Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract achizitie platforma imagistica


Anunt de participare numarul 146157/30.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Spitalul Militar de Urgenta "Dr. Constantin Papilian"Cluj-Napoca (U.M 02454)
Adresa postala: Str.Gral.TRAIAN MOSOIU, nr.22, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400132, Romania, Punct(e) de contact: LUCIA POP, Tel. +40 264598888, Email: [email protected], Fax: +40 264598888, Adresa internet (URL): www.smucluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract achizitie platforma imagistica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, str.Gral.Traian Mosoiu, nr22
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia platformei de imagistica conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33110000-4 - Echipament de imagistica de uz medical, dentar si veterinar (Rev.2)
51411000-6-Servicii de instalare de echipament de imagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Platfoma imagistica - formata din echipament de radiografie cu detector direct digital plat 1 buc si echipament computer tomograf minim 16 slice 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 815, 697.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 18.157, 00lei, reprezentand 1% din valoarea estimata fara TVA.Valabilitatea garantiei este 90 zile.Rata de schimb folosita este cea afisata de BNR cu 5 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei de participare se poate face prin: -virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO66TREZ2165005XXX006868deschis la Trezoreria Cluj- un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata si incarcata in SEAPcu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAP, iar originalul se va depune la sediul autoritatii contractantepana la data si ora stabilita in SEAP.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei pentru participare (art. 16 din Legea 346/2004).In cazul in care ofertantii care constituie garantia de participare in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) nu fac dovada ca sunt IMM, ofertele vor fi respinse la deschidere.Cuantumul garantiei este de 18157 lei.Garantia de participare este calculata la valoarea estimata in lei a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie 5% din pretul contractului(fara TVA) ce va fi atribuit;Modul de constituire a garantie de buna executie: - printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, si va reprezenta anexa la contract- cu ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO 66TREZ2165005XXX006868 deschis la Trezoreria Cluj.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 - Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 23.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 34.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular 4Reprezentant legal Dr. Baltaru DoinaPersoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Oprea Valentin, Ardelean Florin, Rosan Florica, Roman Dorel, Pop Lucia, Keler Ovidiu, Raus Iulian, Pompas Vasile, Capusan Cosmin, Pop Mihaela5.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Copie "confom cu originalul"6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Copie "conform cu originalul"7.Informatii generale - Formular 5 1. Certificat constatator (copie) cu anexele vizate la zi, emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. - Copie "conform cu originalul"Ofertantii declarati castigatori vor prezenta acest document in copie legalizata
2.Avizeliberat de Ministerul sanatatii pentru comercializarea, distributia si prestarea de servicii echipamentele medicale specifice procedurii, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, art. 3
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sareiasa ca ofertantul asigura service cu personal certificat, atestat sau alta forma de calificare care sa permita asigurarea service-ului in conformitate cu art.18 din Legea 111/1996Autorizatia de manipulareemisa de CNCAN, a firmei care asigura service-ul in perioada de garantie pentru produsul ofertat. Daca ofertantul nu asigura service in perioada de garantie, va dovedi existenta unui angajament de colaborare cu o firma care asigura service.Baza legala art.8, art.18 din Legea 111/1996 si Ord. cncan 173/2003.
Autorizatie de securitate radiologica pentru produsul oferit, eliberata de CNCAN, conform Legii 111/1996 republicata privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, Normele fundamentale de securitate radiologica si Normele specifice de securitate radiologica.
Declaratie de conformitate CE cu respectarea cerintelor Directivei 93/42, EEC, privind dispozitivele medicale
Certificatul sau documentul din care sa rezulte ca ofertantul are implementat si mentine la data limita vde depunere a ofertelor un sistem de management al calitatii conform cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copie - ?conform cu originalul?Copie - ?conform cu originalul?Copie - ?conform cu originalul?Copie - ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1017
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.In cazul incheierii acordului cadru daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi imbunatatite. 2.In cazul unei contestatii respinse de CNSC ca fiind nefondata vor fi aplicate prevederile art 278^1 din OUG nr.34/2006. 3.In procesul de evaluare al ofertelor se va tine cont de de prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Militar de Urgenta "Dr.Constantin Papilian" - Serviciul juridic
Adresa postala: str.Gral.Traian Mosoiu, nr.22, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400132, Romania, Tel. +40 264598381, Email: [email protected], Fax: +40 264598888, Adresa internet (URL): www.smucluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2013 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer