Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta in domeniul managementului si executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii Tronsonul 1: Frontiera - Curtici - Arad - km 614


Anunt de participare (utilitati) numarul 133725/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Arhire, Tel. +40 213199528/122360, Email: [email protected], Fax: +40 213192432, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consultanta in domeniul managementului si executiei si pentru verificarea executiei lucrarilor de constructii si instalatii Tronsonul 1: Frontiera - Curtici - Arad - km 614
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Frontiera - Curtici - Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul care face obiectul prezentei licitatii cuprinde supervizarea lucrarilor de reabilitare /modernizare a infrastructurii feroviare, care sa asigure viteze maxime de cel putin 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru cele de marfa, lucrari executate pe linie dubla, in conditiile asigurarii derularii circulatiei feroviare in zona lucrarilor pe intreaga perioada a executiei acestora, cuprinzand urmatoarele domenii de specialitate: 1. infrastructura si suprastructura linii de cale ferata variante de traseu cale ferata dubla lucrari de consolidare terasamente; 2. electrificare si energoalimentare; 3. telecomunicatii feroviare; 4. semnalizari feroviare, ERTMS, GSM-R; 5. lucrari de constructii civile (reabilitare cladiri si spatii aferente instalatiilor tehnologice si publicului calator, peroane, copertine, amenajari pentru persoanele cu dizabilitati).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii: Consultantaindomeniulmanagementuluiexecutieisipentru verificareaexecutieilucrarilor deconstructiisiinstalatiiTronsonul 1: Frontiera ? Curtici ? Arad ? Km 614, va asigura rolul de Inginer FIDIC in sensul prevederilor contractului FIDIC de lucrari, conform contractului de servicii, siconform conditiilor speciale (CFR) si generale (HG 1405/2010, anexa nr.2).
Valoarea estimata fara TVA: 31, 753, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
55 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
620.000 lei sau echivalentul in euro la cursul de schimb al BNR din data constituirii acesteia. Garantia de participare: va fi valabila 120 zile de la data limita de depunerii ofertelor, se constituie prin virament bancar pentru care se prezinta O.P. in original confirmat de banca emitenta sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original(Formularului 11 din Sectiunea III).In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale. Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA, se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in care caz garan?ia de buna execu?ie devine anexa la contract, sau- prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale. Contractantul are obliga?ia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozi?ia autorita?ii contractante cf. art. 90 alin (3) din HG.925/2006 modificata ?i completata.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributie nerambursabila de la CE 85% si Buget de stat 15%; Contributie buget de stat pentru acoperire cheltuieli cu TVA (cheltuieli eligibile conform legislatiei nationale in domeniul fiscal).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si codului fiscal in vigoare, conform art.28 Asocieri fara personaliatate juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 (Formularul 1)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: Ion Stoichescu, Marius-Stefan Corduneanu, Sorina Baicu, Andreea Chirita, Cristina Petrescu, Costinela Marghescu, Ruxandra Calin, Monica Mihaileanu, Camelia Lazar, Florina Mirica, Ionut Melinte, Daniela Coman, Madalina Arhire, Roxana Dragomir, Marius Chiper, Tamara Anton, Virgil Tcaciuc, Elena Marin).Declaratii privind neincadrarea in dispozitiile art.180 (Formularul A) si 181 (Formularul B) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 (Formular 2).
Indeplinirea obligatiilor de plata bugetare: a. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie lizibila conform cu originalul. b. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie lizibila conform cu originalul.
Cerinta obligatorie: Depunerea documentelor solicitate privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare care atesta ca nu au datorii, iar in cazul in care acestea exista sa depuna dovezile reesalonarii acestora: Conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in copie; toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in copie. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste cerinte obligatorii, oferta va fi respinsa ca inacceptabila. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator) - Formularul D cu Anexa la Formularul D, in care se va mentiona calitatea de participant la procedura, partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le execute si datele de recunoastere ale acestora.
Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului. In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica.
Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentate initial.
Ofertantii trebuie sa declare toti subcontractantii indiferent de procentul de subcontractare si toate datele de recunoastere a subcontractantilor (daca este cazul).
Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleiasi proceduri: sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza; sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Inscrierea in registrul comertului sau al profesiei: a) Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990; b) Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate a certificatului constator in original/copie legalizata.Cerinte obligatorii: Se depun documentele de mai sus in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; traducerea autorizata in limba romana (unde este cazul).
Nota: a) Documentele privind capacitatea de exercitate a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre terti sustinatori; b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Agrement Tehnic Feroviar eliberat de Autoritatea Feroviara romana - AFER pentru furnizarea de servicii.
Conform prevederilor OMT 290/2000, Anexa 1, cap. II, art. 8, lit. a, precum si Anexa 5, cap. II, art. 8, lit. a, solicitantii de agremente tehnice, trebuie sa depuna la AFER cereri in acest sens, cereri ce primesc numere de inregistrare.Ca urmare, in vederea calificarii ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
a) Ofertantii care detin agremente AFER valabile vor prezenta in oferte copii lizibile ale acestora semnate si stampilate de ofertant ?conform cu originalul?.
b) Ofertantii straini care nu detin agremente AFER valabile, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
c) Ofertantii care nu detin agremente AFER sau orice alte documente doveditoare, vor depune un angajament ferm ce va stipula ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, acesta se obliga sa obtina, fara niciun cost pentru autoritatea contractanta, in maximum 45 de zile de la notificarea castigatorului, toate autorizatiile/agrementele AFER necesare, aceasta fiind o conditie premergatoare semnarii contractului.d) In cazul in care autorizarile/agrementele AFER nu se pot obtine in termenul de mai sus, din motive independente de ofertant, ofertantul are obligatiade a solicita Autoritatii Contractante decalarea a termenului de depunere a autorizarilor/agrementelor AFER stabilit la punctul c). Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizarilor/agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator.
In acest sens, se atrage atentia ofertantilor asupra necesitatii pregatirii din timp a documentatiilor necesare in vederea obtinerii de agremente AFER in termenele prevazute in OMT 290/2000.
Ofertantii vor fi obligati sa-si prelungeasca valabilitatea ofertelor si a garantiilor de participare pentru acoperirea si a situatiilor de mai sus.
Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro
In cazul asocierilor, cerintele trebuie indeplinite de catre toata asocierea impreuna cu subcontractantii prin cumul si corespunzator cu tipul lucrarilor ce urmeaza sa fie execute in cadrul contractului de catre fiecare in parte. Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acestea constituie o resursa netransferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2) din care sa rezulte media cifrei de afaceri in domeniul contractului, pe ultimii 3 ani (fara anul in curs) in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, care trebuie sa fie de minimum 30.000.000 lei (fara TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
i. Completare 1 cerinte experti:
*prin ?constructii civile? se va intelege profilul privind infrastructura de: constructii civile, industriale, transporturi, alte constructii, amenajari sau instalatii legate de infrastructurile mentionate. Sintagma ?constructii civile? este folosita in sensul de ?civil works? in conformitate cu practicile UE, reprezentand toate specializarile care pot fi asimilate acestei categorii;**prin experienta similara sau in domeniul infrastructurii feroviare se intelege strict experienta in infrastructura feroviara asa cum este definita aceasta in OMT 290/2000;*** prin contract de servicii duse la bun sfarsit, conform art.13 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, privind formularea criteriilor de calificare si selectie, se intelege:
-servicii receptionate partial; -servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).
j. Completare 2 cerinte experti:
****similar FIDIC Un contract de supervizare poate fi considerat similar cu unul desfasurat in baza Conditiilor Generale de Contract FIDIC, daca: - Supervizorul este considerat a fi independent sau impartial, - Supervizorul verifica: ? Calitatea lucrarilor executate si conformitatea acestora cu proiectul si specificatiile;? Conformitatea cu programul de executie a lucrarilor;? Respectarea obligatiilor contractuale ale Partilor;
- Supervizorul certifica valoarea lucrarilor executate, spre efectuarea platii de catre Beneficiar;
- Supervizorul emite modificari (specificatii tehnice sau altele);
- Supervizorul analizeaza revendicarile Partilor si emite decizii in privinta modului de solutionare a acestora.
1. Experienta similara: Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul B4). In acest sens, ca o cerinta minima obligatorie ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite de documente doveditoare din care sa reiasa ca sunt indeplinite cerintele de valoare cumulata de cel putin 30.000.000 lei din maximum doua contracte.2. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani (Formularul F cu Anexa la Formularul F).
3. Ofertantul va depune o lista lista cu expertii principali (categoria 1) implicati in derularea contractului (Formularul 3).
A.Coordonator echipa/sef echipa consultanta: a)Studii si cerinte generale: absolvent studii superioare de lunga durata cu diploma/certif. de absolvire de inginer constr. civile*; cunostinte bune de limba romana si/sau engleza; b)Experienta profesionala in domeniu: cel putin 5 ani experienta in consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constr.a infra/suprastruct. feroviare** care au inclus cel putin trei dintre specialit: infra./suprastruct.CF, lucrari de arta CF, instalatii de semnalizari, electrificare/energoalimentare, telecom. feroviare, lucrari de constr.civile CF (se exclud domeniile tramvai si metrou);c) Experienta specifica: participare in calitate de Coord.de proiect/echipa sau in pozitii similare care sunt: Director/Manager Proiect de consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constr.a infrastruct/suprastruct feroviare** in cel cel putin un contract de servicii duse la bun sfarsit*** derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC****
B.Responsabil cu lucrarile la infrastructura si suprastructura caii: a) Studii si cerinte generale: absolvent studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer de constructii civile*, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza; b) Experienta profesionala in domeniu: cel putin 5 ani experientain consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constructie a infrastructurii/suprastructurii feroviare** care au inclus specialitatile de infrastructura si suprastructura feroviara (se exclud domeniile tramvai si metrou); c) Experienta specifica: participare in calitate de expert in echipa de consultanta/ supervizare lucrari de reabilitare/ constructie a infrastructurii/suprastructurii feroviare** de tipul si specialitatea descrise mai sus in cel putin un contract de servicii duse la bun sfarsit*** derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC****.
C.Responsabil cu lucrarile de structuri constructii civile, poduri, podete (lucrari de arta CF): a) Studii si cerinte generale: absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginerconstructii civile*, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza; b) Experienta profesionala in domeniu: cel putin 5 ani experienta in consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constructie a infrastructurii/ suprastructurii feroviare**, care au inclus specialitatile: constructii civile, poduri sau tuneluri de cale ferata (lucrari de arta cai ferate) (se exclud domeniile tramvai si metrou); c) Experienta specifica: participarea in calitate de expert in echipa de consultanta/supervizare lucrari de lucrari de reabilitare/constructii de tipul si specialitatea descrise mai sus, in cel putin un contract de servicii duse la bun sfarsit *** derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC****.
D. Expert?responsabil cu lucrarile de semnalizare si telecomunicatii: a) Studii si cerinte generale: absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer cu specialitate in profil electric;cunostinte bune de limba romana si/sau engleza; b) Experienta profesionala in domeniu: cel putin 5 ani experienta in consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constructie a infrastructurii/suprastructurii feroviare**, care au inclus specialitatile: semnalizari si/sau telecomunicatii de cale ferata (se exclud domeniile tramvai si metrou), si/sau instalarea de echipamente de tip ETCS/ERTMS nivel 2; c) Experienta specifica: participarea in calitate de expert in echipa de consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constructie de tipul si specialitatea descrise mai sus, in cel putin un contract de servicii duse la bun sfarsit*** derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC****.
E. Responsabil cu lucrarile la linia de contact si energoalimentare: a) Studii si cerinte generale: absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer cu specialitate electro-energetica sau echivalent, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza; b) Experienta profesionala in domeniu: cel putin 5 ani experientain consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constructie a infrastructurii/suprastructurii feroviare**, care au inclus specialitatile: linie de contact de cale ferata, energo-alimentare(se exclud domeniile tramvai si metrou); c) Experienta specifica: participarea in calitate de expert in echipa de consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constructii de tipul si specialitatea descrise mai sus, in cel putin un contract de servicii duse la bun sfarsit*** derulat in conformitate cu prevederile Conditiilor de Contract FIDIC sau similar FIDIC****.
F.Responsabil pentru cantitati, masuratori, probe, teste de laborator si calitate: a) Studii si cerinte generale: absolvent studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer intr-una dintre specialitatileexpertilor A?E, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza; b) Experienta profesionala in domeniu: cel putin 5 ani experienta in consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constr a infra/suprastruct feroviare**, care au inclus specialitatile: infrastructura/suprastructura CF, poduri sau tuneluri (lucrari de arta CF), instalatii de semnalizari, electrificare/energo-alimentare, telecomunicatii feroviare, lucrari de constructii civile CF (se exclud domeniile tramvai si metrou); c) Experienta specifica: participare in calitate responsabil pentru cantitati, masuratori, probe, teste de laborator si calitate in echipa de consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constr de tipul si specialitatea descrise mai sus, in cel putin un contract de servicii duse la bun sfarsit***.
G. Expert ? Responsabil securitatea si sanatatea muncii: a) Studii si cerinte generale: absolvent studii superioare de lunga durata cu diploma de inginer intr-una dintrespecialitatileexpertilor A?E; Certificat ca responsabil SSM conform prevederilor legale in vigoare; cunostinte bune de limba romana si/sau engleza
b) Experienta profesionala in domeniu: cel putin 3 ani experienta in consultanta/supervizare lucrari dereabilitare/constr a infra/suprastruct feroviare**, care au inclus specialitatile: infra/ suprastruct CF, poduri sau tuneluri (lucrari de arta CF), instalatii de semnalizari, electrificare/energo-alimentare, telecomunicatii feroviare, lucrari de constructii civile CF (se exclud domeniile tramvai si metrou); c) Experienta specifica: participare in calitate responsabil securitatea si sanatatea muncii in echipa de consultanta/supervizare lucrari de constructie de tipul si specialitatea descrise mai sus, in cel putin un contract de servicii duse la bun sfarsit ***.
H. Expert?Control costuri: a) Studii si cerinte generale: absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de economist, cunostinte bune de limba romana si/sau engleza; b) Experienta profesionala in domeniu: cel putin 3 ani experientain consultanta/supervizare lucrari de reabilitare/constructii a infrastructurii/suprastructurii feroviare**, care au inclus specialitatile: infrastructura/ suprastructura de cale ferata, poduri sau tuneluri (lucrari de arta cai ferate), instalatii de semnalizari, electrificare/energo-alimentare, telecomunicatii feroviare, lucrari de constructii civile de cale ferata, (se exclud domeniile tramvai si metrou); c) Experienta specifica: participare in calitate economist transportin echipa de consultanta/supervizare lucrari de constructie de tipul si specialitatea descrise mai sus, in cel putin un contract de servicii duse la bun sfarsit ***.
Cerificat de calitate SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/1/55/10.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 12:00
Locul: Bdul Dinicu Golescu nr.38 sector 1 Bucuresti - Palat CFR etajul III camera 38 aripa Gara de Nord
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu prezentarea BI/CI/Pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Numarul prezentei Documentatiei de Atribuire respinse: 12275Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarileintre Prestatorul de Servicii (Consultant) si Autoritatea Contractanta si/sau Managerul de proiect vor fi in limba romana. Ca urmare consultantul va include in onorariile expertilor costurile translatorilor si traducatorilor (daca este cazul).Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc ce prezinta preturi egale: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In cadrul ofertelor depuse intr-o alta limba decat limba romana toate documentele depuse vor fi traduse de un traducator autorizat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer