Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica avand ca obiect furnizarea serviciilor de arhivare electronica si analogica a documentelor din cadrul arhivei istorice a Bancii Nationale a Romaniei


Anunt de participare numarul 66539/16.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. DOamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica avand ca obiect furnizarea serviciilor de arhivare electronica si analogica a documentelor din cadrul arhivei istorice a Bancii Nationale a Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea serviciilor de arhivare electronica si analogica a documentelor din cadrul arhivei istorice a Bancii Nationale a Romaniei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72252000-6 - Servicii de arhivare computerizata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea serviciilor de arhivare electronica si analogica a documentelor din cadrul arhivei istorice a Bancii Nationale a Romaniei (Aproximativ 350.000 pagini pe an)
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare garantia de participare - 60.000 RON, scrisoare garantie de buna executie - 5% anual/din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea declaratiei privind eligibilitatea;
- prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181;
- prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului, aautorizatiei de functionare sau a altor documente echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea bilantului contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organelecompetente;
- realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat3.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea listei principalelor contracte de servicii incheiate in ultimii 3 ani;
- declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere;
- prezentarea documentelor emise de organisme acreditate, care confirma certificareasistemului calitatii;
- prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client;
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea serviciilor de conversie/arhivare digitala si analogica a documentelorsi care a avut valoarea egala sau mai mare decat 3.000.000 RON fara TVA, si care deasemenea a avut ca obiect prestarea de servicii de arhivare digitala si analogica cu un volum total mai mare sau egal decat 350.000 pagini;
- existenta a minim 2 angajati cu norma intreaga, avand calificarile necesare prestarii activitatii de conversie/arhivare digitala si analogica a documentelor.
- ofertantul trebuie sa aiba implementata in cadrul locatiei de arhivare electronica si analogica o infrastructura de arhivare digitala si analogica care sa asigure un numar de minimum 100.000 pagini/luna, de documente legate vechi, scanate manual fara contact cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 10:00
Locul: Bucuresti, str. Doamnei nr.8, sector 3,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Bancii Nationale a Romaniei situat in Bucuresti, str. Doamnei nr. 8, sector 3 Directia Servicii Informatice, tel. 021 3150584, fax. 021 3120492Persoane de contact: Carmen Mancas, Mihai Dobrica, Mihai Paraschivescu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BANAC NATIONALA A ROMANIEI - Directia Juridica
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.0213127471
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2008 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer