Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract proiectare si executie lucrari pentru ?Reglementarea coexistentei retelelor electrice apartinand E.ON Moldova Distributie cu obiectivul Construire statie de sortare si statie de tratare mecano-biologica Tutora, judetul Iasi? din cadrul proiect


Anunt de participare numarul 144424/19.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice, Tel. +40 0232235100, In atentia: Anca Muscheru, Email: [email protected], Fax: +40 0232214425, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contractproiectare si executielucrari pentru ?Reglementarea coexistentei retelelor electrice apartinand E.ON Moldova Distributie cu obiectivul Construire statie de sortare si statie de tratare mecano-biologica Tutora, judetul Iasi? din cadrul proiectului?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Iasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: JUDETUL IASI
Teritoriul administrativ al comunei Tutora.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor tehnice faza PT + DE +CS +DTAC+DTAD+DTOE si executie lucraripentru?Reglementarea coexistentei retelelor electrice apartinand E.ON Moldova Distributie cu obiectivul Construire statie de sortare si statie de tratare mecano-biologica Tutora, judetul Iasi?din cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Iasi?Valoarea estimata totalaa contractului de lucrari este 1.195.232, 00 lei, fara TVA, echivalent a 274.860, 75 euro, la cursul BNR din data de 21 mai 2013, 1 euro = 4, 3485 RON, din care valoarea estimata a cheltuielilor , ,diverse si neprevazute? este de 78.573, 00 lei fara TVA. Valoarea estimata a contractului fara suma reprezentand diverse si neprevazute este de 1.116.659, 00lei fara TVA.
Principalele activitati de proiectare si executie lucrari prevazute pentru realizarea obiectivului de investitii sunt, conform caietului de sarcini, urmatoarele: ? Elaborare documentatiilortehnico economice faza PT + DE +CS +DTAC+DTAD+DTOE;? Elaborare documentatilor pentru obtinerea avizelor cerute in Certificatul de Urbanism;? Elaborarea studiilor (topo, geo si hidro ) de terensi verificarea acestora;? Calculul de dimensionare pentru tronsonul de retea proiectat si studiul geotehnic verificat la cerinta Af pentru zona de amplasare a stalpilor proiectati, in vederea confirmarii solutiei cea stat la baza ofertei;? Lucrari retea 110 KV? Lucrari de retea 20 KVDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcinidin cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata totalaa contractului de lucrari este 1.195.232, 00 lei, fara TVA, echivalent a 274.860, 75 euro, la cursul BNR din data de 21 mai 2013, 1 euro = 4, 3485 RON, din care valoarea estimata a cheltuielilor , ,diverse si neprevazute? este de 78.573, 00 lei fara TVA. Valoarea estimata a contractului fara suma reprezentand diverse si neprevazute este de 1.116.659, 00lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 195, 232RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este in suma de 22.300 lei si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament bancar, in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11). Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 siAnexa 07.2). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prevazuta la art.278^1, alin.(1), respectiv suma de 4.896, 65 lei. (model orientativ Formular nr.1) GBE a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, conform art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. GBE se va putea constitui si conf. HG 1045/2011. GBE a contractuluitrebuie constituita in termen de max. 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioada de valabilitate a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislative in vigoare (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatiisunt IMM.(model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Mediu (POS Mediu) - Axa prioritara 2 - , ,Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istoriceContaminate?Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 -(model orientativ ? Formular nr. 3 si Formular nr. 3A)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati ale unei organizatii criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original.
(Completare Formular nr. 4)
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (toti membrii asocierii, dupa caz) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine, dupa caz).Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original.
(Completare Formular nr. 4 )
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificate de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in situatia prevazuta la art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele in original sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere, in original (completareFormular nr. 5)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, in original. (completare Formular nr. 5A)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere, in original (completareFormular nr.6)
Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica:
- Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, - Victor Chirila- Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, - Victorel Lupu-Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, - Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi, - Maria Poraico-Director Executiv, Directia Juridica, - Nicoleta Dolachi-Pelin - Director Executiv, Directia Economica,
- Dumitru Cantemir- Director Executiv Adjunct Directia Economica,
- Cristina Teodora Jinga - Director Executiv, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila,
-Ionela Laura Pastravanu, Director Executiv Adjunct, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, Sef Serviciu Proiecte si Parteneriate, - Silvia Vasile - consilier, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, - Anca Luminita Muscheru- Director Executiv, Directia Achizitii Publice, - Mihai Iftimiei- Directia Achizitii Publice, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte, -Catalina Serbanoiu - Consilier juridic, Directia Achizitii Publice - ServiciulAchizitii Publice si Contracte;
-Elena Bejan consilier, Directia Achizitii Publice- ServiciulAchizitii Publice si Contracte;
- Consilieri judeteni : Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloaei Dinu, Baciu Mihail, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cojocaru Petru Bogdan, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.
Cerinta 1
Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Cerinta 2
Ofertantul trebuie sa detina in conformitate cu cerintele de executie a lucrarii, atestate/autorizari pentru categoriile de lucrari supuse procedurii de achizitie conform Ord.23/17.04.2013: C1B pentru proiectare si C2B pentru executie LEA 110 KV, LEA 20KV , emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE)
Modalitatea de indeplinire: - Prezentare atestate ANRE, pentru proiectarea si executia lucrarilorLEA 110 KV si LEA 20 KV
Nota : In cazul unei oferte depuse in asociere, cerintapoate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se solicita demonstrarea situatiei economice si financiare prin prezentarea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)Of. tip IMM care indepl. prev.legisl.in vig. (L. 346/2004), benef. de red.de 50% pt.criteriul legat de cifra de afaceri (pt. a benef. de aceasta red. of. vor dep.doc.prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul asoc., red.de 50% se aplica doar daca toti asoc. sunt IMM.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Declaratie privind cifra de afaceri- (Completare Formular nr. 7) -Informatii generale, cu prezentarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2010, 2011, 2012)Valorile vor fi exprimate in lei. Pentru echivalenta valuta/lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR- http: //bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxPentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Daca oferta se depune de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu semnata de reprezentantul legal al asociatului desemnat lider si fise centralizatoare individuale pt fiecare asociat in parte semnate de reprezentantul legal al fiecarei asociat, inclusiv liderul.
Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada:
o ca a executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani lucrari de naturasi complexitatea celei supuse achizitiei, demonstrate prin cel putin 1 (unu) contract de lucrari
o ca a prestat si dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani servicii de proiectare de naturasi complexitatea celei supuse achizitiei, demonstrate prin cel putin 1 (unu) contract de servicii
c
Nota 1: Ultimii3 respectiv 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Nota 2: In cazul unei oferte depuse in asociere, cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei.
Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.In acest sens, operatorii economici: - vor asigura informatii referitoare la personalul cheie/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participarea fost obtinut in acest sens, atat pentru partea de proiectare cat si pentru executia de lucrari.In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta lista comuna cu personalul cheie pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.
Cerinta nr. 4 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. (Formular 6)Important! Autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul iti demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formularului nr. 13 si Formularului 13A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 6 si Formularul nr. 4.
Cerinta nr. 1 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru domeniilede activitate ce fac obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi
prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu
urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota 3: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile indeplinesc cerinta solicitata
Cerinta nr. 2
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediupentru domeniile de activitate ce fac obiectul contractului.Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota 3: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente de confirmare : - Formularul nr. 8, in original- Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Se va completaFormularul nr. 8AFormularul nr. 8A¹Se vor prezenta: - certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii si- certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Persoanele juridice romane vor prezenta documentele in original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.Completare Formular nr. 9
Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare :
- pentru fiecare din personalul cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 10 in original si semnat de catre persoana propusa, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta:
- copii cu mentiunea , ,conform cu originalul? ale diplomelor obtinute si ale documentelor, atestatelor si autorizarilor solicitate;
- declaratie de disponibilitate in original conform Formularului nr. 11Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul cheie propus, emise de organisme stabilite in alte state.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Se va prezentaformularul8B, in original.- In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul nr. 12 si anexa la Formularul 12, cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul/ subcontractantii;
- Formular 6 - numai in cazul subcontractariiSe vor prezenta (numai in cazul asocierii): - Informatii despre asociere (Formular nr. 3), - Acordul de asociere (Formular nr. 3A), in original, - Decl. legaliz. asoc. - Anexa10In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.- Formular nr. 13 in forma autentica- Formular nr. 6 si Formularul nr. 4.Modalitatea de indeplinireCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele care confirma indeplinirea cerintei in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata.Modalitatea de indeplinireCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoanele juridice straine vor prezenta documentele care confirma indeplinirea cerintei in copie lizibili cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2013 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSM - Axa pr. 2 "Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor in judetul Iasi si reabilitarea siturilor istorice contaminate"
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.3) DURATA CONTRACTULUI SAU TERMENUL PENTRU FINALIZAREDurata de realizare a lucrarilor este de maxim 180 de zile calendaristice de la data inscrisa in ordinul de incepere a lucrarilor emis de catre achizitor si cuprinde durata de elaborare a documentatiei tenhice ? 60 zile si durata de executie lucrari 120 zile, care decurge din momentul emiterii ordinului de incepere.VI.3.1 In cazul imposibilitatii aplicarii criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, deoarece doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conditiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN IASI ? Directia Achizitii Publice-Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 232235100, Email: [email protected], Fax: +40 232214425, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2013 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer