OMT 290/2000.
***** Un contract de supervizare poate fi considerat similar cu unul desfasurat in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC, daca: - Supervizorul verifica: -Calitatea lucrarilor executate si conformitatea acestora cu proiectul si specificatiile;
-Conformitatea cu programul de executie a lucrarilor;
-Respectarea obligatiilor contractuale ale Partilor;
- Supervizorul certifica valoarea lucrarilor executate, spre efectuarea platii de catre Beneficiar;
- Supervizorul emite modificari (specificatii tehnice sau altele);
- Supervizorul analizeaza revendicarile Partilor si emite decizii in privinta modului de solutionare a acestora.
Modalitatea de indeplinire
-
Ofertantul va depune o declaratie in original, privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune:
Formularul 10 din Sectiunea Formulare.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri(ISO 9001:2008 sau echivalent).
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va depune:
- certificat, documente, alte dovezi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/1/
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2013 13:00
Locul: Bucuresti, Sector 1, Bdul Dinicu Golescu, nr.38 - Palat CFR et.3 aripa Dinicu Golescu cam. 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 1 - Modernizarea si dezvoltarea axelor prioritare TEN-T in scopul dezvoltarii unui sistem durabil de transport si integrarii acestuia in retelele de transport ale UE, Domeniul major de interventie 2 - Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare de-a lungul Axei Prioritare TEN - T 22, planificat pentru co-finantare din Fondul de Coeziune in cadrul POS-T 2007-2013
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
VI.3) Alte informatii
Limba care guverneaza contractul este limba romana.Toate comunicarile intre Prestatorul de Servicii si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana. Ca urmare consultantul va include in onorariile expertilor costurile traducatorilor autorizati(daca este cazul). Toate documentele ofertei in alta limba, vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul ofertelor declarate conforme care prezinta preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis sigilat, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului propus a fi pe primul loc, inainte de finalizarea Raportului procedurii de atribuire, prezentarea de documente relevante care sa demonstreze experienta profesionala generala si cea specifica mentionata in CV-urile depuse in oferta ale expertilor cheie. Serviciile de publicitate vor fi achizitionate de Consultant cu respectarea legislatiei in vigoare. Cerintele referitoare la activitatea de publicitate se gasesc in Anexa 2 din caietele de sarcini. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere (Formularul 15), care va include, obligatoriu si urmatoarele clauze: toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in asociatie/consortiu pe intreaga durata a contractului. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire disponibila in SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii prevederilor Legii 455/2001 privind semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer