Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Consumabile, toner ?i cerneala pentru imprimante, copiatoare ?i aparate fax necesare desfasurarii activitatii Teatrului National de Operata ION DACIAN


Anunt de participare numarul 144310/14.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Teatrul National de Opereta Ion Dacian
Adresa postala: intr. Cristian Popisteanu nr. 3, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010051, Romania, Punct(e) de contact: str.Sperantei nr.21, corp A, sect 2, Buc, Tel. +40 213141187, In atentia: Luminita Dumitru, Email: [email protected], Fax: +40 213126583, Adresa internet (URL): www.opereta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consumabile, toner ?i cerneala pentru imprimante, copiatoare ?i aparate fax necesare desfasurarii activitatii Teatrului National de Operata ION DACIAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Sperantei 21, corp A, sect.2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 787, 900RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minimum 1 contract subsecvent pe an, valoareaestimata a celui mai mare contract subsecvent este de98.400, 00LEI, iar valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 5.650, 00 LEI.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare consumabile, toner ?i cerneala pentru imprimante, copiatoare ?i aparate fax
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este achizitionarea de consumabile, toner si cerneala pentru imprimante, copiatoare si aparate fax dupa cum urmeaza:
1. Tip de acord-cadru: acord-cadru cu un singur operator economic.
2. Durata acordului-cadru: 2 ani.
3. Tipurile si cantitatile sunt conform Anexei nr.1 din Caietul de sarcini.
4. Nivelul minim si maxim al cantitatii de produse ce se poate achizitionaprin acordul-cadru: conform Anexei nr.1 din Caietul de sarcini
5. Valoarea estimata maxima a achizitiei, pentru intreaga durata a acordului-cadru, fara TVA, este de: 787.900, 00 lei.
6. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 98.400, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 787, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de part. este 15.500Lei, b)Cuantumul ce se va retine din garantia de part. in cond. art.2781 din OUG 34/2006 in cazul respingerii unei contest.este de 4.567, 90 Lei.c)Per.val. a gar: 90 de zile de la term.Limita pentru dep.ofert.d)Forma de constit.a garant.de particip: conf. prev.art.86alin(1)din HG 925/2006: Scrisoare de garantie bancara/instrum.de garantare, emisa in fav.autorit.contract.si in conditiile legii de o soc.bancara/de o soc.de asig.din RO sau dupa caz, din strainatate sau Ordin de plata in contul Aut.Contract.RO43TREZ7015009XXX000292, Trez.Sect.1, cu conditia prez. OP avizat de banca emitenta, in original.Nota: 1.In cazul constituirii garant.de participare prin instrument de garantare emis de o soc.bancara/soc. asig., se va completa Form.3 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form.2.Garant.de part. se va depune in original sau traducere legal., unde este cazul, la sediul autorit.contract.Dovada constituirii garant.de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid.ofertelor.3. Echiv. pentru gar.de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.4.In cazul IMM gar.de participare va fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata mai sus.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate, privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf.modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.5. Aut.contract.va elibera gar.de participare conf.preved.art.88 din HG925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractul subsecvent (Formularul 4 din Capitolul Formulare) si care va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre furnizor la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contractul subsecvent. Prevederile art.90 alin.1 din HG nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator.? Pentru persoanele juridice straine, garantia de buna executie poate fi depusa in forma solicitata persoanelor juridice romane sau sub forma unei scrisori de garantie bancara in limba engleza, insotita de traducere legalizata in limba romana, intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul 4 din Capitolul - Formulare al prezentei documentatii de atribuire.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92, alin.2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (prezentarea Formularului nr. 5, de catre ofertant/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic, prezentate de fiecare asociat, daca este cazul.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului nr. 6, de catre ofertant /ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);
- Certificatul eliberat de ANAF din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre Bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante) - Formularul nr. 7 se va prezenta de catre ofertant/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz).
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Alina Moldovan, Andreea Antoniu, Luminita Dumitru- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 (prezentarea Formularului nr. 8 de catre ofertant/ofertantul asociat, dupa caz).
Nota:
a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor, este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) ori a unui angajament de obtinere a acestui document, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
c. Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana, dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta nr. 1:
Se solicita ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 196.800 lei.
Nota: a) Prezentarea Formularului nr. 9 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani.
b) Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Curs de referinta:
pentru anul 2012 ? 1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei; pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei; pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei.
2. Continuare cerinta nr. 1:
c) Pt. operatorii econ. nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare Formularul nr. 9 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani - (original sau traducere autorizata, unde este cazul).Formularul nr. 9 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani - (original sau traducere autorizata, unde este cazul).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Cerinta nr. 1: Experienta similara: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau maxim 2 contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 98.400 lei fara TVA, produse de natura similara celor prevazute in Anexa nr.1 din caietul de sarcini, respectiv: consumabile, toner si cerneala pentru imprimante, copiatoare si aparate fax.In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta:
- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat achizitor. In cazul in care achizitorul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru echivalenta se va tine cont de Curs de referinta:
pentru anul 2012 ? 1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei; pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei; pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei.Nota:
a) Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile documentelor insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
b) Prezentarea Formularului nr. 10 - Lista privind principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani;
c) Prezentarea Formularului nr. 11 ? Fisa de experienta similara.
4.Cerinta nr. 2: Informatii privind subcontractantii
Se va prezenta:
- Formularul nr. 12 - Lista cuprinzand subcontractantii (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia).
Nota:
a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Continuare cerinta nr. 2:
Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere (Formular nr. 13) cu urmatoarele prevederi minime:
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.
Nota:
a) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Continuare cerinta nr. 2:
Informatii privind sustinerea
In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capcacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (Fomulare 14 si/sau 14A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.
Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activitatile principale necesare ducerii la indeplinire a obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent). Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: - Formularul nr. 10 - Lista privind principalele furnizari de produsein ultimii 3 ani - (original sau traducere autorizata, unde este cazul);
- Formularul nr. 11 ? Fisa de experienta similara - (original sau traducere autorizata, unde este cazul)Se va prezenta: Formularul nr. 12 - Lista cuprinzand subcontractantii (semnata si stampilata de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia - original sau traducere autorizata, unde este cazul). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.Formular nr. 13 - Acord de asociere - (original sau traducere autorizata, unde este cazul)Formular nr. 14 ? Angajament privind sustinerea economico ? financiara a ofertantului - (original/ traducere autorizata).Formular nr. 14A ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului - (original/ traducere autorizata).Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente emise in conditiile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Documentul va fi prezentat de catre fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2689/247.04.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2013 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2013 11:15
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 11:30
Locul: Str. Sperantei, Nr. 21, Corp A, sec. 2, Bucuresti, etaj 1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic interesat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) Data, ora si adresa de deschidere a ofertelor: ? Data si ora sunt precizate in invita?ia de participare.? Adresa unde se deschid ofertele: sediul TNOID, Str. Speran?ei, Nr. 21, Corp A, Sector 2, Bucuresti, camera ? Sala de Consiliu, etaj 1b) Sedinta de deschidere a ofertelor: ? Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor.? Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor, vor prezenta in acest sens o delegatie scrisa din partea ofertantului, prin care acesta din urma il angajeaza pe respectivul participant sa-l reprezinte.? In cadrul sedintei de deschidere, nu va fi respinsa nici o oferta, cu exceptia celor care se incadreaza intr-una din urmatoarele situatii: a) au fost depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cele stabilite in invitatia de participare;b) nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in Fisa de date a achizitiei.? Sedinta de deschidere se va finaliza printr-un proces-verbal, semnat de membrii comisiei de evaluare, (de expertii cooptati, dupa caz) si de reprezentantii operatorilor economici. Procesul-verbal va consemna modul de desfasurare a sedintei de deschidere, aspectele formale constatate la deschiderea ofertelor, elementele principale ale fiecarei oferte.? Fiecare ofertant care a depus oferta, indiferent daca a fost sau nu prezent la sedinta de deschidere, va primi cate o copie a procesului verbal.c) Evaluarea ofertelor: ? Deciziile comisiei de evaluare cu privire la calificarea ofertantilor sau, dupa caz, cu privire la evaluarea ofertelor se adopta in cadrul unor sedinte ulterioare sedintei de deschidere a ofertelor.? La sedintele comisiei de evaluare, au dreptul de a participa numai membrii acesteia si expertii cooptati, daca este cazul.? Ofertantii nu au dreptul de a lua legatura cu membrii comisiei de evaluare si/sau cu expertii cooptati din momentul deschiderii ofertelor si pana in momentul atribuirii contractului de achizitie publica.? Comisia de evaluare va verifica modul de indeplinire, de catre fiecare ofertant in parte, a criteriilor de calificare si va proceda la evaluarea numai a acelor oferte aferente ofertantilor care indeplinesc cerintele obligatorii si cele minime corespunzatoare criteriilor de calificare.? Modul de lucru al comisiei de evaluare va fi stabilit de membrii acesteia impreuna cu presedintele comisiei. Atributiile comisiei de evaluare sunt cele prevazute la art.72, alin.(2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Comisia de evaluare poate solicita, ori de cate ori va fi cazul, clarificari si/sau completari ale documentelor prezentate de ofertanti in cadrul propunerilor tehnice si/sau financiare, pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate prin documentatia de atribuire, acordand termene de timp rezonabile in acest scop, de regula, in limita a 72 ore de la momentul solicitarii.Comisia de evaluare va considera ca o oferta este inacceptabila sau neconforma in situatiile precizate in OUG nr. 34/2006 si art. 36 si 79 din H.G nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care doi sau mai multi operatori economici oferteaza acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Teatrul National de Opereta ?Ion Dacian?
Adresa postala: Str. Sperantei, Nr. 21A, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. +40 213141187, Email: [email protected], Fax: +40 213126583, Adresa internet (URL): www.opereta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2013 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer