Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de achizitie publica de LUCRARI DE IMBUNATATIRE A CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR AGRICOLE DEGRADATE PE RAZA COMUNELOR ARONEANU, CUCUTENI SI IPATELE


Anunt de participare numarul 95564/08.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel.0232/235.100, In atentia: Anca MUSCHERU, Email: [email protected], Fax: 0232/214.425, 210.336;, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de LUCRARI DE IMBUNATATIRE A CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR AGRICOLE DEGRADATE PE RAZA COMUNELOR ARONEANU, CUCUTENI SI IPATELE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - comuna Aroneanu, - comuna Cucuteni, - comuna Ipatele, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate pe raza comunelor Aroneanu, Cucuteni si Ipatele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea lucrarilor de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate pe raza comunelor Aroneanu, Cucuteni si IpateleTotal cantitati lucrari : Conform specificatiilor tehnice incluse in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 971, 626.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: virament bancar/instr.de garantare, Lotul I-25000 lei, Lotul II-41000lei, Lotul III-11000 lei.Garantie de buna executie: instr.de garantare, 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate-80%Bugetul Ministerului Mediului si Padurilorprin AFM-20% Bugetul Consiliilor Locale partenere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea la art. 180 si 181 din OUG 34/2006,
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia Nationala de Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice.
- Certificat de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi.
- Cazier fiscal al persoanei juridice- Certificat de inregistrare (CUI), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial,
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial,
- Certificat de atestare valabil la deschiderea oferteloreliberat de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru grupele de lucrari ce fac obiectul contractului de achizitie publica, conform prevederilor Ordinului MAPDR nr. 88/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privindcifra de afaceri medie anuala
-Bilanturile contabile pentru anii 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente ianexele la acestea,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: Pentru lotul I Aroneanu :1.294.000 lei;Pentru Lotul II Cucuteni :2.079.000 lei;Pentru Lotul III Ipatele: 598.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani,
-Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului,
- Informatii privind dotarile specifice,
- Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani,
- Fisa de informatii privind experienta similara,
- Recomandari/document constatatorpentru contractul similar,
- Standarde de asigurarea calitatii- Standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat cu succes in ultimii 5 ani, cel putin1 (unu) contract de lucrari de natura celor care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit.- ISO 9001sau echivalent- ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2274/05.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Consiliul Judetean Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: Data: 17.03.2010Ora limita: ora 10:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. A. Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.(+40) 232 - 260600, Fax: (+40) 232 - 219660, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: Consiliul Judetean Iasi, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel.0232.235100, Email: [email protected], Fax: 0232.214425, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2010 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer