Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consultanta pentru administrarea contractului de executie, supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor din cadrul proiectului Modernizare ecluze ? echipamente si instalatii


Anunt de participare (utilitati) numarul 141459/12.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI, NR.1, AGIGEA, jud.CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Stanciu, Tel. +40 241702722, Email: [email protected], Fax: +40 241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consultanta pentru administrarea contractului de executie, supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor din cadrul proiectului Modernizare ecluze ? echipamente si instalatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: a)Ec Agigeab)Ec Cernavodac)Ec Ovidiud)Statia de pompare complexa km. 60 Cernave)Statiile de pompare pt apararea localitatilor Saligny, Faclia si Mircea Voda;f)Ec Navodari
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati : ACTIVITATEA I : Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului
ACTIVITATEA II : Consultanta pentru supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor (54 luni), inconformitate cu caietul de sarcini si documentatia de proiectare (DTAC, PT + CS + DDE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
71247000-1-Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta servicii de consultanta pentru administrarea contractului de executie, supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor din cadrul proiectului ?Modernizare ecluze ? echipamente si instalatii? la Ecluza Cernavoda, Ecluza Agigea, Ecluza Ovidiu, Statia de pompare complexa km. 60 Cernavoda, Statiile de pompare pentru apararea localitatilor impotriva inundatiilor [Saligny (Stefan cel Mare), Faclia si Mircea Voda], Galeriile de ape mari Ecluza Ovidiu si Galeriile de ape mari Ecluza Navodari
Valoarea contractului initial care se atribuie este 9 822 690 lei , fara valoarea eventualelor servicii ce urmeaza a se atribui conform art. 252 lit.k din OUG 34/2006
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 822, 690 si 11, 787, 228RON
II.2.2) Optiuni
Da
cnf art.252 lit.k din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
78 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part.se const.conf. HG 925/2006, art 86. Cuantumul gar. de part.este de 180 000 lei sau echivalentul in euro, in acest din urma caz rata de schimb LEI/EUR utilizata fiind cea comunicata de Banca Nationala a Romaniei la data publicarii anuntului de participare in SEAP(50% pentru IMM-uri).Per.de valab. a gar.de part.90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata, autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. e) din OUG 34/2006, suma de 8 542, 2lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor.In cazul constit. gar. de part.prin scrisoare bancara se va completa?formularul conf model. In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in original polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta)fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate. Gar.de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 Cuantumul GBE: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA.(50% din GBE pentru IMM-uri); Mod constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(care devine anexa la contract) sau prin retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu respectarea preved.HG nr.1045//2011. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model-Sectiunea Formulare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 50% , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT: 15 %; POS TRANSPORT AXA PRIORITARA 1 DMI 1.3 :85%(contributie UE)-POS TRANSPORT AXA PRIORITARA 1 DMI1.3 din Fondul de Coeziune
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea, in original cf. formular model .b)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, in original, cf.formular model.c)Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;d)Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificatele mentionate la punctele c) si d) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original in original cf. formular model ;.f)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006 , in original cf. formular model .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General: Georgescu Daniel; Director Tehnic: Mihai Stanciu, Director Exploatare: Anastasie Severin, Director Comercial : Raluca Musat Pisica; Director Economic: Iatan Gheorghe;Serv.Contencios Juridic: Diana Niculescu Sef SAPIPE Iuliana Dutu, Cristinel Ionescu, Mihai Tomescu, Teodora Bazavan, Remus Butoi, Erol Mirzali, Alina Margineanu, Boaghe Daniela, Udrea Silviu, Tudorascu Mariana, Constantin Nastase, Ion Caloian, Constantin Dinescu, Badic George.g)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original cf, .formular model .In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele privind situatia personala trebuie indeplinite de fiecare asociat.Pentru persoanele juridice straine - se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus insotite de traducere autorizata si legalizata, sau in cazul in care in tara de origine nu se elibereaza un anumit certificat / document, se va prezenta o declaratie din care sa reiasa indeplinirea cerintelor respective data in fata notarului si tradusa legalizat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul va fi depus in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc. Acesta trebuie sa doved ca operatorul are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract.Forma de prezentare : document original /copie legalizata si traduse autorizat.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constator in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: minim 2 100 000 euro, fara TVA, sau echiv in lei.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BCE pt: an 2009 :4, 2373 lei/euro;an 2010:4, 2099 lei/euro;an 2011:4, 2379 lei/euro.Se vor prez: 1a)Formular?Informatii generale, 1b)Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate spre inregistrare la Oficiul Registrului Comertului sau alte autoritati competente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate la Sect III.2.2 "Capacitatea economica si financiara".
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int). IMM-urile beneficiaza de reducerea de 50% a cifrei medii de afaceri.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2)din Legea nr. 346/2004. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantii trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vor avea acces la, sau au disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pentru o perioada de minim 60 zile. In acest sens, ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot acoperi necesarul de flux de numerar, pentru toata perioada de derulare a contractului, de minim250 000 lei. Se poate prezenta orice tip de document care sa demonstreze indeplinirea cerintei
Declaratie pe proprie raspundere privind angajamentul Ofertantului de a prezenta asigurarea medicala pentru sine si pentru ceilalti salariati sau personal contractat de acesta in baza Contractului de Servicii, conform OMTI 146/2011 si Legea nr. 346/2002.
Declaratie pe proprie raspundere privind angajamentul Ofertantului de a prezenta asigurarea de risc profesional (deces, vatamare), conform OMTI 146/2011 si Legea nr. 346/2002. Suma minima asigurarea pentru personal: in caz de deces :500.000 LEI. In caz de vatamare :300.000 LEI, sau echivalentul in Euro la data incheierii politei de asigurare. Ofertantul declarat castigator va prezenta asigurarea inainte de semnarea contractului.
Declaratie pe proprie raspundere privind angajamentul Ofertantului de a prezenta asigurarea de raspundere civila profesionala care sa acopere intreaga valoare a contractului, conform OMTI 146/2011. Valoarea asigurarii de raspundere civila profesionala :1.000.000 lei, sau echivalentul in lei la data incheierii politei de asigurare. Ofertantul declarat castigator va prezenta asigurarea inainte de semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform acticolului 188, aliniat 2, litera ?e? din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
4.Informatii priv.resursele umane:
Personalul cheie pentru serviciul de consultanta pentru administrarea contractului de executie, supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor, angajat in contract, trebuie sa dovedeasca indeplinirea urmatoarelor cerinte privind experienta in pozitia/domeniu si pentru perioada solicitata1. - Lider de echipa de consultanta. Pentru Lider de echipa de consultanta (Sef echipa) se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profesionala:
- 1 persoana;
a) - studii universitare (conform Legii nr.1/2011 si conform art.3 alin.1 lit.a din Ordin MECTS nr.3271/2012 sau echivalent).
b) - Experienta profesionala generala de minim 10 ani;
c) - Lider / Lider Adjunct de Echipa in minim 1 (un) proiect similar.
2. -Lider de echipa adjunct ? Pentru Lider de echipa adjunct de consultanta se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profesionala :
- 1 persoana;
- 1 persoana;
a) - studii universitare (conform Legii nr.1/2011 si conform art.3 alin.1 lit.a din Ordin MECTS nr.3271/2012 sau echivalent).
b) - Experienta profesionala generala de minim 10 ani;
c) - Lider / Lider Adjunct de Echipa in minim 1 (un) proiect similar.
3. - Expert financiar ?Pentru expertul financiar de consultanta se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profesionala :
- 1 persoana;
a)- studii universitare in domeniul economico ? financiar, (conform Legii nr.1/2011 si conform art.3 alin.1 lit.a din Ordin MECTS nr.3271/2012 sau echivalent).
b) -Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) ?Expert financiar in supervizareain cel putin 1 (un) proiect similar
4. -Expert institutional ?Pentru expertul institutional de consultanta se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profesionala :
- 1 persoana;
a) - studii universitare (conform Legii nr.1/2011 si conform art.3 alin.1 lit.a din Ordin MECTS nr.3271/2012 sau echivalent).
b) - Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) - Expert in spervizarea in cel putin 1 (un) proiect similar.
5.- Expert publicitate si comunicare ?Pentru expertul publicitate si comunicare de consultanta se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profes- 1 persoana;
a) - studii universitare (conform Legii nr.1/2011 si conform art.3 alin.1 lit.a din Ordin MECTS nr.3271/2012 sau echivalent).
b) - Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c)- Expert in supervizare in cel putin 1(un) proiect similar.
6.-Expert juridic contracte.Pentru expertul juridic contracte de consultanta se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profesionala : -1 pers;
a) - studii universitarein domeniul juridic (conform Legii nr.1/2011 si conform art.3 alin.1 lit.a din Ordin MECTS nr.3271/2012 sau echivalent).
b)-Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c)-Experienta profesionala specifica de minim 3 ani in negocierea si urmarirea contractelor de servicii finantate din fonduri europene.
7.- Inginer mecanic ? o persoana, pentru care se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profesionala :
a) - studii universitarein ingineria mecanica (conform Legii nr.1/2011 si conform art.3 alin.1 lit.a din Ordin MECTS nr.3271/2012 sau echivalent).
b) - Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) - Inginer mecanic in cel putin 1 (un) proiect privind supervizarea lucrarilor de proiectare, executie, montaj si punere in functiune echipamente hidromecanice si instalatii tehnologice
8. - Inginer hidraulician ? o persoana, pentru care se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profesionala :
a)- studii universitare in ingineria hidraulica (conform Legii nr.1/2011 si conform art.3 alin.1 lit.a din Ordin MECTS nr.3271/2012 sau echivalent).
b) - Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) -Inginer hidraulica in cel putin 1 (un) proiect privind supervizarea lucrarilor de proiectare, executie, montaj si punere in functiune echipamente hidromecanice si instalatii tehnologice
9. - Inginer energetician/electrician ? o persoana, pentru care se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profesionala :
a) - atestat pentru instalatii electrice conform Ordinului ANRE nr. 24/2007;
b) - autorizat de ISC conform OMDRT nr. 1496/2011 pentru instalatii aferente constructiilor pentru instalatii electrice si retele electrice categoria de importanta minim B;
10. - Inginer automatizari, SCADA ? o persoana, pentru care se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privind calificarea si experienta profesionala :
a) - studii universitare in ingineria hidraulica (conform Legii nr.1/2011 si conform art.3 alin.1 lit.a din Ordin MECTS nr.3271/2012 sau echivalent).
b) - Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) - Inginer automatizari/SCADA in supervizarea lucrarilor de proiectare / executie intr-un proiect similar;
Experienta profesionala a personalului cheie, pentru fiecare persoana declaratala care se vor anexa, in copie, documentele doveditoare privindstudiile si calificarile solicitate (documente studii, atestate, autorizari, CV, etc). (Formularul nr. 13)
Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialisti. Se va atasa Formularul nr. 12 completat.
Documentele mentionate mai sus se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificata prin stampila si semnaturaNota :
Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate;
Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii/companii abilitate conform legislatiei in vigoare.
Ofertantul are obligatia nominalizarii personalului de rezerva, similar personalului specializat (conform pct. 1 - 10 de mai sus).
Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contr;Contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, dupa caz, pt instalatii, utilaje, echipamenete inchiriate.Dispunerea de urm resurse tehnice:
Mijloace tehnice pentru masuratori : statie masuratori Totala (sau echivalent) pentru efectuarea masuratorilor topografice necesareverificarii lucrarilor executate de Antreprenor- 1 buc;
Mijloace tehnice pentru intocmirea documentelor: - calculatoare ? PC ; 2 buc- imprimanta (minim A3); 1 buc- scanner (minim A3); 1 buc- camera video; 1 buc- aparat de fotografiat;1 buc
Mijloace de comunicare:
- telefon
- fax- e-mail
Mijloace auto de transport persoane :3 buc
6.Informatii privind subcontractantii, daca este cazul; a)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ; b) Acordul de subcontractare; Nota : conform art.11, alin .7 HG 925 /2006 subcontractantilor nu li se impun cerinte de calificare (nu vor completa tabelul cu cifra de afaceri din form.Informatii generale ", Nota : In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie (original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezinte Aut Contr, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa la contract ;
7.Informatii privind asociatii, daca este cazul. a) Declaratie privind lista asociatilor si partea/partile din contract care sunt indeplinire de acesta b)Acordul de asociere" Nota : In cazul ofertei comune liderul asociatiei, va prezenta o declaratie(original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
1.Declaratie privind lista principalelelorservicii prestate in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere a ofertei), completata conform Formular 9-in orig, semnat si stampilat.In cazul asocierii, lista va fi prezentata de fiecare asociat.
2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 5 ani cel putin uncontract sau cel mult 3 contracte avand ca obiect Servicii de consultanta pentru administrarea contractului de executie, supervizarea si supravegherea executiei lucrarilor, contracte care au avut ca obiectprestarea unor servicii similare, in valoare de 9.600.000 lei sau echivalentul in euro la cursul mediu anual lei/EUR comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte.
2.Fisele de experienta similara vor fi insotite de: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. ;
- procesul-verbal incheiat la sfarsitul prestatiei; -recomandari din partea beneficiarului /clientului resp;
Nota: Experientasimilarase dovedeste cu contracte incheiate si finalizate. Nu vor fi asimilate contractelor Note de comanda/Comenzi, iar in cazul Acordurilor cadru vor fi luate in considerare numai acordurile cadru finalizate. Se accepta si contracte pentru care serviciile de supervizare au fost incheiate si lucrarile sunt in perioada de notificare a defectelor.
1.Ofertantii (in cazul unei asocieri, toti membrii asocierii)trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent
2.Ofertantii (in cazul unei asocieri, toti membrii asocierii)trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu, respectiv Certificatul ISO 14001:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Strategii privind factorii de risc
25%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
35%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
14495/17.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2013 12:00
Locul: sediu CN ACN SA, str. Ecluzei, nr.1, Agigea, jud.Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): BUGETUL DE STAT: 15%, POS-T AXA PRIORITARA1 DMI1.3:85% Fondul de Coeziune Finant proiect este asig din sursele mentionate si se va face esalonat in 2 faze, resp a)Faza I de finantare: 4 426 145 lei pana la 31.12.2015(POS-T 2007?2013); b)Faza II de finantare: 5 396 545 lei pana la finaliz proiect(POS-T 2014?2020)si este dependenta de respect bugetului si calendarului de implem a Fazei I
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
1. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul, respectiv va castiga oferta cu pretul cel mai mic. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc cu punctaje egale au preturi egale, pentru departajare, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 2. Toate certificarile vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Se vor accepta conform legii alte certificate echivalente. 3.Doc solicitate se vor depune in oricare din formele: original;copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul(cu posibilit de confirmare cu origin, la solicit autorit contractante)?cu exceptia actelor emise de societati de asigurare, societati bancare sau alte institutii financiare, acte care nu pot fi emise si implicit folosite numai in scopul demonstrarii unor cerinte legate de proced de atrib pt care au fost solicitate; 4. Ponderile factorilor de evaluare si detalierea acestora se regasesc in caietul de sarcini din partea a II a a documentatie de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: str. Ecluzei, nr.1, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Tel. +40 0241/702700, Fax: +40 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2013 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer