Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie privind serviciul unic de autentificare si metacautare in platforme de reviste/baze de date conform anexei 2A din OUG nr.34/2006, categoriei serviciilor 7


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
209.894 RON

Castigatorul Licitatiei: ROMDIDAC S.A.
Anunt de atribuire numarul 145645/19.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 141888
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Universitatilor, a Institutelor de Cercetare ? Dezvoltare si a Bibliotecilor Centrale Universitare din Romania
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra Lucia Enescu, Tel. +40 213131605, Email: [email protected], Fax: +40 213120108, Adresa internet (URL): www.anelisplus.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatia Universitatilor, Institutelor de Cercetare-Dezvoltare si Bibliotecilor Centrale Universitare - Anelis Plus
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie privind serviciul unic de autentificare si metacautare in platforme de reviste/baze de date conform anexei 2A din OUG nr.34/2006, categoriei serviciilor 7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la sediul AnelisPlus
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se aplica prev.art. 6 HG 925/2006.Contractul poate fi prelungit pentru maxim 4 luni (01 ianuarie ? 30 aprilie 2014) cu conditia existentei resurselor financiare la data incheierii actului aditional de prelungire a contractului si a mentinerii pretului total ofertat pentru prestarea serviciului, identic cu cel rezultat in urma atribuirii. Valoarea minima estimata a contractului pana la 31 decembrie 2013 este de 1200000 lei fara TVA. Valoarea minima reprezinta valoarea estimata pentru perioada de derulare a contractului: 01.10 ? 31.12.2013. Oferta se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere cantitatea si valoarea minima estimata a contractului incheiat pana la 31 dec.2013.Valoarea maxima estimata a contractului ce tine seama si de eventualele suplimentari, pana la 30 aprilie 2014 este de 2800000 lei fara TVA. Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, prin prelungirea contractului cu maxim 4 luni, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie si a mentinerii pretului total ofertat pentru prestarea serviciului, identic cu cel rezultat in urma atribuirii.Valoarea estimata lei fara TVA: intre 1.200.000 lei si2.800.000 lei fara TVA.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72416000-9 - Furnizori de servicii de aplicatii (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
209, 893.75RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S155-270780din10.08.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 199A+ Denumirea: Contract de achizitie privind serviciul unic de autentificare si metacautare in platforme de reviste
V.1) Data atribuirii contractului 15.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROMDIDAC S.A.
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR. 23, ET. 3, AP. 5, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010702, Romania, Tel. 3212575, Email: [email protected], Fax: 3234280, Adresa internet (URL): www.romdidac.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1200000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 209893.75 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Conform prevederilor art. 11 alin. (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, modificata si completata ulterior: ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale : In situatia in care, in urma analizei ofertelor primite si dupa aplicarea criteriului de atribuire, pe primul loc se vor clasa 2 (doi) sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contina noi preturi. Oferta care va avea pretul cel mai scazut dintre noile oferte financiare va fi declarata castigatoare. Procesul de reofertare se va desfasura in maxim 3 etape. Daca in urma aplicarii procesului repetitiv de reofertare (maxim 3 etape) nu se realizeaza o departajare a ofertelor autoritatea contractanta in baza art. 209 alin.1 lit.d) din OUG nr. 34/2006, va anula procedura de atribuire pentru lotul respectiv.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Universitatilor, Institutelor de Cercetare-Dezvoltare si Bibliotecilor Centrale Universitare ? ANELIS PLUS
Adresa postala: Bd. Carol Inr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201151, Email: [email protected], Fax: +40 232201025
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2013 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer